1950 Brezel aus Schweden

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel cz
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 365
Registrován: 20 črc 2017
Bydliště: Holomóc

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pavel cz »

kleště,drát a příkopa v Chrudimi a hurá domů
Přílohy
DSCN5742.JPG
DSCN5742.JPG (113.48 KiB) Zobrazeno 8205 x

Riddle
Příspěvky: 13
Registrován: 13 dub 2013

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Riddle »

Co zkusit renovaci v http://www.silentbloky.cz/

Uživatelský avatar
lubos
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 643
Registrován: 08 led 2010

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lubos »


Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15752
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Tak jsem zatím osadil jiný silentblok a jsem naprosto nadšený. I když je to zvadlá růže, jak píše ten co ponorkou jezdí za holkou, tak fakt, že mezi řadičkou a převodovku není kus žužu, je báječný. Řadí to teď přesně jako Gene Berg a jezdím s tím jak Niki Lauda. Nádhera.
Zkusím poptat ty renovátory silentbloků. Lepidlo by bylo fajn, kdyby byla zbylá guma zdravá. Dám vědět.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5390
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
14 črc 2023
Zkusím poptat ty renovátory silentbloků.
Mě tam předělávali spodní silentblok na stabilizátor Empi a lůžka ramen. Ceny a dodací lhůty za zakázkovou práci jsem hodnotil jako přiměřené, myslím, že se toho nemusíš bát.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15752
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Placnul jsem se pres kapsu a osadil NOS sterace. Jsem zvedav jak budou fungovat. Opravene originaly byly spis utrpeni. Ale zase byli v chromu jak se na spravne bratry patri.
Přílohy
F7193966-9012-4338-A023-C8783BE4984D.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6550
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Samba »

Asi bych je okoupal v ould glicerinu, bo dopadnou jak všeci ostatní..

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5390
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Ty jo, von z toho dělá postupně nový auto a já stačil letos před cestou jenom vyměnit olej.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15752
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Glycerin, to jako třeba tuten ? Jak to čtu, tak to rozhodně potřebuji, zejména s tím mozkem mi to dost pomůže.

https://fichema.cz/glycerin-glycerol/44 ... 10030.html

Něco ze super vlastností:
- 11 z 10 výrobců praček doporučuje namazat těsnění pračky alespoň jednou ročně
-jako zvlhčovadlo v zubních pastách, při výrobě plastických hmot zejména jako změkčovadlo, léčiv, žvýkaček, past, barviv a výbušnin)
-Potravinářství: jako pojivo, má výrazně sladkohořkou chuť.
-Lékařství: při léčbě otoku mozku, nebo jako součást klystýrů.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15752
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se pneumatika protrhne. O víkendu zaklepala poslední dobová diagonální pneumatika. Vydržela 8 let a užili jsme si necelých 32tis km dobrodružství. Dobré je, že i s téměř prázdnou pneumatikou se dá pomalu a bez poškození ráfku dojet několik km k nejbližšímu sjezdu z okruhu. Trochu boj s poloprázdnou rezervou a rozbitou pumpyčkou ale vše se podařilo na místě vyřešit.
IMG_3488.JPG
A když jsme u těch závad, tak pár dní předem mi prasklo přední lepené sklo z důvodu intenzivního topení a zateklo mi do auta. I kaslík pod volantem jsem naplnil zcela vodou. Pak už jen drobnosti jako vytahaný řemen, kdy byl volný tak, že i po odstranění všech podložek se nezdravě blimblal. A přidřené kontakty rozdělovače. To jsou ale jen drobnosti. 32tis za námi a jede se dál.
IMG_3404.JPG
IMG_3415.JPG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

křépa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 372
Registrován: 14 čer 2009
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od křépa »

Je to rebel...

Uživatelský avatar
venca101
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1702
Registrován: 19 čer 2009
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od venca101 »

Sam píše:
28 črc 2023
Glycerin, to jako třeba tuten ?
Glycerin je dobrá věc. Určitě je dobré jej na staré pryže používat. Já na pryže na valníku používal jakejsi glycerin co mně prodali v drogérii, ten už došel, tak teď mám Regum. Ten zas supr oživuje postarší těsnění. Loni jsem Regumem ošetřoval ovadlé těsnění střešního okýnka na T3 a dodnes nepustí ani kapku.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5390
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
07 srp 2023
Pak už jen drobnosti jako vytahaný řemen, kdy byl volný tak, že i po odstranění všech podložek se nezdravě blimblal.
To se to dělá na autě když člověku nikdo nekouká pod ruce a nekibicuje u toho :D .
P8010897.JPG
P8010897.JPG (225.51 KiB) Zobrazeno 6664 x
Vyměnil řemen a my jsme pak měli chvílemi co dělat udržet s ním krok.
DSCF7988.JPG
DSCF7988.JPG (245.4 KiB) Zobrazeno 6664 x
Každý celek se skládá z detailů.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1351
Registrován: 08 zář 2009

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lope »

No ale to nářadí, to je ostuda. Přitom s tovární výbavou se řemen mění pěkně. Trubkovej klíč + tyčka od heveru a šroubovák.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15752
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

lope píše:
10 srp 2023
No ale to nářadí, to je ostuda. Přitom s tovární výbavou se řemen mění pěkně. Trubkovej klíč + tyčka od heveru a šroubovák.
Myslíš jako šroubovák s dřevěnou rozštípnutou rukojetí zpětně složenou k sobě drátkem ? Asi bych ho našel, mohu nadělit :D
Gola je ale gola a nedám na ni dopustit. 36mm trubkový klíč snad ani nemám a už vůbec ne chuť ho vzít do ruky. Už teď byla má sada nářadí Lišákům k posměchu :D
Přílohy
IMG_3410.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1351
Registrován: 08 zář 2009

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lope »

No jo, třicítky a níž mají velkou matku. Ale nějaký nářadí k tomu Volkswagenwerk snad dával.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5390
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
10 srp 2023
Už teď byla má sada nářadí Lišákům k posměchu :D
Tak to zase prr... My jsme se pouze s úsměvem pozastavovali nad tím jaké máš mezi nářadím poklady a jak to máš celé hezky přehledně srovnané :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15752
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Vercajktašku jsem si založil v roce 2001 a od té doby do ní jen přidávám. A teď po letech, vyhoď z ní klacík od barvy nebo kus hadice od filtru jiného vozu. Jak na potvoru bych měl závadu, kde tento kus zrovna budu potřebovat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5390
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Fotka je to mizerná, ale ten roztoužený výraz je myslím víc než zřejmý.
P8010900.JPG
P8010900.JPG (127.26 KiB) Zobrazeno 6348 x
A jedna z výletu po Malta Hochalmstrasse.
IMG_20230801_161447.jpg
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15752
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Uz zase skacu pres kaluze. Diky defektu se mi podarilo i sjednotit znacku pneu. Vpredu Firestone Deluxe, vzadu Firestone Phoenix.
DA3E28DC-E77C-4135-8858-F4875DFC0606.jpeg
BDDB6E95-678D-4D7E-99AC-23F9D98F0EDD.jpeg
594F0ABA-6DD9-45C9-A654-4A6103C8D0C8.jpeg
A jeste foto defektu. Prdlo to kratce po startu a i kdyz byla dira krz, tak duse vydrzela pres 2tis km nez se v ni prodrela dirka. Za normalnich podminek by naprava prisla driv.
Přílohy
4644AD8A-BEAB-41EE-92DA-1AB72A1A47B5.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět