1950 Brezel aus Schweden

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Andy »

Sam píše: Právě že nebyl a to byla asi ta chyba. Řemen jsem nahradil novým Optibeltem,bohužel již made in Romania.
Kup si starej Continental made in Germany, je na kazdy burze

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

jak znám Sama musel dojet originál patinku :wink:
mě drží obyč after market řemen v norce 10 let ..
jdeme frflat na flat ...

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Andy »

pulenejksicht píše:jak znám Sama musel dojet originál patinku :wink:
mě drží obyč after market řemen v norce 10 let ..
Jo, ja mam taky nahradni v kufru uz pres 15 let, pripravenej pro pripad a na dojeti..........

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Sam je známej trhač řemenic a tentokrát hold povolil řemen :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

když si vzpomenu na nakých pneu dojel do Cambergu ...
tak je to spíš dojíždeč patinky a hazardér ...ale zase budou děcka dědit impérium patinky brzo :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Andy píše:
Sam píše: Právě že nebyl a to byla asi ta chyba. Řemen jsem nahradil novým Optibeltem,bohužel již made in Romania.
Kup si starej Continental made in Germany, je na kazdy burze
Velice rad bych pokoupil ale je to nedostatkove zbozi jiz leta. Brouci remen ma siri 10mm, brezel 13mm a v tom to vsechno vezi. Mam dokonce i original vw s partnumberem ale za ty roky se nejak smrsknul a nejde ani nasadit. :lol: :lol:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

pulenejksicht píše:když si vzpomenu na nakých pneu dojel do Cambergu ...
tak je to spíš dojíždeč patinky a hazardér ...ale zase budou děcka dědit impérium patinky brzo :wink:
Ano. Je treba hledat ty positiva. Brezel ma pres tisic soucastek, v aftermarketu jsem koupil max 5 z nich. Ostatni je dobove. To mi vysvetlete jaktoze se vykurvi vzdy jen tech 5 a zbytek drzi?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

vo tom žádná ...ale jet x set km na totálně tvrdých starých diagonálních pneu ve vysoký rychlosti na dálnici nelépe v noci
jen aby to bylo hustě původní na srazu v říši ..
je nerozvážnost hodná 17ti letýho rybízka ne otce od 3 děcek .. :wink:
patinka je fajn ..ale vocamcaď pocamcať že ..
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Beru to jako poklonu. Nikomu jsem nesliboval že budu odpovědným otcem co jezdí jedině v bezpečném 2.5tunovém SUV :D

Kdo kdy kupoval starého brouka ze stodoly nebo od původních majitelů ví, v jakém stavu bývají původní pneu na kterých vůz prokazatelně jezdil. Dojeté skoro až na plátno, co kus to originál. Nevěřím, že všichni předchozí majitelé zemřeli za volanty svých kaeferů jak se může optikou dnešní doby zdát. Oproti nim jsou mé diagonály v super stavu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Vzpomínám si na historku, jak Půlenej jel po nákupu ovála na pneu s hřebíkama :wink: (z Holandska)
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

ano ..ale to jsem byl mladý a nerozvážný .. :wink:
a nic jinýho mi v danou dobu nezbývalo ..to byla velká hurá akce .. ne plánovaný výlet do Cambergu
právě proto šiju do Sama
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Tak já vám házím rukavici do ringu v podobě Reparatur Leitfaden na VW Transporter 1955 a vy mne tu místo toho honíte na pneumatikách :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Andy »

Ty mas manual na barkase jo? No to jsem si o tobe teda nemyslel [-(

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od martin_100 »

Same buď rád za pneumatiky ještě nedávno tu byl běžnej kolorit silikon :lol: :lol: :lol:

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Andy »

Silikon, sjety tvrdy gumy, manual na barkase,.... . Miris do zahuby hochu

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

kloktá odrezovač a pak se to jezdí na frajera luke :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od yahoďák »

Andy píše:Silikon, sjety tvrdy gumy, manual na barkase,.... . Miris do zahuby hochu
Andy, od Tebe to sedí, sám sbíráš NOSovky na T2 - zatím ukázals kabelový svazek, ale kdo ví,, jestli už nějakýho barkase taky neleštíš v garáži :)
Obrázek

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Andy »

Nesbiram, ja ho nasel ce skrini v syslirne :) obcas takhle neco najdu zapomenuteho. To jsou veci co mam cca 20 let

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od yahoďák »

uf, to jsem si oddechl :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Druhá sezóna se pomalu chýlí ke konci, brezel má natočeno bez dvou chlupů 8tis km a tak je na čase posunout z Projektů do Ukažte své auto. Motor si konečně sedl a již se s ním dá po rovné cestě cestovat bez obtíží 80km/hod. Slova škarohlídů ohledně starých popraskaných diagonálních pneumatik se také nenaplnila.Nic neexplodovalo, nikdo nepřišel o život a nic závažného se nestalo. Naopak, pneu se pěkně zajela a i když kloužou jak čert, je na nich jízda předvídatelná a komfortní. Jediné co mi trochu kazí radost je spojka která při rozjezdu rozklepe zadek auta. Vím, že by to vyřešil nový moderní přítlačák a lamela, nový silentblok převodovky, své by jistě přineslo i osazení bowdenu spojkového lanka či nahrazení grafitového vypínacího ložiska modernějším. Ale....to by mne pak asi moc netěšilo. Raděj budu dál bádat jak vylepšit současný systém a komponenty z roku ne mladší než 1953. Zajímavé jsou také setkání na silnici s ostatními účastníky provozu. Samozřejmě že se najdou idioti kteří vám to musejí osolit ale jinak se setkávám veskrze s pochopením, kor s majiteli ostatních starých vozů nebo motocyklů. Pokud síly dovolí, půjde motor na zimu ven na přetěsnění olejového čerpadla, pumpy a seřízení přítlačného talíře.
A když se budu opravdu nudit, zkusím zjistit kudy se mi dostává voda pod zadní sedačku při průjezdu průtrží mračen. Mám podezření že to dělá louže krz práh ale nebyla síla odlepovat koberce a stříkat hadicí do podběhů. Toť prozatím vše. :D
Přílohy
DSC_4173.JPG
DSC_4160.JPG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět