1950 Brezel aus Schweden

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Nechte byt. Je to umrnene
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Tak ještě jeden post speciálně pro Lišáka. Technologie opravy rozdělovače se rodí, chce to ale ještě čas a testování... viz:
http://www.samsgarage.org/projects/1950 ... ozdelovace
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Já věděl, že je na Tebe spolehnutí. Základ bylo broušení nakulato?
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

lišák píše:Já věděl, že je na Tebe spolehnutí. Základ bylo broušení nakulato?
Nakonec broušení našišato
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

A to ty sám?
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Nééé, toto je čistý outsourcing. Dyť víš že nemám brusku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Sam píše: Dyť víš že nemám brusku.
Když u Tebe se to tak rychle mění, že člověk nikdy neví. Někdy mě to připadá, že zítra znamená včera :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Noki
Příspěvky: 169
Registrován: 04 bře 2007
Bydliště: Brno

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Noki »

Sam píše:Tak ještě jeden post speciálně pro Lišáka. Technologie opravy rozdělovače se rodí, chce to ale ještě čas a testování... viz:
http://www.samsgarage.org/projects/1950 ... ozdelovace

kvituji s povděkem odkazy na čerstvé posty aus samsgarage..
ne vždy stíhám nové příspěvky prohlížet =D>

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Tlumiče namontovány, náprava namazána, motor navrčen. Nechci to zakřiknout ale vypadá to, že jsme na sezónu připraveni.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Tak jeden tlumič musel opět ven po první testovací jízdě a to proto,že jednoduše občas propružil až na doraz a toto klepání mne velice rozčilovalo. Stačilo jen vyměnit olejovou náplň za hustší a problém byl vyřešen.

Co se týče tanátování zadní kapoty a mé zápolení s tím, proč povrch nečerná má nakonec toto vysvětlení. Snad to bude někomu užitečné.

http://www.motorestaurovani.cz/news/cer ... o-povrchu/
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Tak zase jsme o trošku chytřejší. Tu laminátovou kapotu beru zpět :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

lišák píše:Tak zase jsme o trošku chytřejší. Tu laminátovou kapotu beru zpět :D .
Budiž ti odpuštěno :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

koukám tanátování frčí mezi znuděnci víc než toluen a koks ... :wink: zdraví především ...
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

pulenejksicht píše:koukám tanátování frčí mezi znuděnci víc než toluen a koks ... :wink: zdraví především ...
Před použitím se doporučuje odrezovač ochutnat. Měl by být trpký po tanninu bez stop kyselosti. Takže asi tak. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

Same že ty sis nepřečetl varování v návodu na použítí ?

při nadměrné konzumaci způsobuje touhu konzumenta po vozech s dostatečným množstvím koroze na další rybník našeho produktu :wink:

pro angličtináře .. rust is not a crime .. so dont worry .. there is plenty of rust on this world to temporarily "fix" with our magic solution
for rust minds .. rust hunters ..neverending story ..till the rusty crunchy end :wink:

rust to rust ..
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Tak aby to nevypadalo, že pro nové projekty není čas na ty současné, tak dávám jeden report z dovolené. Využil jsem prodloužený víkend a vyrazil s celou rodinou do Krkonoš. A jaká by to byla cesta do hor, kdybychom nejeli broukem.
Již při odjezdu jsem měl takové zlé tušení že se něco přihodí. V garáži jsem pod autem objevil malou loužičku a jak jsem psal již výše, použil jsem chuťové pohárky abych ji důkladně chemicky analyzoval. Trpké tóny mne rychle přivedly na myšlenku, že by mohlo jít o brzdovou kapalinu. U jednookruhu to není žádná sranda. V hlavě se mi promítla celá anabáze ohledně opravy brzdového systému, rychle jsem tedy zaplul pod auta a důkladně zkontroloval všechny spoje, hadice ale nic závažného jsem neobjevil. Přesto ve mne červík pochybností hlodal. Být víc času, tak zvednu auto na hever, shodím bubny a zkontroluji vše pořádně. V plně naloženém voze a to včetně posádky na sedadlech se tyto úkoly řeší poněkud obtížně a tak jen nenápadně padáte pod vůz s tím, že jde o běžnou kontrolu nebo že vám zrovna něco padlo pod vůz.

Čas kvapí a tak rychle nasedám a odjíždíme smět Trutnov.

Projedeme krz celou Prahu a na výpadovce na Mělník najednou uslyším rány ze zadní části vozu. Polechtám plyn a opět několik ran.
Rychle zajíždím do odstavného pruhu a jdu obhlídnout škody.
P1020611.JPG
Závada byla vcelku banální, praskl klínový řemen. Broukem jezdím již 15 let a před několika lety jsem náhradní klínový řemen někomu půjčil a od té doby nový nevozil protože proč přeci, nikdy nepraskne. Zde by mi byl stejně k ničemu, protože brezel má řemen silnější.
P1020613.JPG
Sundávám tedy řemen, zjišťuji že jsou řemenice naprosto v pořádku, volám rychlou spojku abych se vrátil zpět do garáže pro náhradní.
Pro jistotu ještě sundávám jeden řemen z Industriemotoru který jsem den předtím dovezl a vracím se zpět závadu opravit. Nahazuji nový řemen a pokračujeme dál. Vztek je ve mne ale velký. Ne proto, že řemen praskl, ale že jsem nebyl schopen si sám pomoci. Následuje nudných x hodin jízdy bez jediného zaškobrtnutí kdy jen v duchu skládám obsah krabičky poslední záchrany kterou budu od těď neustále vozit.
P1020619-sm.JPG
Po několika hodinách přijíždíme do Krkonoš. Mám rád silnice 4. a nižší třídy které jsou tak úzké že po nich nikdo nejezdí. Tyto cesty mne zavedly až do první zóny národního parku. V horách jsem celou cestu jel na druhý rychlostní stupeň, párkrát to vypadalo na jedničku ale nakonec nebyla potřeba. Soukolí druhého rychlostního stupně má zuby s přímým ozubením a tak je tato rychlost poněkud zpěvná jako na předválečných vozech. Krásně tak tato kulisa doplňovala cestu a navozovala atmosféru jakou asi zažíval řidič před mnoha desítky let.
P1020616-sm.JPG
A ještě jedna momentka z cca 1000m.n.m. Pro případné rýpaly jen doplním, že jízda byla zcela legální a předem povolená.
P1020629.JPG
Následovalo několik pohodových dní na samotě v horách. Z pohledu VW však nezajímavých, tak snad jen pár momentek při zkoumání pohraničního opevnění.
P1020627.JPG
P1020632.JPG
Toť pro dnešek vše.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od udeeska »

...se divim,ze Te nenapadlo pouzit nylonovych puncosek od Tve milovane zeny :roll: . Krome nahradniho klinaku mam ve vybave tuhle erotickou vwec a muzu rict z vlastni zkusenosti,ze v dobach kdy jsem vlastnil S1000 MB, tak jsem uzil dvakrat a pracuje to skvele. Pri nizsich otackach neni problem dojet kolem 100 km.V pripade,ze si na vylet vezmes zenu i s milenkou docilis hrave 400 km bez nahradniho klinaku!!!! :idea:

...mam takove tuseni,ze Sam ma pod Samovic garazi jeste dve tajne patra,kde ma nejmene 3 az 4 ponorky :!: . Mam k tomu neprime dukazy o kterych se momentalne nechci zminovat.Snad samotny Sam sam prijde na trh s barvou.... :D
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

udeeska píše: ...mam takove tuseni,ze Sam ma pod Samovic garazi jeste dve tajne patra,kde ma nejmene 3 az 4 ponorky :!: . Mam k tomu neprime dukazy o kterych se momentalne nechci zminovat.Snad samotny Sam sam prijde na trh s barvou.... :D
Myslíš tím dle obsahu mé knihovničky ? Jak zde s oblibou říkává Herr Fuchs: "Neříkám ani tak ani onak ale na mé slova dojde" :D
Přílohy
P1020656.JPG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od yahoďák »

..to je pech s tím klíňákem.
Nechci rýpat (víš, že to přece ani neumím :) ), ale nebyl ten řemen ještě "původní švédský" ?
Já jsem krom náhradního klíňáku vozil i spojkové lanko, taky umí překvapit.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

yahoďák píše:..to je pech s tím klíňákem.
Nechci rýpat (víš, že to přece ani neumím :) ), ale nebyl ten řemen ještě "původní švédský" ?
Já jsem krom náhradního klíňáku vozil i spojkové lanko, taky umí překvapit.
Právě že nebyl a to byla asi ta chyba. Řemen jsem nahradil novým Optibeltem,bohužel již made in Romania.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět