1950 Brezel aus Schweden
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Tím broušením si nejsem úplně jistej aby to pak nesedlo na klínky,navíc to probrousíš na jádro materiálu.Myslím si že se to má jenom nasadit.
používají se dodnes-https://broukservis.cz/porsche-356-911- ... 03-i26925/
používají se dodnes-https://broukservis.cz/porsche-356-911- ... 03-i26925/
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
To je pravda, chce to s citem. Zatím jsem vzal minimum abych se zbavil kráterů a zachoval alespoň část zušlechtěné vrstvy. Zas nemohu to položit na díru.
Jinak tyto čepičky, tzv. lash caps, jsem používal před deseti lety na vintage speed. Dával jsem je tam čistě jako ochranu ventilových dříků. To to letí.
https://www.samsgarage.org/projects/vin ... -2?start=3
Jinak tyto čepičky, tzv. lash caps, jsem používal před deseti lety na vintage speed. Dával jsem je tam čistě jako ochranu ventilových dříků. To to letí.
https://www.samsgarage.org/projects/vin ... -2?start=3
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
A ty čepičky jsou nalisovaný? Na broukservisu píšou jenom nasaďte. Bál bych se, že to tam bude vaklat a chrastit vzhledem k vůli, a o funkčním otáčení ventilu bych taky pochyboval. Podle mě to je nouzovka na rozklepaný dříky, laciná provizorní oprava bez demontáže motoru na jeho dojetí...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Lash caps se běžně používají při stavbě upravených motorů které mají řádově větší výkony a dvojnásobné točky než můj kolovrátek.
Primární účel je ochrana ventilů, zejména těch s velice tenkým dříkem a kde jsou osazeny silné pružiny a vysoký zdvih. Někdy nelze jednoduše vyrobit tak odolný dřík a zachovat při tom jeho houževnatost aby nepraskl. To je primární účel těchto čepiček.
Mám s nimi najeto na oválovi cca 15tis km a problém jsem nezaznamenal. Ale chápu, že se mi nevěří, kor poté, kdy jsem najel na kroužky z kompresoru 20tis km
Primární účel je ochrana ventilů, zejména těch s velice tenkým dříkem a kde jsou osazeny silné pružiny a vysoký zdvih. Někdy nelze jednoduše vyrobit tak odolný dřík a zachovat při tom jeho houževnatost aby nepraskl. To je primární účel těchto čepiček.
Mám s nimi najeto na oválovi cca 15tis km a problém jsem nezaznamenal. Ale chápu, že se mi nevěří, kor poté, kdy jsem najel na kroužky z kompresoru 20tis km
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Proto ti to v Alpách po kopcích tak jezdilo a nemohli jsme Vám ujet .
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Mel jsem tajne namontovany judsón
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
...lowcostjudsonaircompresrpistonring....
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Dnes jsem procházel své zásoby a skutečně nemám žádné ventily 28mm, všechno jen 30mm, tedy třicítkové. Kdyby někdo měl u sebe sadu sacích 28mm, rád nasaju. Případně směnín za NOS 30mm, tzv NOS za nos
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Tak to přestroj na 30, pojede to jako ďas
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Dnes jen obrazek. Mam poskladano, jsem napjaty jak trenky jak to dopadne. Ale to az zitra. Je pozde a vecere nepocka.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Hezky, všude se montuje a tak to má bejt. A s plnym bříškem se bude čekat na ráno mnohem snáze:-) Budeš nakopávat na stolici, nebo se nacháš překvapit a narveš ho rovnou pod krovky?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Dycinky mimo vuz. Nasleduje pecliva obhlidka s baterkou a zkouma se kazdy sroub a kazde tesneni jestli nezacne rosit.
A pak to stejne chcije jak dunaj, nebo neco jineho prehlednu a musi to tak vydrzet dalsich par let.
PS: pocitove to uz ted ma lepsi kompresi na sucho nez pred tim. Je to ale blbost a jen si to v hlave namlouvam jak se snoubi NOS krouzky s NOS pisty a trou se se sice zajetymi, ale vyhonovanymi valci
A pak to stejne chcije jak dunaj, nebo neco jineho prehlednu a musi to tak vydrzet dalsich par let.
PS: pocitove to uz ted ma lepsi kompresi na sucho nez pred tim. Je to ale blbost a jen si to v hlave namlouvam jak se snoubi NOS krouzky s NOS pisty a trou se se sice zajetymi, ale vyhonovanymi valci
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Mlýn zase mele, Krabate.
CHA CHA CHA CHA CHAAA ACH CHA ACHA CHA CHAAA ARRGH ACH CHA CHAAAA!!!
CHA CHA CHA CHA CHAAA ACH CHA ACHA CHA CHAAA ARRGH ACH CHA CHAAAA!!!
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Tak jo, nastal čas pochlubit se se zážitkem, který čeká každého jedince jen jednou v životě. Vzpomenu si na slova půleného Xichta a dalších, jaký jsem to ale nezmar že dávám na VW staré, tvrdé a hlavně steřelé gumové díly. Nenechám na ně dopustit ale to co se stalo nyní, se jednoduše nedá nijak zamluvit. Nebudu vás dlouho napínat. Praskla mi NOS nedělená manžeta poloosy.
Mrkněte na tu mršku malou, praskla ve spáře a to z vrchu. Všiml jsem si toho až když jsem montoval motor a posvítil si pěkně na ni. Nic neteklo, tak tam klidně mohla zrát i delší dobu. Napřed jsem uvažoval nad tím, že to jen zalepím, nebo nechám, než se poškození projeví plně ve své kráse, a podobné další hlouposti, které vymyslíte jen když nechcete o svou lásku přijít. Nakonec ale zvítězil rozum a chuť okusit, jaké to je, když vám na novém Volkswagenu praskne fabrická manžeta a vy ji vyměníte za již životem protřelou aftermarket dělenou. Zde pohled za krásku která mne již před lety učarovala na burze a šáhl jsem po ni i dnes.
Čistě jsem se oblékla a vydal se do garáže. Nové rukavice byly samozřejmostí. Vzal jsem nový plátek vylamovacího nože aby řez byl jistý a přesný. Tajil se mi dech, jako poprvé. Poněkud neobratně se mi po menším zápolení podařilo z panenské, ehm z fabrické manženy sundat stahovací pásky až se mi ukázala v celé své nahotě.
Zde již první řez odkrývá to sladké tajemství, které je uvnitř. Ještě krátký šmik a bude dílo dokonáno
A zde již manžeta plně otevřená a a hambatě ukazuje co je uvnitř. Krásně se s lehkým mlasknutím odlepila od trubky poloosy.
Nelením a druhou rukou s hadrem pohotově zachytávám vše co je třeba aby ani kapka nepřišla nazmar.
Nová manžeta po benzínové koupeli, kdy jsem ji zbavil konzervačního vosku a s použitím přítele Čuřila ji lehce namazal ve šroubovaném spoji.
Beru zcela novou SK pásku, přeci jen si to holka zaslouží, navíc nemá se škudlit a brát si něco do hrobu, že.
A zde již po svatbě, manžeta přesně ale přeci jen ne moc silně, sešroubována a přitažena SK páskou. Lehkým pomačkáním testuji, že těsní. Na první poslech dobré, trochu vzdechne ale nepustí. Uvidíme až bude zpět na kolech.
To je pro dnešek vše.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Tu asi tiez plati...nelez pod nieco co funguje. Ze ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Bohužel spousta 50 a vic let starých nos gumových dílů je tam kde to pracuje známost na velmi krátkou dobu pak následuje rozčarování a rozchod..
Koupil jsem kdysi na ovala krásný starý nos boge tlumiče.. Po chvíli provozu na autě tak brutálně vrzaly že ti bylo slyšet v autě za jízdy.
Nos poklady stradej do vitrínky a na auto asi spíš to co má šanci fungovat dyl než tejden ne?
Btw už sis objednal na precla Naky nový pěkný diagonaly nebo budeš furt dojíždět zterely zásoby z 50 let?
Koupil jsem kdysi na ovala krásný starý nos boge tlumiče.. Po chvíli provozu na autě tak brutálně vrzaly že ti bylo slyšet v autě za jízdy.
Nos poklady stradej do vitrínky a na auto asi spíš to co má šanci fungovat dyl než tejden ne?
Btw už sis objednal na precla Naky nový pěkný diagonaly nebo budeš furt dojíždět zterely zásoby z 50 let?
jdeme frflat na flat ...
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Napínavé a procítěné psaní, slza mi ukápla při dojemném loučení se s drahou , bývalou , manžetou .....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Skládal jsem to před osmi lety. Myslím,že to bylo víc než tejden.pulenejksicht píše: ↑12 dub 2021Nos poklady stradej do vitrínky a na auto asi spíš to co má šanci fungovat dyl než tejden ne?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
OK, tak netřeba litovat nicehoSam píše: ↑13 dub 2021Skládal jsem to před osmi lety. Myslím,že to bylo víc než tejden.pulenejksicht píše: ↑12 dub 2021Nos poklady stradej do vitrínky a na auto asi spíš to co má šanci fungovat dyl než tejden ne?
Co ty pneu?
jdeme frflat na flat ...