A co potom dam na ten podtlakovy ventil, ktery ma dva vstupy?Herbie píše:ahááá už to vidím na tom videu
ten sekundární podtlak más zapojenej špatně !!!
- ta podtlaková trubka co trčí z karburátoru směrem dozadu je původně pro ovládání vklapek ve vzduchovém filtru
tu musíš odpojit a zaslepit !
Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
1) to není ventil ale membrána ovládající platíčko v rozdělovači a tím mění předstih.
No já osobně bych ho vyměnil za klasický
Každopádně mám vyzkoušeno ze funguje relativne normálně když se ta sekundární část na rozdělovaci nezapojí
(na rozdělovaci se zaslepovat nemusí, na karburátoru ano)
P.S. v podstate tim spatným zapojením si totiz zcela vyradil z provozu podtlakovou regulaci predstihu, protoze ti to sálo proti sobe
No já osobně bych ho vyměnil za klasický
Každopádně mám vyzkoušeno ze funguje relativne normálně když se ta sekundární část na rozdělovaci nezapojí
(na rozdělovaci se zaslepovat nemusí, na karburátoru ano)
P.S. v podstate tim spatným zapojením si totiz zcela vyradil z provozu podtlakovou regulaci predstihu, protoze ti to sálo proti sobe
... a vůbec !
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
mimochodem když tak koukám na to video, tak mám dojem že ta podtlaková membrána na rozdělovači je namontovaná vzhůru nohama
ale jistě to nevim, musel bych to vidět zblízka
pokud ano, tak to musi jet úplně blbě
ale jistě to nevim, musel bych to vidět zblízka
pokud ano, tak to musi jet úplně blbě
... a vůbec !
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Herbie píše:mimochodem když tak koukám na to video, tak mám dojem že ta podtlaková membrána na rozdělovači je namontovaná vzhůru nohama
ale jistě to nevim, musel bych to vidět zblízka
pokud ano, tak to musi jet úplně blbě
To snad ne, ta se myslim otocit neda, diky tomu vyvodu co je vzadu toho podlaku.
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Jaky je tedy spravne zapojeni podtlaku?? trubicka co na me cumi z predku karburatoru prijde na predni stranu membrany a bocni trubicka na karburatoru zaslepit??
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
venca101 píše:Projdi si pečlivě palivovou soustavu od nádrže až do karburátoru, jestli nejsou přicpaný hadičky, zadrbanej palivovej filtr a především vyčisti palivovou pumpu! Úplně to samý se dělo mně a po rozdělání pumpy jsem našel pěknej marast viz http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... &start=320" onclick="window.open(this.href);return false;Ruzena píše:... Jakmile jedu z kopce, vyřadím a začnu dobržďovat tak volnoběh neudrží a chcípne ...
To jsem vse udelal, hadicka od nadrze je nova (cista a pruchodna), cerpadlo jsem rozebral a vycistil (teda ani nemusel, ciste bylo).
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Přesne obraceneRuzena píše:Jaky je tedy spravne zapojeni podtlaku?? trubicka co na me cumi z predku karburatoru prijde na predni stranu membrany a bocni trubicka na karburatoru zaslepit??
Boční trubicka na karburátoru propojit s predni komorou mebrány rozdělovače
Ta trubka co trčí z předku (respektive zadku) karburátoru zaslepit
Vnitřní komoru membrány nechat volnou, nezaslepovat !!!!
... a vůbec !
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Herbie píše:Přesne obraceneRuzena píše:Jaky je tedy spravne zapojeni podtlaku?? trubicka co na me cumi z predku karburatoru prijde na predni stranu membrany a bocni trubicka na karburatoru zaslepit??
Boční trubicka na karburátoru propojit s predni komorou mebrány rozdělovače
Ta trubka co trčí z předku (respektive zadku) karburátoru zaslepit
Vnitřní komoru membrány nechat volnou, nezaslepovat !!!!
Ok, vyzkousim to pristi tyden tak jak pises a jeste zkotroluji ty trysky a podivam se na nastaveni klapky, jen musim nekde najit navod, kterej uz jsem tu nekde videl
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Takhle jsem to myslel a napsal presne obraceneHerbie píše:Přesne obraceneRuzena píše:Jaky je tedy spravne zapojeni podtlaku?? trubicka co na me cumi z predku karburatoru prijde na predni stranu membrany a bocni trubicka na karburatoru zaslepit??
Boční trubicka na karburátoru propojit s predni komorou mebrány rozdělovače
Ta trubka co trčí z předku (respektive zadku) karburátoru zaslepit
Vnitřní komoru membrány nechat volnou, nezaslepovat !!!!
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
To je rozdelovac pouzity hlavne na US modely, kde emisne predpisy neboli mozne dodrzat...co to robi je to, ze pri ubrani plynu posunie bod zapalovania na cca 4 stupne ATDC , co vyvola kompletnejsie spalenie zmesi.Nevyhoda toho je, ze to vyvola zvyseneu teplotu motora, co nikto z nas nechce...Ruzena píše:[quote="
A co potom dam na ten podtlakovy ventil, ktery ma dva vstupy?
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
john píše:To je rozdelovac pouzity hlavne na US modely, kde emisne predpisy neboli mozne dodrzat...co to robi je to, ze pri ubrani plynu posunie bod zapalovania na cca 4 stupne ATDC , co vyvola kompletnejsie spalenie zmesi.Nevyhoda toho je, ze to vyvola zvyseneu teplotu motora, co nikto z nas nechce...Ruzena píše:[quote="
A co potom dam na ten podtlakovy ventil, ktery ma dva vstupy?
