Můj brók
Re: Můj brók
tjn..nic takového ale u nás asi není ke koupi takže se nabízí jedině upravit obyčejný 3-ramenný vnější stahovák nebo možná tato sada
http://www.autokelly.cz/#|WP2N0moO+EvNJ ... ygz6BHWV0=
http://www.autokelly.cz/#|WP2N0moO+EvNJ ... ygz6BHWV0=
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj brók
Nevymejšlej žádný složitý vyfikundace, to ložisko není lisované s přesahem, ale v podstatě jenom vložené a tak určitě nebude klást výraznější odpor. Pro jednorázové použití úplně stačí spáchat něco jednoduchého jako je třeba tohle.
Každý celek se skládá z detailů.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj brók
Já vzal 10mm závitovou tyc, kousek al profilu. Udělal na konci zavitovek zobacky, aby šli mezi kuličky do profilu dvě díry a bylo venku
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj brók
Jak říkám, žádný velký vyfikundace, ale stačí do toho dát trochu mozek .wally píše:Já vzal 10mm závitovou tyc, kousek al profilu. Udělal na konci zavitovek zobacky, aby šli mezi kuličky do profilu dvě díry a bylo venku
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Můj brók
Tak nad loziskem jsem zvitezil ale ted me trapi ze se kousek vysunuly i poloosy. Cca cenťak. Zasunout jde ale příjde mi že s ni jde mnohem hůř otáčet. Mohlo se ně o stát nebo je to je moje zdání? Děkuji.
Re: Můj brók
To možná nebude dobrý,loni se mi stalo něco podobného.Přetěsnoval jsem oba deklíky od poloosových rour a pak šly obě strany nápadně ztuha.Tak zase obě roury ven a na levé straně zjištění,že mi spadly oba kameny s poloosy dovnitř diferáku. Levá poloosa povytáhnout a tenkými šroubováky naoperovat oba kameny zpět a pak jsem se snažil s poloosou co nejméně hýbat směrem ven.A povedlo se.
Re: Můj brók
Tak letos jsem udělal Bolkovi radost a pořídil jsem mu šestnactku aby i do těch kopců měl dost síly a když máme to tažné tak už i můžeme začít uvažovat o nějakém obyvatelném vozíčku prozatím čeká na převoz do ČR tak na něm prozatím poopravím plechy a vyměním topníky, které už liška dokonale zbaštila. Co se týče mechanických částí svěřím je do rukou odborníků v ČR. Motor do poslední chvíle běžel, tak by ho neměly čekat, kromě seřízení, přetěsnění hlavových vík a olejové pumpy, žádné rozsáhlejší opravy.
Re: Můj brók
Mám na vás znalé otázku zda máte nějaký fígl na povolení a stažení řemenice na klice když je motor v autě. Potřebuji olakovat plech za ní a nechce se mi vytahovat motor ven. Děkuji za rady popřípadě fotky udelátek
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Můj brók
Inak sa to neda
1.Velky srobovak do drazky ,opriet o blok a povolis
2.Stahovakom stiahnut
1.Velky srobovak do drazky ,opriet o blok a povolis
2.Stahovakom stiahnut
Re: Můj brók
Žádám o radu. Nejsem moc sběhlý ve hledání a proto Vás prosím jakou RAL a lesklost zvolit na vítrboudu aby byla co nejvíce podobná originálu.
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Můj brók
Ral neviem,ale dava sa najvacsi lesk,nezachytava sa prach
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj brók
Já používám RAL9005 a co se týče matu, dávám něco mezi polomatem a leskem. Osobně bych na saharu volil více matu a doleštil to ručně tak aby byly patrné přechody a více svítily exponované místa, přípradně probroušení do koroze. Ale to je již na uvážení každého jednotlivce jakým směrem se ubírat.LoLeG píše:Žádám o radu. Nejsem moc sběhlý ve hledání a proto Vás prosím jakou RAL a lesklost zvolit na vítrboudu aby byla co nejvíce podobná originálu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj brók
RAL 9005 v zamatovo matnom prevedeni v spreji dodava napr WURTH.
Pouzivame ho v praci tiez. Na lem blatnikov pre Q7
Na sprej drzi viac ako dobre.
Pouzivame ho v praci tiez. Na lem blatnikov pre Q7
Na sprej drzi viac ako dobre.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Můj brók
4.4.2020 - první letošní větší projížďka
Na autě se nic neudělalo protože protože se mi od posledního příspěvku narodila dcera Beáta, tak už nesmím trávit tolik času v garáži navíc jsem Bolkovi přikoupil přívěsný vozík kempík, který probíhá přestavbou abychom se vlezli
5.4.2020 - Bolkův velký den stav tachometr přehoupl všechny devítky
- velký výlet (samosebou byl cíl lékárna )
- bude potřeba udělat pouzdra uložení zadní torzky
- vyměněn olej
Na autě se nic neudělalo protože protože se mi od posledního příspěvku narodila dcera Beáta, tak už nesmím trávit tolik času v garáži navíc jsem Bolkovi přikoupil přívěsný vozík kempík, který probíhá přestavbou abychom se vlezli
5.4.2020 - Bolkův velký den stav tachometr přehoupl všechny devítky
- velký výlet (samosebou byl cíl lékárna )
- bude potřeba udělat pouzdra uložení zadní torzky
- vyměněn olej
Re: Můj brók
Mám dotaz ohledně pouzder torzních tyčí. U našich českých prodejců je mnoho cenových variant a pouzdra se u nich pohybují od 80 - 250,-Kč a tak mne zajíma Vaše zkušenost, která z nich vybrat a namontovat abych je nemusel za pár let dělat znovu. Klidně prosím o přímé odkazy. Vnější mám kulaté bez zoubků.
Děkuji
Děkuji
Re: Můj brók
Při zběžné kontrole podvozku před první letošní vyjížďkou jsem zjistil drobný průsak okolo manžet na poloosách.
Řekl jsem si, že manžety je příjemnější měnit mimo auto tak jsem z toho udělal generálku uložení.
-uložení torzek
-uložení převodovky
-velice oblíbené pouzdro řadící tyče
-nastavení kulhající pravé strany
Dříve jsem si myslel jaká je dřina vyndat motor...zapomocí VZV absolutní malina a převodovka už má nové manžety a olej
No a až jsme vše dali dohromady tak se mi při testovací jízdě zlomila ručička tachometru...
...no není to pech?
Řekl jsem si, že manžety je příjemnější měnit mimo auto tak jsem z toho udělal generálku uložení.
-uložení torzek
-uložení převodovky
-velice oblíbené pouzdro řadící tyče
-nastavení kulhající pravé strany
Dříve jsem si myslel jaká je dřina vyndat motor...zapomocí VZV absolutní malina a převodovka už má nové manžety a olej
No a až jsme vše dali dohromady tak se mi při testovací jízdě zlomila ručička tachometru...
...no není to pech?
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Můj brók
No páč to jelo po té opravě daleko rychlejc