podle toho co vidím na videu se to dá použít i na nastrojené auto? co na to hadice, gumy dráty a podobné věci? nechal sis to udělat či dělal sám?Sam píše:Dneska jsme si dali ranní rozcvičku v podobě čištění podběhů a blatníků a dalších částí karoserie. Padlo na to 100kg ledu. Jsem kapku nahluchlý, tak zatím vkládám jen motivační video.
1950 Brezel aus Schweden
Re: 1950 Brezel aus Schweden
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Sousedi nevim, jestli neco rikali, tak jsem je rozhodne neslysel. Ale potrvzuji slova Lisakova, ze to je jak na runwayi. Priste si nezapomenu vzit spunty do usi.Pětišroub píše:co na to sousedi? Co zůstává po očištění, plech, nebo původní barva?
Co zustava po ocisteni je doufam patrne z videa. Zustava spodni vrstva, U podbehu tedy zeleny lak. Kdyz by se podchladil i ten, tak by to slo treba i na kov. Neni to vhodne na vsechny druhy pouziti.Neco jde dobre, neco chce rapidne podchladit a loupe se pak jen po mikroskopickych kouscich. Tam je tedy lepsi pouzit jinou technologii.
Na nastrojenem aute ano, ale je nutne pocitat s tim, ze kabely, bowdeny a hadice je nutno chranit. Podchlazenenim na -80 stupnu tento material dost krehne a rozstrili se na hadry. Dalsi zkusenost je, delat to idealne za tepleho pocasi aby se karoserie rychle zahrala a nekondenzovala na ni voda.
Podbeh pred ocistenim
A ten samy po ocisteni
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
To nema chybu. Za par dnu si o tom musime promluvit. Jinak co placka zespoda? A vubec cely spodek (predni naprava a okoli, prevodovka, etc.....) ? uka uka
A jeste se pripomenu tim ze jsi nam neukazal kufr a motor, za sebe rikam ze jsme strasne zvedavej.
A jeste se pripomenu tim ze jsi nam neukazal kufr a motor, za sebe rikam ze jsme strasne zvedavej.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Andy, ty jsi hrozně uspěchaný a nedočkavý. Nemám za sebou tým mechaniků, práce tedy pokračuje tak jak mám na brezela zrovna čas. Očista podvozku bude následovat, bude to chtít ale trochu jiný postup a na to půjde kastle a podvozek zvlášť a trochu se to předčistí. Je to díky technologii tryskání, kdy peleta předá nateriálu nejvíce energie při kolmém dopadu. Tryskání pod úhlem je sice také možné ale rapidně se prodlužuje doba tryskání a spotřeba ledu. Tím vás ale nechci unavovat.
Co mi ale přijde zajímavé je velké číslo 42 , které jsem nalezl napsané na levém předním podběhu.Ví někdo z vás, co by mohlo znamenat ? Zatím se přikláním k názoru, že pokud se vyrobilo cca 250-300 kusů denně, mohlo by to značit pořadové číslo kompletace daný den.
Co mi ale přijde zajímavé je velké číslo 42 , které jsem nalezl napsané na levém předním podběhu.Ví někdo z vás, co by mohlo znamenat ? Zatím se přikláním k názoru, že pokud se vyrobilo cca 250-300 kusů denně, mohlo by to značit pořadové číslo kompletace daný den.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
ale no tak Samicku, staci udelat klik klik a fotecky o stavu pred pracema budou na svete, a pak budeme delat UUUUU AAAAA nad tim jak jsi to vosudlal, proste PRED a POSam píše:Andy, ty jsi hrozně uspěchaný a nedočkavý. Nemám za sebou tým mechaniků, práce tedy pokračuje tak jak mám na brezela zrovna čas.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Snažím se při práci nepřeskakovat z jedné věci na druhou, proto opravdu nemám žádnou fotografii motoru. Ono toho z něj moc nezbylo, v podstatě stejný stav jako je motor v topiku VW38.
Aby jste si ale nemysleli, že je všechno krásné a růžové. Nebo červené ? Tak speciálně pro Andyho.
Za povšimnutí stojí luftdíra pro ofuk rezervy.