Nemá někdo zkušenost s tímto rozdělovačem?? že bych to rovnou přehodil za jednoduchý podtlak.
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Beetle-cam ... 2a2238f770" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
To vyzera na standardny SVDA rozdelovac s Petronix , Compufire alebo podobnym modulom a cievkou vhodnou k tomu systemu....je to OK, mam to na vsetkych autach...
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
john píše:To vyzera na standardny SVDA rozdelovac s Petronix , Compufire alebo podobnym modulom a cievkou vhodnou k tomu systemu....je to OK, mam to na vsetkych autach...
Jojo je to stejny system, jen podle ceny asi bude made in china.
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Dnes je vsetko made in China
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
john píše:To vyzera na standardny SVDA rozdelovac s Petronix , Compufire alebo podobnym modulom a cievkou vhodnou k tomu systemu....je to OK, mam to na vsetkych autach...
Je poznat lepší chod motoru s tímto zapalovaním??
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Tak jsem dnes karburátor kompletně rozebral a vyčistil. Trysky jsou správně iddle je 60 a power je 50.Herbie píše:Tak přesně to co popisuješ jsem si užil v minulosti mnohokrát s karburátorem 31 PICT 3Ruzena píše:Tak jááá už fakt nevím, vyčistil jsem karburátor, rozdělovač s podtlakem vyčistil a namazal, nastavil vůle na ventilech, seřídil předstih a pořád má nepravidelný chod na volnoběh viz. video kde na konci po cca 4minutách chcípne.
Divné je to, že když jedu po rovince a a zastavím tak volnoběh drží víceméně tak jak má a nechcípá. Jakmile jedu z kopce, vyřadím a začnu dobržďovat tak volnoběh neudrží a chcípne .
Poradí někdo co by mohlo být příčinou???? Karburátor je Solex 31 pics4, rozdělovač je s dvojitým podtlakem.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=yHDSvnMK ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
doporucil bych tvé pozornosti zejména trysky na boku pod topítkem tzn Iddle jet a Power Jet
často se stane že jsou prohozeny mezi sebou
Iddle jet je ta šíkmá směřující ven z vozu , Power jet je ta kolmá co směřuje k dynamu/alternátoru
Idlle je vždy větší než Power (kupříkladu 52,5 Iddle a 50 Power)
je-li Power o mnoho menší (například 40) než Iddle (například 55) a není-li skrtící klapka, respektive její doraz správně nastaven
chová se to přesně tak jak píšeš.
Další jsou ty podtlaky. Nepamatuju si přesně, ale tuším že 31 PICT 4 má ještě nějaký sekundární propojeni mezi rozdělovačem a karburátorem kromě toho známého klasického
Zkusil bych ho pro účely testování vyřadit a dočasně zaslepit.
Nastavil jsem předstih na 7,5°. Problém je když nastartuju motor, tak hned chcípne a předstih musím pootočit. Když nastavím předstih pootočením tak že motor jde dle mého názoru nejlépe a kouknu na řemenici stroboskopem, ukazuje odhadem 30°.
Ještě mi přijde, že válce 1-2 mají pravidelný chod a 3-4 občas vynechá . Kladívko a kondik jsou nové, víčko taktéž a kabely jsem také na zkoušku měnil. Jediné co je ještě původní je cívka. Mám takový pocit, že když by tech chod byl pravidelnější, šel by nastavit i nižší volnoběh (jestli to tak je to nevím). Jestli to chcípá když dobrzdím z kopce to nevím, jelikož jsem to dnes nezkoušel.
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
chmmm
jestli máš karburátor 31 PICT 4 tak předpokládám že motor je 1300 dvoukanál
tím pádem trysky 55 power a 60 iddle jsou zbytečně velký
jak velká je hlavní tryska ?
Každopádně chování co popisuješ neni normální.
s takhle velkejma tryskama by to v podstatě melo jít nastartovat i s utaženejma sroubama bohatosti a vzduchu
Víc ti takhle od počítače poradit neumím
Jestli chceš, stav se ve středu u mě ve Slivenci, půjčím ti karburátor 30 PICT 3 a rozdělovač co jsem měl v autě minulej rok a vím že stopro fungujou
jestli máš karburátor 31 PICT 4 tak předpokládám že motor je 1300 dvoukanál
tím pádem trysky 55 power a 60 iddle jsou zbytečně velký
jak velká je hlavní tryska ?
Každopádně chování co popisuješ neni normální.
s takhle velkejma tryskama by to v podstatě melo jít nastartovat i s utaženejma sroubama bohatosti a vzduchu
Víc ti takhle od počítače poradit neumím
Jestli chceš, stav se ve středu u mě ve Slivenci, půjčím ti karburátor 30 PICT 3 a rozdělovač co jsem měl v autě minulej rok a vím že stopro fungujou
... a vůbec !
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Herbie píše:chmmm
jestli máš karburátor 31 PICT 4 tak předpokládám že motor je 1300 dvoukanál
tím pádem trysky 55 power a 60 iddle jsou zbytečně velký
jak velká je hlavní tryska ?
Každopádně chování co popisuješ neni normální.
s takhle velkejma tryskama by to v podstatě melo jít nastartovat i s utaženejma sroubama bohatosti a vzduchu
Víc ti takhle od počítače poradit neumím
Jestli chceš, stav se ve středu u mě ve Slivenci, půjčím ti karburátor 30 PICT 3 a rozdělovač co jsem měl v autě minulej rok a vím že stopro fungujou
Sekl jsem se je to 31 pict 3
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Jelikož už si nevím rady, asi bych se stavil, ale trochu záleží taky na počasí