Repas brzdového systému je hotový. Omlouvám se za horší fotky z mobilu - v garáži je velice málo místa a zima. Zde přidávám fotky použitých nových dílů- brzdové válečky jsou Ate, hadice jsou BBT, brzdový válec je BRAX, trubičky jsou z Německa.
Trubičky jsou koupené jako kit na jednookruhového brouka 1958-66, ale dají se bez většich problémů, s lehkou mírou kreativity napasovat na 2 okruh. Největší problém je asi s instalací centrální trubky brzd na autě a s instalací průchodek co tuto trubku drží v napoleonu. Zvláště u hl. brzdového válce, pokud se nedemontujete nádrž, je to celkem lahůdka:-D Trubky jsem ohýbal rukama, s citem to jde bez problému - za použití Lišákovy měřící drátové metody - viz
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... &start=500
Díky Lišáku, tvoje fotky mi hodně pomohly, abych věděl jak trubičky mají tvarově vypadat
Pakny jsou repasované od firmy - Milan Škoda nemám žádné výhrady - perfektní práce (zde 4ks na ukázku)
Lanovody jsou brazilské Fania, ale k těm nemám kvalitativních výhrad. Dodělal jsem pouze zářez na šroubovák na konci šroubení.
Horší je to s opravnou sadou těsnění zadní poloosy - gufero mi přišlo bezproblémové, ale gumičky jsou mizerné - s přetoky gumy, vymezovací podložka je z velmi tenkého plechu s otřepy. Doporučuju použít původní podložku a na gumičkách buď velmi ostrým nožem ořezat otřepy nebo si sehnat jiné lepší.
Nejméně kvalitní mi přijde set s pružinami pro montáž paken na brzdové štíty. Pružiny mezi paknami jsou stejné jako původní, pružinky na přichycení paken jsou příliš dlouhé a čepy jsou o dost užší než původní. Z tohotu důvodu jsem ze sady použil vždy jen pružiny mezi pakny.
Přední bubny jsem použil původní a nechal je stočit - vnitřní průměr je 231mm což ještě není hraniční.
Zadní bubny jsem měl pod limit, ale podařilo se mi sehnat jiné pěkné od Sama - také díky
Trubku mezi pomocnou nádrží hlavního brzdového válce a nádržky brzdové kapaliny jsem vyrobil z měděné trubky 6x1mm podle trubky původní a tvar náležitě upravil.
Brzdy mám tedy hotové, ozvdušněné, funkčnost dvounádržkového systému se zdá být dobrá, v praxi se uvidí více. Jediné mínus použití originální nádobky na brzdovku vidím v pomalejším plnění pomocné nádržky nad hl. brzdovým válcem díky malému výpustnému otvoru nádobky. Při prvním nalití systému trvá naplnění systému celkem dlouho. Hadice mezi nádržkami a trubičkou je speciální brzdovceodolná - modrá opletená.
Malý poznatek na konec - jak brzdový válec tak i brzdové válečky je před instalací vhodné kompletně demontovat a namazat montáží pastou od ATE k tomu účelu určenou. Byl jsem dosti nemile překvapen jak suché byly brzdové válečky, když jsem vybalil z obalu - ideální aby začaly reznout na pracovní ploše.