Myslím že ne Time . Ukázka origa u našeho kousku.lope píše:Jen sání asi bývalo černé.
Náš dědouš pro radost
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náš dědouš pro radost
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Náš dědouš pro radost
Tvůj je taky podle nohy dynama trochu novější. A jakou má barvu? Hliníkovou? Já mám na motoru sání pravděpodobně z tý doby, a je černý a kde se olupuje, je pod tím nějaký lesklý kov. Na prům. motorech s černýma plechama zase byly šedivý.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náš dědouš pro radost
Jestli na to třeba neflákli co měli zrovna skladem. Na jiném motoru z té doby byla šedá a na tomhle je světlá s nádechem do stříbrna.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Náš dědouš pro radost
Motor je původní, i když podle nohy dynama jsem váhal. Jsem rád, že nikdo nezbastlil za ty léta malou saharu.Je mnohem hezci než veliká
Co se sání týká, bylo původně v hliníkové barvě matné. Protože se to nedalo uchovat a na jednom místě se i opravovalo mačknutí, tak jsem použil barvu co tam je vidět.
A někde jsem četl právě od Lišáka, že do starého auta patří jen samé staré originální věci. No tak právě v tom duchu jsme se o to snažili. Asi se už opakuju, ale n aautě si dovolím tvrdit je 95-98% původních dílů. (Nevím jak to odhadnout přesněji )
Co se sání týká, bylo původně v hliníkové barvě matné. Protože se to nedalo uchovat a na jednom místě se i opravovalo mačknutí, tak jsem použil barvu co tam je vidět.
A někde jsem četl právě od Lišáka, že do starého auta patří jen samé staré originální věci. No tak právě v tom duchu jsme se o to snažili. Asi se už opakuju, ale n aautě si dovolím tvrdit je 95-98% původních dílů. (Nevím jak to odhadnout přesněji )
brouk - brouk - brouk a busík
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náš dědouš pro radost
Laborujeme tady nad rozdělovačem. Ne že by to bylo až tak zásadní, ale v roce 62 by asi ještě neměl být hliníkový. Ten se tuším dával až od 64.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Náš dědouš pro radost
Hliníkový se dávali i dříve nez 64lišák píše:Laborujeme tady nad rozdělovačem. Ne že by to bylo až tak zásadní, ale v roce 62 by asi ještě neměl být hliníkový. Ten se tuším dával až od 64.
každopádně na 62 byl ještě takovej ten velikej ne ?
... a vůbec !
Re: Náš dědouš pro radost
Podle velikosti to vypadá na správný litinový pau něco. Ale, nebijte mě, asi by měl být černý...
Re: Náš dědouš pro radost
Jestli to někomu pomůže, mrkni na můj původní motor... Noha od dynama je opravdu trochu jiná, potrubí je tuším čímsi natřený, rozdělovač by moh být původní?
- Přílohy
-
- P9050006.JPG (59.19 KiB) Zobrazeno 8888 x
Re: Náš dědouš pro radost
To Máchal:
Ahoj, prosímtě původní rozdělovač na motoru jsem měl taky černý. Přijde na auto zpět na podzim, až si s tím Miloš vyhraje. Nenapadlo mě si povšimnout doteď, že má jinou barvu
A u nohy jsem myslel, že r.62 by jí měl mít ještě pevnou s blokem. Nejsem v tomhle ale odborník.
Pro mne je motor původní tím, že byl v autě. První a poslední vlastník přede mnou byl automechanik. Měl auto celý život a je mi jasné, že tak jak to dnes u současných aut neřešíme my, neřešili to ani oni tenkrát a řešili problémy výměnami. A to určitě patilo i pro motory
Jinak dobré oko
Ahoj, prosímtě původní rozdělovač na motoru jsem měl taky černý. Přijde na auto zpět na podzim, až si s tím Miloš vyhraje. Nenapadlo mě si povšimnout doteď, že má jinou barvu
A u nohy jsem myslel, že r.62 by jí měl mít ještě pevnou s blokem. Nejsem v tomhle ale odborník.
Pro mne je motor původní tím, že byl v autě. První a poslední vlastník přede mnou byl automechanik. Měl auto celý život a je mi jasné, že tak jak to dnes u současných aut neřešíme my, neřešili to ani oni tenkrát a řešili problémy výměnami. A to určitě patilo i pro motory
Jinak dobré oko
brouk - brouk - brouk a busík
Re: Náš dědouš pro radost
Mám pocit, že 34k motory měly již nohu šroubovací. Stejnou nohu jako máš ty jsem našel na broukovi z roku 1960, měl již automatickou převodovku, jakejsi zkušební kus. Od kdy do kdy se tyto nohy montovaly zůstává tudíž otázkou...
Re: Náš dědouš pro radost
Všechny "nový" motory (34 PS a výš) měly nohu šroubovací. Nejstarší byly hladké, potom s žebrama. Staré rozdělovače měly kondenzátor vevnitř. Máchal má nějaký hrozný "fajfky" na svíčkách, asi z vodou chlazeného auta. Pružina nepatří na karburátor, ale na strunu plynu.
- Bluesdriver
- Příspěvky: 71
- Registrován: 02 říj 2012
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Náš dědouš pro radost
...další dědek, který mě dostal před i po renovaci...
"Veterán je každé staré auto, které máme rádi"
Wolfsburg 1971 1302 S 1.6
Wolfsburg 1971 1302 S 1.6
Re: Náš dědouš pro radost
61-62 má litinový rozdělovač velkého průměru, kulatou saharu, noha dynama je oddělená od bloku a vždy v přírodní barvě materiálu, topení nejsou výměníky ale jen šuplíky s klapkou vzadu. Cívka černá se žlutou samolepkou, filtr černý s obtiskem, sání bylo fosfátované, nelakované.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Náš dědouš pro radost
Dekuju, jsem rad ze se nekomu krome nas libi.Bluesdriver píše:...další dědek, který mě dostal před i po renovaci...
brouk - brouk - brouk a busík
Re: Náš dědouš pro radost
Dekuju. Tak to mi po osazeni puvodnim motorem nebude sedet jen ta civkaPětišroub píše:61-62 má litinový rozdělovač velkého průměru, kulatou saharu, noha dynama je oddělená od bloku a vždy v přírodní barvě materiálu, topení nejsou výměníky ale jen šuplíky s klapkou vzadu. Cívka černá se žlutou samolepkou, filtr černý s obtiskem, sání bylo fosfátované, nelakované.
Jestli tedy neni v bordelu
brouk - brouk - brouk a busík
Re: Náš dědouš pro radost
Tak se rok s rokem sešel a já konečně instaluju původní motor zpět. Měl by být jako nový, ale i jako starý
Tak jak jsem slíbil, je tu k prohlédnutí.
Tak starý je venku :
A původní se chystá zpátky:
No a je tam:
Všímaví poznají, že pumpa není původní. Po montáži a prvním startu se ukázalo, že nepřežila membrána zimu a tak zatím, než se provede repase bude sloužit zapůjčená. Tímto děkuji Milošovi
No a už aby bylo tepleji a tepleji
Tak jak jsem slíbil, je tu k prohlédnutí.
Tak starý je venku :
A původní se chystá zpátky:
No a je tam:
Všímaví poznají, že pumpa není původní. Po montáži a prvním startu se ukázalo, že nepřežila membrána zimu a tak zatím, než se provede repase bude sloužit zapůjčená. Tímto děkuji Milošovi
No a už aby bylo tepleji a tepleji
brouk - brouk - brouk a busík
Re: Náš dědouš pro radost
Tak tady je něco z dřívějška... to je když jsme ho dovezli ..
Tak kterého byste si kdo vybral??
Tak kterého byste si kdo vybral??
brouk - brouk - brouk a busík
Re: Náš dědouš pro radost
až do března 62 byly sací potrubí fosfátovány, takže tmavý, šedo-černý vzhled. Poté bylo fosfátování nahrazeno zinkovou barvou, těžko říct jak to vypadalo ale řekl bych že opět spíše do tmavošediva.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)