Kup si starej Continental made in Germany, je na kazdy burzeSam píše: Právě že nebyl a to byla asi ta chyba. Řemen jsem nahradil novým Optibeltem,bohužel již made in Romania.
1950 Brezel aus Schweden
Re: 1950 Brezel aus Schweden
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
jak znám Sama musel dojet originál patinku
mě drží obyč after market řemen v norce 10 let ..
mě drží obyč after market řemen v norce 10 let ..
jdeme frflat na flat ...
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Jo, ja mam taky nahradni v kufru uz pres 15 let, pripravenej pro pripad a na dojeti..........pulenejksicht píše:jak znám Sama musel dojet originál patinku
mě drží obyč after market řemen v norce 10 let ..
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Sam je známej trhač řemenic a tentokrát hold povolil řemen .
Každý celek se skládá z detailů.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
když si vzpomenu na nakých pneu dojel do Cambergu ...
tak je to spíš dojíždeč patinky a hazardér ...ale zase budou děcka dědit impérium patinky brzo
tak je to spíš dojíždeč patinky a hazardér ...ale zase budou děcka dědit impérium patinky brzo
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Velice rad bych pokoupil ale je to nedostatkove zbozi jiz leta. Brouci remen ma siri 10mm, brezel 13mm a v tom to vsechno vezi. Mam dokonce i original vw s partnumberem ale za ty roky se nejak smrsknul a nejde ani nasadit.Andy píše:Kup si starej Continental made in Germany, je na kazdy burzeSam píše: Právě že nebyl a to byla asi ta chyba. Řemen jsem nahradil novým Optibeltem,bohužel již made in Romania.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Ano. Je treba hledat ty positiva. Brezel ma pres tisic soucastek, v aftermarketu jsem koupil max 5 z nich. Ostatni je dobove. To mi vysvetlete jaktoze se vykurvi vzdy jen tech 5 a zbytek drzi?pulenejksicht píše:když si vzpomenu na nakých pneu dojel do Cambergu ...
tak je to spíš dojíždeč patinky a hazardér ...ale zase budou děcka dědit impérium patinky brzo
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
vo tom žádná ...ale jet x set km na totálně tvrdých starých diagonálních pneu ve vysoký rychlosti na dálnici nelépe v noci
jen aby to bylo hustě původní na srazu v říši ..
je nerozvážnost hodná 17ti letýho rybízka ne otce od 3 děcek ..
patinka je fajn ..ale vocamcaď pocamcať že ..
jen aby to bylo hustě původní na srazu v říši ..
je nerozvážnost hodná 17ti letýho rybízka ne otce od 3 děcek ..
patinka je fajn ..ale vocamcaď pocamcať že ..
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Beru to jako poklonu. Nikomu jsem nesliboval že budu odpovědným otcem co jezdí jedině v bezpečném 2.5tunovém SUV
Kdo kdy kupoval starého brouka ze stodoly nebo od původních majitelů ví, v jakém stavu bývají původní pneu na kterých vůz prokazatelně jezdil. Dojeté skoro až na plátno, co kus to originál. Nevěřím, že všichni předchozí majitelé zemřeli za volanty svých kaeferů jak se může optikou dnešní doby zdát. Oproti nim jsou mé diagonály v super stavu.
Kdo kdy kupoval starého brouka ze stodoly nebo od původních majitelů ví, v jakém stavu bývají původní pneu na kterých vůz prokazatelně jezdil. Dojeté skoro až na plátno, co kus to originál. Nevěřím, že všichni předchozí majitelé zemřeli za volanty svých kaeferů jak se může optikou dnešní doby zdát. Oproti nim jsou mé diagonály v super stavu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Vzpomínám si na historku, jak Půlenej jel po nákupu ovála na pneu s hřebíkama (z Holandska)
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
ano ..ale to jsem byl mladý a nerozvážný ..
a nic jinýho mi v danou dobu nezbývalo ..to byla velká hurá akce .. ne plánovaný výlet do Cambergu
právě proto šiju do Sama
a nic jinýho mi v danou dobu nezbývalo ..to byla velká hurá akce .. ne plánovaný výlet do Cambergu
právě proto šiju do Sama
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Tak já vám házím rukavici do ringu v podobě Reparatur Leitfaden na VW Transporter 1955 a vy mne tu místo toho honíte na pneumatikách
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Ty mas manual na barkase jo? No to jsem si o tobe teda nemyslel [-(
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Same buď rád za pneumatiky ještě nedávno tu byl běžnej kolorit silikon
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Silikon, sjety tvrdy gumy, manual na barkase,.... . Miris do zahuby hochu
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
kloktá odrezovač a pak se to jezdí na frajera luke
jdeme frflat na flat ...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Andy, od Tebe to sedí, sám sbíráš NOSovky na T2 - zatím ukázals kabelový svazek, ale kdo ví,, jestli už nějakýho barkase taky neleštíš v garážiAndy píše:Silikon, sjety tvrdy gumy, manual na barkase,.... . Miris do zahuby hochu
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Nesbiram, ja ho nasel ce skrini v syslirne obcas takhle neco najdu zapomenuteho. To jsou veci co mam cca 20 let
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: 1950 Brezel aus Schweden
uf, to jsem si oddechl
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Druhá sezóna se pomalu chýlí ke konci, brezel má natočeno bez dvou chlupů 8tis km a tak je na čase posunout z Projektů do Ukažte své auto. Motor si konečně sedl a již se s ním dá po rovné cestě cestovat bez obtíží 80km/hod. Slova škarohlídů ohledně starých popraskaných diagonálních pneumatik se také nenaplnila.Nic neexplodovalo, nikdo nepřišel o život a nic závažného se nestalo. Naopak, pneu se pěkně zajela a i když kloužou jak čert, je na nich jízda předvídatelná a komfortní. Jediné co mi trochu kazí radost je spojka která při rozjezdu rozklepe zadek auta. Vím, že by to vyřešil nový moderní přítlačák a lamela, nový silentblok převodovky, své by jistě přineslo i osazení bowdenu spojkového lanka či nahrazení grafitového vypínacího ložiska modernějším. Ale....to by mne pak asi moc netěšilo. Raděj budu dál bádat jak vylepšit současný systém a komponenty z roku ne mladší než 1953. Zajímavé jsou také setkání na silnici s ostatními účastníky provozu. Samozřejmě že se najdou idioti kteří vám to musejí osolit ale jinak se setkávám veskrze s pochopením, kor s majiteli ostatních starých vozů nebo motocyklů. Pokud síly dovolí, půjde motor na zimu ven na přetěsnění olejového čerpadla, pumpy a seřízení přítlačného talíře.
A když se budu opravdu nudit, zkusím zjistit kudy se mi dostává voda pod zadní sedačku při průjezdu průtrží mračen. Mám podezření že to dělá louže krz práh ale nebyla síla odlepovat koberce a stříkat hadicí do podběhů. Toť prozatím vše.
A když se budu opravdu nudit, zkusím zjistit kudy se mi dostává voda pod zadní sedačku při průjezdu průtrží mračen. Mám podezření že to dělá louže krz práh ale nebyla síla odlepovat koberce a stříkat hadicí do podběhů. Toť prozatím vše.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912