T2b "DUDE"
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b "DUDE"
dej ho do stodoly a počkej pár let, nebo ho někomu naděl jak je
řezat z něj kusy je nesmysl, bude schnilý totéž
řezat z něj kusy je nesmysl, bude schnilý totéž
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b "DUDE"
Prak pravdu má...
Když jsem s tebou mluvil, tak majitel říkal, že karoserie je luxusní, jen přeházet mechaniku...
Kecal...tohle dělalo prase...
Podle fotek je jasné, že bude potřeba udělat komplet...
Uschovat a za pár let ti vydělá...
Koukni na ponorky, před 5 lety po nich nikdo ani neštěknul a dnes?
Když jsem s tebou mluvil, tak majitel říkal, že karoserie je luxusní, jen přeházet mechaniku...
Kecal...tohle dělalo prase...
Podle fotek je jasné, že bude potřeba udělat komplet...
Uschovat a za pár let ti vydělá...
Koukni na ponorky, před 5 lety po nich nikdo ani neštěknul a dnes?
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T2b "DUDE"
Mr.Vaahaa píše:Prak pravdu má...
Když jsem s tebou mluvil, tak majitel říkal, že karoserie je luxusní, jen přeházet mechaniku...
Kecal...tohle dělalo prase...
Podle fotek je jasné, že bude potřeba udělat komplet...
Uschovat a za pár let ti vydělá...
Koukni na ponorky, před 5 lety po nich nikdo ani neštěknul a dnes?
Pravda, 3/4 roku jsem shanel busika a musim rici ze to slo skoro raketove nahoru. Mozna najdu jeste nekde grafy s vyvojem cen .
Hakuna Matata
Re: T2b "DUDE"
Díky za rady,
vaše argumenty chápu, nicméně si nejsem jistej, že mluvíme o tom samém.
Já nehodlám nic rozřezávat a „ničit“. Mám jednoho komplet busa, sežranýho až do morku kostí (fotky opravdu klamou, např. nevidíte, že lemy pod předníma dveřma jsem dotvořil před STK a mojí válečkovou lakýrnickou kreací celé víceméně z montážní pěny, že přední čelo je celé již prakticky odrezlé od zbytku vozu, nemluvě o nahulváta přivařenym pruhu plechu přes celej prostot pod světlama, tunu kytu kolem světel…atd atd…
No a pak mám druhou, pouze karoserii (bez motoru a přední nápravy) furgona, která má kolem dokola spodek boudy volezlej, ale jinak působí nesrovnatelně zdravěji (myslim rám, vršek boudy, dveře. čelo atd)…
Takže pokud chci dělat celkovou důkladnou renovaci, zahrnující vyvaření, celolak atd, což já chci, u OBOU musim kolem dokola klasicky vše vyměnit. Připadá mi tedy logické, vyměnit to u jinak zdravější boudy, přehodit motor a mechaniku a zbytek, tak jak navrhujete, poskládat dohromady a buď uložit, nebo prodat…čili tak jako tak mi jedna karoserie zbude...
Upřímně nevím jak moc velkej problém je vyřezat do furgona okna (stejně chci měnit za kempová) a střechu (pokukuju i po jinejch než stávající hřib, např. GB zvedačky..) atd… Nemám prostě zatím srovnání nákladů na obě výše popsané renovace..
Mimo jiné i o tom se chci poradit s klempířem, kterej renovaci bude dělat, a to při současnym pohledu na oba busy vedle sebe…
vaše argumenty chápu, nicméně si nejsem jistej, že mluvíme o tom samém.