Aby jste si ale nemysleli, že je všechno krásné a růžové. Nebo červené ? Tak speciálně pro Andyho.
Za povšimnutí stojí luftdíra pro ofuk rezervy.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
No vidis ze to jde, sikulka. No, ruzove to sice neni, ale cerne bych to taky zas tak nevidel, zub casu je zub casu, a chlazeni rezervy zas takova tragedie neni.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Jasně, pošudlat a drandit.
P.S.
P.S.
Tak mě tak napadlo, kdy se dočkáme nějakého pravidelného zpravodajství o Johánkovi? Plkat umí každý lečo.Andy píše:ale no tak Samicku, staci udelat klik klik a fotecky o stavu pred pracema budou na svete, a pak budeme delat UUUUU AAAAA nad tim jak jsi to vosudlal, proste PRED a PO
Každý celek se skládá z detailů.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: 1950 Brezel aus Schweden
ano ano, chceme report o Johánkovi!
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Sakra, jsem si nejak nabehl....... No nakonec asi jo......... ok, nejak to udelam
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Ta sedla pane inspektore!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Zima jak v ponorce, tak neděláme nic. Pouze čucháme po inzerci a nasáváme něco dobového šmelcu. Tato zbytečnost mi ale udělala radost, původní opěrky(1950/1951) na ruce na zadní sedačky. Budou skvěle ladit k dobovému čalounění. Kdo jel někdy ve dvou na zadní sedačce brouka, jistě uzná, že jde o nezbytný doplněk a vycpání naprosto předimenzovaného prostoru.
- Přílohy
-
- DSC08529-sm.JPG (137.18 KiB) Zobrazeno 4887 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
to každopádně - zvláště v kombinaci partnerka + 2 děti v sedačkách + kočárek. Nicméně lze tímto povzbuzovat otce-řidiče ku rychlejší jízdě
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
koukám stýčku Same , že jsi precla nepřihlásil na Hesiš .. takže ratlook ?
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Na Hessisch se nosí přijet leštěnkou. Navíc se se vším moc babrám, tak tou dobou stejně ještě nebudu pojízdnej.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Protože v jedné garáži nám bylo již těsno, přestěhovali jsme se od sousední.
A co nás čeká v dohledné době? Opět čistění suchým ledem. Tentokrát to bude šasi, převodovka a podlaha.
Za povšimnutí stojí důmyslný systém osazení teleskopických tlumičů na staré šasi. Už je to pryč a půjdou tam zpět pákové tlumiče, které jsem na vánoce vyškrábl v Řecku.
A jedna vzpomínka na D. Adamse. Ano, odpověď na základní otázku je: "42". Jde o číslo, které jsem nalezl na levém předním podběhu. Velikost cca 25cm. Dle mého jde o interní pořadové číslo, tak jak čekala ostrojená karosérie na výrobním pásu v daný den/směně.
Nebo máte někdo jiné vysvětlení.
A co nás čeká v dohledné době? Opět čistění suchým ledem. Tentokrát to bude šasi, převodovka a podlaha.
Za povšimnutí stojí důmyslný systém osazení teleskopických tlumičů na staré šasi. Už je to pryč a půjdou tam zpět pákové tlumiče, které jsem na vánoce vyškrábl v Řecku.
A jedna vzpomínka na D. Adamse. Ano, odpověď na základní otázku je: "42". Jde o číslo, které jsem nalezl na levém předním podběhu. Velikost cca 25cm. Dle mého jde o interní pořadové číslo, tak jak čekala ostrojená karosérie na výrobním pásu v daný den/směně.
Nebo máte někdo jiné vysvětlení.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Dřevo vystěhuj na dvůr, přikrej ho uříznutou střechou z nějaký plevelný ponorky a můžeš kolem auta tancovat .Sam píše:Protože v jedné garáži nám bylo již těsno, přestěhovali jsme se od sousední.
Každý celek se skládá z detailů.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
pěkně pitváš patologu ..
pokud to není odpověď na základní otázku může to být jen interní číslování při pásový výrobě jak jsi psal ..
pokud to není odpověď na základní otázku může to být jen interní číslování při pásový výrobě jak jsi psal ..
jdeme frflat na flat ...