Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

Herbie píše:ahááá už to vidím na tom videu

ten sekundární podtlak más zapojenej špatně !!!

- ta podtlaková trubka co trčí z karburátoru směrem dozadu je původně pro ovládání vklapek ve vzduchovém filtru
tu musíš odpojit a zaslepit !
A co potom dam na ten podtlakovy ventil, ktery ma dva vstupy?

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Herbie »

1) to není ventil ale membrána ovládající platíčko v rozdělovači a tím mění předstih.
No já osobně bych ho vyměnil za klasický :)
Každopádně mám vyzkoušeno ze funguje relativne normálně když se ta sekundární část na rozdělovaci nezapojí
(na rozdělovaci se zaslepovat nemusí, na karburátoru ano)


P.S. v podstate tim spatným zapojením si totiz zcela vyradil z provozu podtlakovou regulaci predstihu, protoze ti to sálo proti sobe
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Herbie »

mimochodem když tak koukám na to video, tak mám dojem že ta podtlaková membrána na rozdělovači je namontovaná vzhůru nohama
ale jistě to nevim, musel bych to vidět zblízka

pokud ano, tak to musi jet úplně blbě :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

Herbie píše:mimochodem když tak koukám na to video, tak mám dojem že ta podtlaková membrána na rozdělovači je namontovaná vzhůru nohama
ale jistě to nevim, musel bych to vidět zblízka

pokud ano, tak to musi jet úplně blbě :)

To snad ne, ta se myslim otocit neda, diky tomu vyvodu co je vzadu toho podlaku.

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

Jaky je tedy spravne zapojeni podtlaku?? trubicka co na me cumi z predku karburatoru prijde na predni stranu membrany a bocni trubicka na karburatoru zaslepit??

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

venca101 píše:
Ruzena píše:... Jakmile jedu z kopce, vyřadím a začnu dobržďovat tak volnoběh neudrží a chcípne ...
Projdi si pečlivě palivovou soustavu od nádrže až do karburátoru, jestli nejsou přicpaný hadičky, zadrbanej palivovej filtr a především vyčisti palivovou pumpu! Úplně to samý se dělo mně a po rozdělání pumpy jsem našel pěknej marast viz http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... &start=320" onclick="window.open(this.href);return false;

To jsem vse udelal, hadicka od nadrze je nova (cista a pruchodna), cerpadlo jsem rozebral a vycistil (teda ani nemusel, ciste bylo).

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Herbie »

Ruzena píše:Jaky je tedy spravne zapojeni podtlaku?? trubicka co na me cumi z predku karburatoru prijde na predni stranu membrany a bocni trubicka na karburatoru zaslepit??
Přesne obracene

Boční trubicka na karburátoru propojit s predni komorou mebrány rozdělovače

Ta trubka co trčí z předku (respektive zadku) karburátoru zaslepit

Vnitřní komoru membrány nechat volnou, nezaslepovat !!!!
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

Herbie píše:
Ruzena píše:Jaky je tedy spravne zapojeni podtlaku?? trubicka co na me cumi z predku karburatoru prijde na predni stranu membrany a bocni trubicka na karburatoru zaslepit??
Přesne obracene

Boční trubicka na karburátoru propojit s predni komorou mebrány rozdělovače

Ta trubka co trčí z předku (respektive zadku) karburátoru zaslepit

Vnitřní komoru membrány nechat volnou, nezaslepovat !!!!

Ok, vyzkousim to pristi tyden tak jak pises a jeste zkotroluji ty trysky a podivam se na nastaveni klapky, jen musim nekde najit navod, kterej uz jsem tu nekde videl :-D

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

Herbie píše:
Ruzena píše:Jaky je tedy spravne zapojeni podtlaku?? trubicka co na me cumi z predku karburatoru prijde na predni stranu membrany a bocni trubicka na karburatoru zaslepit??
Přesne obracene

Boční trubicka na karburátoru propojit s predni komorou mebrány rozdělovače

Ta trubka co trčí z předku (respektive zadku) karburátoru zaslepit

Vnitřní komoru membrány nechat volnou, nezaslepovat !!!!
Takhle jsem to myslel a napsal presne obracene :-D

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od john »

Ruzena píše:[quote="
A co potom dam na ten podtlakovy ventil, ktery ma dva vstupy?
To je rozdelovac pouzity hlavne na US modely, kde emisne predpisy neboli mozne dodrzat...co to robi je to, ze pri ubrani plynu posunie bod zapalovania na cca 4 stupne ATDC , co vyvola kompletnejsie spalenie zmesi.Nevyhoda toho je, ze to vyvola zvyseneu teplotu motora, co nikto z nas nechce...

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

john píše:
Ruzena píše:[quote="
A co potom dam na ten podtlakovy ventil, ktery ma dva vstupy?
To je rozdelovac pouzity hlavne na US modely, kde emisne predpisy neboli mozne dodrzat...co to robi je to, ze pri ubrani plynu posunie bod zapalovania na cca 4 stupne ATDC , co vyvola kompletnejsie spalenie zmesi.Nevyhoda toho je, ze to vyvola zvyseneu teplotu motora, co nikto z nas nechce...