Já nehodlám nic rozřezávat a „ničit“. Mám jednoho komplet busa, sežranýho až do morku kostí (fotky opravdu klamou, např. nevidíte, že lemy pod předníma dveřma jsem dotvořil před STK a mojí válečkovou lakýrnickou kreací celé víceméně z montážní pěny, že přední čelo je celé již prakticky odrezlé od zbytku vozu, nemluvě o nahulváta přivařenym pruhu plechu přes celej prostot pod světlama, tunu kytu kolem světel…atd atd…
No a pak mám druhou, pouze karoserii (bez motoru a přední nápravy) furgona, která má kolem dokola spodek boudy volezlej, ale jinak působí nesrovnatelně zdravěji (myslim rám, vršek boudy, dveře. čelo atd)…
Takže pokud chci dělat celkovou důkladnou renovaci, zahrnující vyvaření, celolak atd, což já chci, u OBOU musim kolem dokola klasicky vše vyměnit. Připadá mi tedy logické, vyměnit to u jinak zdravější boudy, přehodit motor a mechaniku a zbytek, tak jak navrhujete, poskládat dohromady a buď uložit, nebo prodat…čili tak jako tak mi jedna karoserie zbude...
Upřímně nevím jak moc velkej problém je vyřezat do furgona okna (stejně chci měnit za kempová) a střechu (pokukuju i po jinejch než stávající hřib, např. GB zvedačky..) atd… Nemám prostě zatím srovnání nákladů na obě výše popsané renovace..
Mimo jiné i o tom se chci poradit s klempířem, kterej renovaci bude dělat, a to při současnym pohledu na oba busy vedle sebe…
Re: T2b "DUDE"
Možná bych zvážil kup uplně jiného busa? A prodal oba busy s výměnou za zdravější kus?Roman píše:Díky za rady,
vaše argumenty chápu, nicméně si nejsem jistej, že mluvíme o tom samém.
Já nehodlám nic rozřezávat a „ničit“. Mám jednoho komplet busa, sežranýho až do morku kostí (fotky opravdu klamou, např. nevidíte, že lemy pod předníma dveřma jsem dotvořil před STK a mojí válečkovou lakýrnickou kreací celé víceméně z montážní pěny, že přední čelo je celé již prakticky odrezlé od zbytku vozu, nemluvě o nahulváta přivařenym pruhu plechu přes celej prostot pod světlama, tunu kytu kolem světel…atd atd…
No a pak mám druhou, pouze karoserii (bez motoru a přední nápravy) furgona, která má kolem dokola spodek boudy volezlej, ale jinak působí nesrovnatelně zdravěji (myslim rám, vršek boudy, dveře. čelo atd)…
Takže pokud chci dělat celkovou důkladnou renovaci, zahrnující vyvaření, celolak atd, což já chci, u OBOU musim kolem dokola klasicky vše vyměnit. Připadá mi tedy logické, vyměnit to u jinak zdravější boudy, přehodit motor a mechaniku a zbytek, tak jak navrhujete, poskládat dohromady a buď uložit, nebo prodat…čili tak jako tak mi jedna karoserie zbude...
Upřímně nevím jak moc velkej problém je vyřezat do furgona okna (stejně chci měnit za kempová) a střechu (pokukuju i po jinejch než stávající hřib, např. GB zvedačky..) atd… Nemám prostě zatím srovnání nákladů na obě výše popsané renovace..
Mimo jiné i o tom se chci poradit s klempířem, kterej renovaci bude dělat, a to při současnym pohledu na oba busy vedle sebe…
Re: T2b "DUDE"
to určitě ne. Cílem je mít auto podle mých představ a vkusu s tím, že s určitym stupněm bláznovství počítám, neberu to jako kalkul ala "jak nejlíb záskat bus".
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b "DUDE"
Prostě si chceš projít řádným busařskofinančnímklistérkem...a to tě chválí
Jdi do toho
Jdi do toho
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 771
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: T2b "DUDE"
Tak pridam jeste osobni vzpominku. Stejne se ale rozhodnes sam a asi iracionalne jako skoro kazdej (vcetne mne )
Ze dvou shnilych aut jedno dobre neudelas, jen popravis dve auta. Sezen misto nekompletni nahrazky co mozna nejzdravejsi a nejkompletnejsi auto co mozna nejvic podobne tomu co chces, abys nemusel rezat okna do furgona a podobne harakiri.
Rozumna auta porad jeste obcas jsou. Bude to jednorazove za vic penez, ale do renovace bys nasypal to same a budes mit misto hodnotneho auta slepenec (stokrat omilana pravda, ktere se nikdo - ani ja - nedrzi). Furgona prodej tomu, kdo furgona shani a zaplati za nej.
Pokud si chces z citovych duvodu nechat svoje auto, zahod rozum, rozbij prasatko, prodej ledvinu, prodej varle, smir se s tim ze tri roky nebudes jezdit a dej to nekomu kdo to nezkazi a nebude to lepit z nahnilych dilu jine trosky.
U plevelne T2b to ale smysl moc nema.
(Mel jsem to velmi podobne, nakonec jsem svoje stare shnile auto poslal s tezkym srdcem pryc (pres vsechny nostalgicke vzpominky) a koupil relativne zdravou kastli, nechal opravit a prehazel pouzitelne vymenitelne dily. Jsem spokojeny, ze jsem to udelal, jsem nespokojeny, ze jsem porad zbytecne setril - pri nakupu auta, pri oprave...)
Ze dvou shnilych aut jedno dobre neudelas, jen popravis dve auta. Sezen misto nekompletni nahrazky co mozna nejzdravejsi a nejkompletnejsi auto co mozna nejvic podobne tomu co chces, abys nemusel rezat okna do furgona a podobne harakiri.
Rozumna auta porad jeste obcas jsou. Bude to jednorazove za vic penez, ale do renovace bys nasypal to same a budes mit misto hodnotneho auta slepenec (stokrat omilana pravda, ktere se nikdo - ani ja - nedrzi). Furgona prodej tomu, kdo furgona shani a zaplati za nej.
Pokud si chces z citovych duvodu nechat svoje auto, zahod rozum, rozbij prasatko, prodej ledvinu, prodej varle, smir se s tim ze tri roky nebudes jezdit a dej to nekomu kdo to nezkazi a nebude to lepit z nahnilych dilu jine trosky.
U plevelne T2b to ale smysl moc nema.
(Mel jsem to velmi podobne, nakonec jsem svoje stare shnile auto poslal s tezkym srdcem pryc (pres vsechny nostalgicke vzpominky) a koupil relativne zdravou kastli, nechal opravit a prehazel pouzitelne vymenitelne dily. Jsem spokojeny, ze jsem to udelal, jsem nespokojeny, ze jsem porad zbytecne setril - pri nakupu auta, pri oprave...)
Naposledy upravil(a) Radek dne 04 čer 2013, celkem upraveno 1 x.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b "DUDE"
okna nejdou jen tak "vyřezat", je tam spousta prolisů, vnitřních výztuh, ...
nakonec bys měnil celé boční panely z druhého proskleného auta, čímž bys ho poslal do hutí
aby to vůbec bylo možné, potřebuješ hodně času drahého klempíře (pokud jím sám nejseš)
Dokážu si představit výměnu prostředního panelu a dveří s oknem. Kdysi jsem to taky dělal, čímž vzniklo šestimístné auto. Kolik míst máš v papírech?
Měnit furgona na komplet proskleného je masakr s prapodivným výsledkem.
nakonec bys měnil celé boční panely z druhého proskleného auta, čímž bys ho poslal do hutí
aby to vůbec bylo možné, potřebuješ hodně času drahého klempíře (pokud jím sám nejseš)
Dokážu si představit výměnu prostředního panelu a dveří s oknem. Kdysi jsem to taky dělal, čímž vzniklo šestimístné auto. Kolik míst máš v papírech?
Měnit furgona na komplet proskleného je masakr s prapodivným výsledkem.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: T2b "DUDE"
No, tak přesně tohle jsem potřeboval, i když nechtěl, slyšet...díky díky...prak píše:okna nejdou jen tak "vyřezat", je tam spousta prolisů, vnitřních výztuh, ...
nakonec bys měnil celé boční panely z druhého proskleného auta, čímž bys ho poslal do hutí
aby to vůbec bylo možné, potřebuješ hodně času drahého klempíře (pokud jím sám nejseš)
Dokážu si představit výměnu prostředního panelu a dveří s oknem. Kdysi jsem to taky dělal, čímž vzniklo šestimístné auto. Kolik míst máš v papírech?
