No takže 31 pict 3 mam v autě taky
Osazení trysek na motor 1300 dvoukanál je uvedeno na obrázku
Základní nastavení šroubů
- bohatost 2.5
- vzduch 3.5
a pokud je správně nastavený zapalování tak to prostě chytit musí
ja fakt nevim ... co jetště ventily ? Nestřílí to ?
Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
... a vůbec !
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
ja myslel bez auta , jen půjčit ty krámy a pro pár radRuzena píše:Jelikož už si nevím rady, asi bych se stavil, ale trochu záleží taky na počasí
případně přivez ty svoje ať to zkouknu
bude pršet a navíc mám už objednanýho jinýho neštastníka
... a vůbec !
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Herbie píše:ja myslel bez auta , jen půjčit ty krámy a pro pár radRuzena píše:Jelikož už si nevím rady, asi bych se stavil, ale trochu záleží taky na počasí
případně přivez ty svoje ať to zkouknu
bude pršet a navíc mám už objednanýho jinýho neštastníka
OK, tak se stavím bez auta a půjčil bych si od tebe ten karburátor a rozdělovač.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Jen na okraj.
Minulý týden jsem dával namísto rozdělovače 009, klasický podtlakový rozdělovač. A ejhle, víko z 009 bylo vysoké, a ani jsem si neškrt. Po výměně za klasiku, to běželo při standardním nastavení karbece (2,5 + 3,5 otáček na karbecu + 7,5° předstih jak uvádí Herbie)
A pak tam může být i další věc, kterou jsem zažil na vlastní kůži - předchozí náctiletý majitel tam narval ostrou vačku, a při normálním nastavení jsem měl předstih kolem 20°
Minulý týden jsem dával namísto rozdělovače 009, klasický podtlakový rozdělovač. A ejhle, víko z 009 bylo vysoké, a ani jsem si neškrt. Po výměně za klasiku, to běželo při standardním nastavení karbece (2,5 + 3,5 otáček na karbecu + 7,5° předstih jak uvádí Herbie)
A pak tam může být i další věc, kterou jsem zažil na vlastní kůži - předchozí náctiletý majitel tam narval ostrou vačku, a při normálním nastavení jsem měl předstih kolem 20°
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: Nový přírůstek "Růžena" Buggy
Tak po zapůjčení karburátoru 30 pict3 a rozdělovače s jednoduchým podtlakem od Herbího, jsem jel rovnou pro buggy a tradá k Wallymu. Cesta nebyla zrovna jednoduchá, jelikož jsem startoval skoro na každé křižovatce na které jsem chytl červenou . Pokud jsem tedy nedobrzdil ručkou a nohou si trochu nepodržel plyn.
Po tom co jsem dorazil a občerstvil se kávou, první co jsem vyzkoušel vyměnit byly trysky iddle a power, změna nic moc (možná by to chtělo zkontrolovat hlavní trysku). Každopádně ty co tam mám rozhodně neodpovídají popisu na obrázky výše.
No nic, vrátil jsem trysky a rovnou vyměnil celý karburátor. Změna k lepšímu byla výraznější, při sešlápnutí plynu nevznikala díra v otáčkách a volnoběh se dal docela dobře naladit. Stále měl ale motor tak trochu nepravidelný chod, tak se šlo na výměnu rozdělovače.
Po jeho výměně se chod motoru změnil výrazně k lepšímu a dokonce se dal nastavit předstih na cca 10° na kterých motor při volnoběhu jen tak krásně pobublával.
Když vynechám story kdy se s tím nedalo rozjed ani na jedničku (přišlo mi že motor šel dobře a po sešlápnutí plynu i do otáček). Po delším zkoumání jsem zjistil, že jsem špatně přichytil kabel ke svíčce na třetí válec a ten se propálil o výfuk .
Každopádně výsledek je takový, že se pokusím s Herbím zrepasovat jak karburátor (asi bude hlavně nutná výměna trysek), tak i rozdělovač (tam určitě půjde jednoduchý podtlak a stále přemýšlím o výměně kladívka za elektronické). A objednal jsem také nové uretanové manžety sání, zjistilo se totiž že na pravých válcích přisává .
Závěrem děkuji Herbímu za zapůjčení karburátoru a rozdělovače a Wallymu za pomoc.
Po tom co jsem dorazil a občerstvil se kávou, první co jsem vyzkoušel vyměnit byly trysky iddle a power, změna nic moc (možná by to chtělo zkontrolovat hlavní trysku). Každopádně ty co tam mám rozhodně neodpovídají popisu na obrázky výše.
No nic, vrátil jsem trysky a rovnou vyměnil celý karburátor. Změna k lepšímu byla výraznější, při sešlápnutí plynu nevznikala díra v otáčkách a volnoběh se dal docela dobře naladit. Stále měl ale motor tak trochu nepravidelný chod, tak se šlo na výměnu rozdělovače.
Po jeho výměně se chod motoru změnil výrazně k lepšímu a dokonce se dal nastavit předstih na cca 10° na kterých motor při volnoběhu jen tak krásně pobublával.
Když vynechám story kdy se s tím nedalo rozjed ani na jedničku (přišlo mi že motor šel dobře a po sešlápnutí plynu i do otáček). Po delším zkoumání jsem zjistil, že jsem špatně přichytil kabel ke svíčce na třetí válec a ten se propálil o výfuk .
Každopádně výsledek je takový, že se pokusím s Herbím zrepasovat jak karburátor (asi bude hlavně nutná výměna trysek), tak i rozdělovač (tam určitě půjde jednoduchý podtlak a stále přemýšlím o výměně kladívka za elektronické). A objednal jsem také nové uretanové manžety sání, zjistilo se totiž že na pravých válcích přisává .
Závěrem děkuji Herbímu za zapůjčení karburátoru a rozdělovače a Wallymu za pomoc.