Nemá někdo zkušenost s tímto rozdělovačem?? že bych to rovnou přehodil za jednoduchý podtlak.

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Beetle-cam ... 2a2238f770" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od john »

To vyzera na standardny SVDA rozdelovac s Petronix , Compufire alebo podobnym modulom a cievkou vhodnou k tomu systemu....je to OK, mam to na vsetkych autach...

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

john píše:To vyzera na standardny SVDA rozdelovac s Petronix , Compufire alebo podobnym modulom a cievkou vhodnou k tomu systemu....je to OK, mam to na vsetkych autach...

Jojo je to stejny system, jen podle ceny asi bude made in china.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od john »

Dnes je vsetko made in China

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

john píše:To vyzera na standardny SVDA rozdelovac s Petronix , Compufire alebo podobnym modulom a cievkou vhodnou k tomu systemu....je to OK, mam to na vsetkych autach...

Je poznat lepší chod motoru s tímto zapalovaním??

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od john »

Ano.

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

Herbie píše:
Ruzena píše:Tak jááá už fakt nevím, vyčistil jsem karburátor, rozdělovač s podtlakem vyčistil a namazal, nastavil vůle na ventilech, seřídil předstih a pořád má nepravidelný chod na volnoběh viz. video kde na konci po cca 4minutách chcípne.
Divné je to, že když jedu po rovince a a zastavím tak volnoběh drží víceméně tak jak má a nechcípá. Jakmile jedu z kopce, vyřadím a začnu dobržďovat tak volnoběh neudrží a chcípne :( .
Poradí někdo co by mohlo být příčinou???? Karburátor je Solex 31 pics4, rozdělovač je s dvojitým podtlakem.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=yHDSvnMK ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak přesně to co popisuješ jsem si užil v minulosti mnohokrát s karburátorem 31 PICT 3 :)

doporucil bych tvé pozornosti zejména trysky na boku pod topítkem tzn Iddle jet a Power Jet
často se stane že jsou prohozeny mezi sebou

Iddle jet je ta šíkmá směřující ven z vozu , Power jet je ta kolmá co směřuje k dynamu/alternátoru
Idlle je vždy větší než Power (kupříkladu 52,5 Iddle a 50 Power)

je-li Power o mnoho menší (například 40) než Iddle (například 55) a není-li skrtící klapka, respektive její doraz správně nastaven
chová se to přesně tak jak píšeš.


Další jsou ty podtlaky. Nepamatuju si přesně, ale tuším že 31 PICT 4 má ještě nějaký sekundární propojeni mezi rozdělovačem a karburátorem kromě toho známého klasického
Zkusil bych ho pro účely testování vyřadit a dočasně zaslepit.
Tak jsem dnes karburátor kompletně rozebral a vyčistil. Trysky jsou správně iddle je 60 a power je 50.
Nastavil jsem předstih na 7,5°. Problém je když nastartuju motor, tak hned chcípne a předstih musím pootočit. Když nastavím předstih pootočením tak že motor jde dle mého názoru nejlépe a kouknu na řemenici stroboskopem, ukazuje odhadem 30°.
Ještě mi přijde, že válce 1-2 mají pravidelný chod a 3-4 občas vynechá :-(. Kladívko a kondik jsou nové, víčko taktéž a kabely jsem také na zkoušku měnil. Jediné co je ještě původní je cívka. Mám takový pocit, že když by tech chod byl pravidelnější, šel by nastavit i nižší volnoběh (jestli to tak je to nevím). Jestli to chcípá když dobrzdím z kopce to nevím, jelikož jsem to dnes nezkoušel.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Herbie »

chmmm

jestli máš karburátor 31 PICT 4 tak předpokládám že motor je 1300 dvoukanál
tím pádem trysky 55 power a 60 iddle jsou zbytečně velký
jak velká je hlavní tryska ?

Každopádně chování co popisuješ neni normální.

s takhle velkejma tryskama by to v podstatě melo jít nastartovat i s utaženejma sroubama bohatosti a vzduchu :)

Víc ti takhle od počítače poradit neumím :(

Jestli chceš, stav se ve středu u mě ve Slivenci, půjčím ti karburátor 30 PICT 3 a rozdělovač co jsem měl v autě minulej rok a vím že stopro fungujou :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

Herbie píše:chmmm

jestli máš karburátor 31 PICT 4 tak předpokládám že motor je 1300 dvoukanál
tím pádem trysky 55 power a 60 iddle jsou zbytečně velký
jak velká je hlavní tryska ?

Každopádně chování co popisuješ neni normální.

s takhle velkejma tryskama by to v podstatě melo jít nastartovat i s utaženejma sroubama bohatosti a vzduchu :)

Víc ti takhle od počítače poradit neumím :(

Jestli chceš, stav se ve středu u mě ve Slivenci, půjčím ti karburátor 30 PICT 3 a rozdělovač co jsem měl v autě minulej rok a vím že stopro fungujou :)

Sekl jsem se je to 31 pict 3 :-(

Uživatelský avatar
Ruzena
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy

Příspěvek od Ruzena »

Jelikož už si nevím rady, asi bych se stavil, ale trochu záleží taky na počasí :D

Odpovědět