Měnit furgona na komplet proskleného je masakr s prapodivným výsledkem.
Je pravda že jsem si to asi představoval dost naivně a jednoduše a jedním z motivů je i to, že jsem chtěl v klidu užívat bus, zatímco by se druhá kastle "připravovala" a tím zkrátit čas bez auta, jak o tom píše Radek, navíc i investice by se tím jaksi rozložila.....
V papírech mám myslím 8 míst, nebo devět, teď nevim...
Vzhledem k tomu, že v zadní části jenom spíme a tudíž okno spíš nechceme než jo, zvažovatl jsem i ponechání zadní části plné, ale byl by to dost bastl a tak je to jen krajní řešení o kterém jsem uvažoval jen okrajově...
Nu což, stávající auto jezdí, takže na drbání vousů a mudrlantování ještě nějaký čas je... pojezdím sezonu a uvidím...další busy kupuvat nebudu, to je nekonečnej hon po inzerátech, shánění, nervy a jako vždy až na prvním místě prachy, už takhle jsem doma v permanentní podmínce a poloklatbě
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b "DUDE"
Pokud si necháš poradit, budeš asi první...
Moje zkušenost je stajná jako Radkova (a asi i všech ostatních)
Ideální je vzít hromadu peněz a koupit to co doopravdy chceš, i když se ze začátku bude zdát hromada jako nesmyslná, záhy při renovaci zjistíš, že bys za tu prvotní hromadu byl rád...
Nepočítám k tomu nervy se sháněním klempíře, lakýrníka a mechanika co to dá dohromady...
...ceny transportů...benzínu...času na netu a poště...
...kam dát všechny ty věci z busa po dobu renovace???
...čím to převážet? do hezkýho auta zadělanou nápravu nedáš atd atd...
...minimálně dva roky nejezdíš...
...je milion argumentů proč to neudělat...
...ale třeba najdeš ten jeden proč to udělat...
...a pokud ho najdeš, tak to udělej rychle, nebo tě to dodělá...
...život se má žít každý den...
Moje zkušenost je stajná jako Radkova (a asi i všech ostatních)
Ideální je vzít hromadu peněz a koupit to co doopravdy chceš, i když se ze začátku bude zdát hromada jako nesmyslná, záhy při renovaci zjistíš, že bys za tu prvotní hromadu byl rád...
Nepočítám k tomu nervy se sháněním klempíře, lakýrníka a mechanika co to dá dohromady...
...ceny transportů...benzínu...času na netu a poště...
...kam dát všechny ty věci z busa po dobu renovace???
...čím to převážet? do hezkýho auta zadělanou nápravu nedáš atd atd...
...minimálně dva roky nejezdíš...
...je milion argumentů proč to neudělat...
...ale třeba najdeš ten jeden proč to udělat...
...a pokud ho najdeš, tak to udělej rychle, nebo tě to dodělá...
...život se má žít každý den...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T2b "DUDE"
Souhlas.
Je ale třeba rozlišovat, jestli něco nejde, protože je to těžký, drahý a nesmyslný anebo jestli to prostě technicky nejde...
pokud prakticky nejde předělat furgona na proskleňáka, nebudu vymejšlet p.čoviny a vyrábět nějakáho kočkopsa....na druhou stranu ale můj vysněnej scénář má z mýho pohledu tolik výhod, že smi to nechce jen tak vzdát ...
No a teorie "koupit něco hotovýho" je mi známá už dlouho, ale upřímně, ukaž mi něco takovýho...neni nic! Jo, můžu brázdit servry měsíc, můžu si udělat tři vejlety do Německa, dva do Rakouska a pak dotáhnout "cosi"...ale pochybuju že to cosi bude bezproblémová kára ready k ježdění...vždyť se tu bavíme o veteránech...
