1950 Brezel aus Schweden
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Jestli dobře vidím tak tady jsi to měl tehdy blbě.
Že Ty čteš návody jako já až když všechno selže ?
Že Ty čteš návody jako já až když všechno selže ?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Uplne to nevidim, budu si muset poposednout. Da-li buh destive dopoledne, tak misto vyletu skocim na dilnu a vse dukladne omerim. At je nad cim o velikonocich premyslet.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Je to tak,místo těsnícího kroužku je polostírací. A i těsnící by měl mít svou polohu značením TOP. Proto je ten píst tak zapečený,na stěnách válce zůstávala velká vrstva oleje co neshořela a karbonizovala. Vůle mezi novým pístem a válcem je 0,04-0,06. Úbytek na pístu je 0,04 max od vyznačeného údaje na dně pístu. Vím že si potrpíš na originalitu ale na ježdění bych dal modernější konstrukci kroužků,hlavně stírací s větším odvodem a pružinou,polostírací s kónickou drážkou po celém obvodu a klínový těsnící s pochromovanou plochou. Ten flek na jednom pístu je záděra?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
To je o cem hovorim. Jediny dil, ktery jsem na motor koupil novy, byly pistni krouzky.Dorazilo to, co je na fotkach. Pouze 2 druhy krouzku.Kupovano jako pistni krouzky na 25PS VW ve Zline.
Az dnes jsem promeril axialni vule na krouzku a jejich silu a nestacil jsem se divit jak jsou krive a ruzne silne( zrejme slaby magnet a neserizena bruska na plocho) Nejvice jsem nameril 0.40mm mezi pistem a krouzkem!! Manual pritom jako limitni udava 0.10. Pak muzu mit valce sebelepsi ale utece mi to pod krouzkem.( a ze jsem tam karbonu nasel)
Ano, dva pisty sou mazle ale uz z minula, kdyz slouzily v industrie motoru.
Az dnes jsem promeril axialni vule na krouzku a jejich silu a nestacil jsem se divit jak jsou krive a ruzne silne( zrejme slaby magnet a neserizena bruska na plocho) Nejvice jsem nameril 0.40mm mezi pistem a krouzkem!! Manual pritom jako limitni udava 0.10. Pak muzu mit valce sebelepsi ale utece mi to pod krouzkem.( a ze jsem tam karbonu nasel)
Ano, dva pisty sou mazle ale uz z minula, kdyz slouzily v industrie motoru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
ja bych skostil dalsi petadvacu a plac bych tam celou sadu..
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: 1950 Brezel aus Schweden
V Komárově perfektní kroužky a v Bráníku Šváb umí sehnat.
https://www.komapistonrings.com/cz/vyro ... ni-krouzky
http://www.motordilysvab.cz/
vypadá že se přestěhoval do Vestce
https://www.komapistonrings.com/cz/vyro ... ni-krouzky
http://www.motordilysvab.cz/
vypadá že se přestěhoval do Vestce
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Tak aby mel Pekar co cist. Ceka mne dekarbonizace hlav a oprava ventilu. Na sacich ventilech jsem mel takto zaklepane stelovaky do cela driku. Vnitrek pistu byl pekne zarostly. Kontrola voditek mne ceka po ocisteni. Vidim, ze jsem to rozebral v posledni chvili.
Evinsene, diky za tip na krouzky. Jiste budou mit i nadmirove a pujdou tak opravit i poskozene pisty.
Evinsene, diky za tip na krouzky. Jiste budou mit i nadmirove a pujdou tak opravit i poskozene pisty.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Ty dříky vypadají jako by jsi měl štelovák v ose dříku.
Co přijde dál???
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Jako by zde byly nějaké zásadní neznalosti že?
https://youtu.be/Vc9pN8s_uMQ
Nebudeš-li dodržovat směrnice a nařízení, ani soudruzi z Buzuluku nepomohou...
Mistr ví, za co to je...
https://youtu.be/Vc9pN8s_uMQ
Nebudeš-li dodržovat směrnice a nařízení, ani soudruzi z Buzuluku nepomohou...
Mistr ví, za co to je...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Jen do mne
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Já si stejně myslím, že to děláš schválně abys dokázal, že jsi taky jenom člověk .
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Mám ještě jeden failover který nenechá chladného snad nikoho z vás. O tom ale až budu motor dávat zpět do vozu....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Tak to jsem fakt zvědavej co přetluče přehozenou páčku na převodovce a pístní kroužky .
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Trošku mne zklamalo, že mi nikdo nevyčinil silikón pod válcema, kór když má červenou nebo oranžovo-červenou barvu. Schválně jsem ho tam nechal před focením. Používám ho místo papírového těsnění které je zbytečně silné a má tendenci pracovat.
Posílám ale foto těch slavných pístních kroužků. Renomovaná firma která dodává kroužky pro VW od nepaměti. Vím, že mne to nemůže omluvit, ale koho by napadlo u Goetze měřit každý pístní kroužek, navíc na 4 bodech aby zjistil jaký je to shit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
To snad nedokaze ani Cinan...alebo ???
To je vhodne tak na vodne cerpadlo nie do motora.
To je vhodne tak na vodne cerpadlo nie do motora.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Nově tam půjdou tyto kroužky, poněkud starší ale o to přesnější. Dodnes si pamatuji na výraz prodejce na burze v Hessisch. Byl to klasický prodejce nových dílů a měl tam tyto kruhy. Chvilku je se zájmem pozoruji, pak se odhodlám oslovit prodejce a předstírám nezájem o díl a nedávám na sobě znát, že přistoupím na libovolnou cenu, kterou si řekne. Přeci jen obchod je o spokojenosti prodejce i kupujícího.
Pán se podívá do katalogu a řekne cenu aftermarket kroužků. Chvíli dramaticky váhám a pak říkám strohé "OK I will buy all of them" a už všechny krabičky soukám do batohu. Prodejce zmatený, znovu spěšně kontroluje cenu v katalogu jestli se nepřeřek.
Nepřeřek, tak se usměje s vědomím dobrého obchodu mi popřeje krásný den.
Pán se podívá do katalogu a řekne cenu aftermarket kroužků. Chvíli dramaticky váhám a pak říkám strohé "OK I will buy all of them" a už všechny krabičky soukám do batohu. Prodejce zmatený, znovu spěšně kontroluje cenu v katalogu jestli se nepřeřek.
Nepřeřek, tak se usměje s vědomím dobrého obchodu mi popřeje krásný den.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Taky Same ty tvoje kroužky jsou pravé asi jako kaviár z Lídlu. Fake se tomu myslím říká dneska. I v těch origo krabičkách se budou skrývat KS.Goetze nebo Mahle,protože to pro VW někdo vyráběl,stejně jako jiné věci. Dnes si můžeš koupit brazilské Mahle za 700,- vyrobené v číně nebo origo Stuttgart za 2 700,-,pokud ho mateřská firma ještě má v programu. Aftemarket je hodně zapeklitá věc a orientovat se v tom je na hodně dlouhé povídání.
Před léty mě Škoda Auto školila jak poznat čínské plagiáty,dneska mě nešťastní číňani od škodovky učí jak poznat polský šunt. Ve výsledku si jdeš koupit za dva táci originál filtr paliva u VW který je polský filtron vyrobený v číně.
Já občas udělám taky botu když jsem přetaženej a nebo na mě mluví moc lidí,ale s těmi kroužky jsi udělal slušný kotrmelec,protože jestli správně čtu to číslo 08-403600-00,Tak to jsou kroužky do kompresoru! To jsi měl rovnou vrátit nebo hodit z okna.První kroužek je vždy plný. Na fotkách máš jak vypadá staré a nové provedení balení s puncem a origo Mahle + stránku z katalogu Goetze.
Před léty mě Škoda Auto školila jak poznat čínské plagiáty,dneska mě nešťastní číňani od škodovky učí jak poznat polský šunt. Ve výsledku si jdeš koupit za dva táci originál filtr paliva u VW který je polský filtron vyrobený v číně.
Já občas udělám taky botu když jsem přetaženej a nebo na mě mluví moc lidí,ale s těmi kroužky jsi udělal slušný kotrmelec,protože jestli správně čtu to číslo 08-403600-00,Tak to jsou kroužky do kompresoru! To jsi měl rovnou vrátit nebo hodit z okna.První kroužek je vždy plný. Na fotkách máš jak vypadá staré a nové provedení balení s puncem a origo Mahle + stránku z katalogu Goetze.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Hezké. Kupoval jsem je u vwbrouk.cz od Strnadela. Kompresorové jsem popravdě nečekal. Jsem důvěřivý člověk. Dle Křemílka Hňup,jak kdo chcete.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912