Petr914 píše:...brzdový obložení je spotřební věc...lak je na autě jen kvůli určitýmu efektu a pravda taky jako ochrana proti korozi karoserie...
...nemůžeš srovnávat výměnu spotřebních věcí s lakováním...spotřebák se mění po nájezdu určitejch kilometrů nebo dosažení určitýho věku dílu...což ti doporučuje výrobce v servisním manuálu...ale o "výměně" laku žádná automobilka nemluví...
...viděl sem hodně málo Brouků těhle ročníků,který by se daly takhle šikovně dolakovat jako tendle původní kus...
...stálo by tě to zhruba třetinu toho,co ten celolak a fungovalo by to uplně stejně...jen by to bylo původní...což je i z veteránistickýho hlediska velkej hodnotovej skok...
...každopádně je to ale auto pěkný a pokud si spokojenej...tak je to v klidu...
...P.S....auto dělá k obrazu svýmu automobilka a každá individuální nevratná úprava ho znehodnocuje...zároveň pedanty,který dodržujou originalitu až do extrémních detailů...nemá smysl řešit...protože sou to lidi,který sou z pohledu auto-veterán suverénně nejdál...hrajou první ligu...
Ono to vypada. Premysleli jsme na tom to dolakovat. Ale to bylo tady opucovat, tady malinko srovnat linii, tady klepnout a nakonec to vypadalo, ze zbyde tak cca. 10% puvodniho laku. Odstin uz byl taky po letech jinde.
Tak prislo to rozhodnuti.
Ano, bylo by to levnejsi a min prace. Vysledek by me ale asi netesil. Takhle si rikam, ze to prezije dalsich 50 let bez velikych zasahu.
No jsem ale rad ze se i tak nekomu libi:-)