Je ale třeba rozlišovat, jestli něco nejde, protože je to těžký, drahý a nesmyslný anebo jestli to prostě technicky nejde...
pokud prakticky nejde předělat furgona na proskleňáka, nebudu vymejšlet p.čoviny a vyrábět nějakáho kočkopsa....na druhou stranu ale můj vysněnej scénář má z mýho pohledu tolik výhod, že smi to nechce jen tak vzdát ...
No a teorie "koupit něco hotovýho" je mi známá už dlouho, ale upřímně, ukaž mi něco takovýho...neni nic! Jo, můžu brázdit servry měsíc, můžu si udělat tři vejlety do Německa, dva do Rakouska a pak dotáhnout "cosi"...ale pochybuju že to cosi bude bezproblémová kára ready k ježdění...vždyť se tu bavíme o veteránech...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b "DUDE"
Z Furgóna snadno uděláš poloproslenýho, víc na obytku nepotřebuješ, právě naopak, je to výhoda [-X
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b "DUDE"
Co třeba toto:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
věř, že 400t. je sice dost, ale v renovaci budeš za víc...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
věř, že 400t. je sice dost, ale v renovaci budeš za víc...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b "DUDE"
kdysi jsem to řešil takhle
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: T2b "DUDE"
Roman píše:Souhlas.
Je ale třeba rozlišovat, jestli něco nejde, protože je to těžký, drahý a nesmyslný anebo jestli to prostě technicky nejde...
pokud prakticky nejde předělat furgona na proskleňáka, nebudu vymejšlet p.čoviny a vyrábět nějakáho kočkopsa....na druhou stranu ale můj vysněnej scénář má z mýho pohledu tolik výhod, že smi to nechce jen tak vzdát ...
No a teorie "koupit něco hotovýho" je mi známá už dlouho, ale upřímně, ukaž mi něco takovýho...neni nic! Jo, můžu brázdit servry měsíc, můžu si udělat tři vejlety do Německa, dva do Rakouska a pak dotáhnout "cosi"...ale pochybuju že to cosi bude bezproblémová kára ready k ježdění...vždyť se tu bavíme o veteránech...
Romane nehazej flintu do zita. Ja shanel busika od dubna minuleho roku a koupil ho az na zacatku tohoto roku. Nejdriv nebyly penize ale bylo spousta aut. Pak se to otocilo. Trpelivost ruze prinasi. Zalezi co chces a v jake vybave.
Auto se da najit. Ted jsem videl u Vaska na webu http://www.t2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nejake auta. Jestli chces muzu te nasmerovat kde hledat a tak.
Drzim palce...
Hakuna Matata
Re: T2b "DUDE"
Timhle směrem jsem právě taky uvažoval, otázka ale je,maxmax píše:Z Furgóna snadno uděláš poloproslenýho, víc na obytku nepotřebuješ, právě naopak, je to výhoda [-X
Co na to STK
No a taky trochu, jak se s tim jezdí, tj., je z toho dobře vidět atd?
Jina díky za podněty, ale koupě dalších kusů opravdu nejspíš ne...nemam prachy na to, abych se 700 km jezdil juknout na káry co "brauchen bischen Arbeit" Nehledě na to, že nechci westy, ta nástavba, byť je super praktická, bere busu ten cool kulatej look kterej se mi na něm líbí...a když vidim ty místní inzeráty za 150, pochybuju že jsou o tolik lepší než ten muj schnilouš
Nějak to dopadne...
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: T2b "DUDE"
Hele i cesta může být cíl.
Já mam busa za 5 dní přesně 17 let a myslíš si, že je hotovej?
Prakticky pořád je co dělat. Tak můžeš postupně.
Jo a toho furgona schovej a nebo prodej. Ale rozhodně ho nerozřezávej. Škoda každýho kusu.
Já mam busa za 5 dní přesně 17 let a myslíš si, že je hotovej?
Prakticky pořád je co dělat. Tak můžeš postupně.
Jo a toho furgona schovej a nebo prodej. Ale rozhodně ho nerozřezávej. Škoda každýho kusu.
OndraS
Re: T2b "DUDE"
Tak to si zasluzis Guinness book of records...ale su ludia, ktori nikdy nedokoncia...