Mě by zajímalo, jak to AI vymyslela. Dal jsi 2 fotky a kulečníkovou kouli, a ona ji sama umístila?
Protože "vymyslela to AI" budeme asi slýchat čím dál častěji, tak aby bylo jasno. Nebo je to prachsprostá stará fotomontáž?
Kouli nechme nyní spát, čas na ní teprve přijde a jistě udělá ještě radost. Jako tento střípek z léta:
Přijede ke mne pán na revizi a zaujme ho tento brezel zaparkovaný před domem. Chvíli kolem něho chodí a pak ho pochválí slovy: "Kdybyste si ho dal do pořádku a opravil, tak by to bylo pěkné auto."
A o tom to je.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Ale zase ta zadní haubna... To ani není dobová barva a kdo ví, jestli aspoň dobová rez. Takhle ty auta ve svý době nejezdily, je to jenom nová móda. Na druhou stranu ty často německý brezely politý lesklou barvou asi taky není cesta. Možná nabarvit nitrobarvou a ojezdit.
Motordekl je původní z daného vozu. Nastříkal ho poslední majitel Lars Holmberg, resp nějaký VW servis pro něj. Nekvalitní lak se částečně smyl na méně kvalitní základovku a takto s ním jezdil po Švédsku minimálně kolem roku 1970, kdy se auto odstavilo. Co s tím ? Umýt i tu základovku a zjistit, že pod tím už fabrický lak není ? Nebo odrbat kartáčem na plech a dostříknout ? A proč, když to tam takto je opravené prokazatelně 53let a plní to svůj účel.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Motordekl je původní z daného vozu. Nastříkal ho poslední majitel Lars Holmberg, resp nějaký VW servis pro něj. Nekvalitní lak se částečně smyl na méně kvalitní základovku a takto s ním jezdil po Švédsku minimálně kolem roku 1970, kdy se auto odstavilo. Co s tím ? Umýt i tu základovku a zjistit, že pod tím už fabrický lak není ? Nebo odrbat kartáčem na plech a dostříknout ? A proč, když to tam takto je opravené prokazatelně 53let a plní to svůj účel.
To je jeden z kouzelných dochovaných střípků historie tohoto konkrétního kusu. Možna vlastne i dobře, ze se to lidem třeba až tak nelibi, protože vo tom to tak nejak neni. Lajky můžou psát jinam. Nebo posílat rovnou do vesmíru
Naposledy upravil(a) Pekař z Boščehrada dne 22 zář 2023, celkem upraveno 1 x.
Jasný ty auta takhle prvních pár let nejezdily.....
Jenže tomu autu neni 5 let. Tak jak vypadá vypadá po 70 letrch provozu. Kdo chce naleštěný blejskavý auto ať jde do autosalonu pro nový.
Máte někdo tuto hustilku ? Před lety jsem ji ještě úspěšně používal u Mloka na na dofouknutí pneu. Pak jsem vyměnil steřelý šlauch za nový a uklidněn, jak jsem vše vylepšil, na ni zapomněl. O víkendu jsem ji chtěl použit a zjistil jsem, že je jediné, co s ní lze bez problémů a s úspěchem dosáhnout, je odčerpat vzduch z pneumatik. Pumpička nemá žádný ventilek a při pohybu vzhůru nasává vzduch šlauchem. Při pohybu dolů zase vrací zpět do pneumatiky. Samozřejmě něco se během pumpování ztratí a ve finále z poloprázdné pneumatiky se stane po krátké fyzické rozcvičce pneumatika zcela prázdná.
Neměla by tam být hadička bez páčky ? Aby ventilek přetlačil až pumpovaný vzduch ? Nebo kde soudruzi udělali chybu ?
Přílohy
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Tyhle pumpičky většinou v sobě zpětnej ventil nemají a původní hadičky byly bez páčky. Na ventilku u kola to ale nedrželo, tak jsem tam dával taky takovou hadičku, co máš, jenom jsem zkrátil ten trn, kterej tlačí na ventilek.