1950 Brezel aus Schweden

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od šuhaj »

Sam píše:Dneska jsme si dali ranní rozcvičku v podobě čištění podběhů a blatníků a dalších částí karoserie. Padlo na to 100kg ledu. Jsem kapku nahluchlý, tak zatím vkládám jen motivační video. :)
podle toho co vidím na videu se to dá použít i na nastrojené auto? co na to hadice, gumy dráty a podobné věci? nechal sis to udělat či dělal sám?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Pětišroub píše:co na to sousedi? Co zůstává po očištění, plech, nebo původní barva?
Sousedi nevim, jestli neco rikali, tak jsem je rozhodne neslysel. Ale potrvzuji slova Lisakova, ze to je jak na runwayi. Priste si nezapomenu vzit spunty do usi.
Co zustava po ocisteni je doufam patrne z videa. Zustava spodni vrstva, U podbehu tedy zeleny lak. Kdyz by se podchladil i ten, tak by to slo treba i na kov. Neni to vhodne na vsechny druhy pouziti.Neco jde dobre, neco chce rapidne podchladit a loupe se pak jen po mikroskopickych kouscich. Tam je tedy lepsi pouzit jinou technologii.
Na nastrojenem aute ano, ale je nutne pocitat s tim, ze kabely, bowdeny a hadice je nutno chranit. Podchlazenenim na -80 stupnu tento material dost krehne a rozstrili se na hadry. Dalsi zkusenost je, delat to idealne za tepleho pocasi aby se karoserie rychle zahrala a nekondenzovala na ni voda.


Obrázek
Podbeh pred ocistenim

Obrázek
A ten samy po ocisteni
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Andy »

To nema chybu. Za par dnu si o tom musime promluvit. Jinak co placka zespoda? A vubec cely spodek (predni naprava a okoli, prevodovka, etc.....) ? uka uka

A jeste se pripomenu tim ze jsi nam neukazal kufr a motor, za sebe rikam ze jsme strasne zvedavej.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Andy, ty jsi hrozně uspěchaný a nedočkavý. Nemám za sebou tým mechaniků, práce tedy pokračuje tak jak mám na brezela zrovna čas. Očista podvozku bude následovat, bude to chtít ale trochu jiný postup a na to půjde kastle a podvozek zvlášť a trochu se to předčistí. Je to díky technologii tryskání, kdy peleta předá nateriálu nejvíce energie při kolmém dopadu. Tryskání pod úhlem je sice také možné ale rapidně se prodlužuje doba tryskání a spotřeba ledu. Tím vás ale nechci unavovat.
Co mi ale přijde zajímavé je velké číslo 42 , které jsem nalezl napsané na levém předním podběhu.Ví někdo z vás, co by mohlo znamenat ? Zatím se přikláním k názoru, že pokud se vyrobilo cca 250-300 kusů denně, mohlo by to značit pořadové číslo kompletace daný den.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Pětišroub »

jaká je úsťová rychlost? :mrgreen:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Andy »

Sam píše:Andy, ty jsi hrozně uspěchaný a nedočkavý. Nemám za sebou tým mechaniků, práce tedy pokračuje tak jak mám na brezela zrovna čas.
ale no tak Samicku, staci udelat klik klik a fotecky o stavu pred pracema budou na svete, a pak budeme delat UUUUU AAAAA nad tim jak jsi to vosudlal, proste PRED a PO :D

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Snažím se při práci nepřeskakovat z jedné věci na druhou, proto opravdu nemám žádnou fotografii motoru. Ono toho z něj moc nezbylo, v podstatě stejný stav jako je motor v topiku VW38.

Aby jste si ale nemysleli, že je všechno krásné a růžové. Nebo červené ? Tak speciálně pro Andyho.
Za povšimnutí stojí luftdíra pro ofuk rezervy. :)

Obrázek

Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Andy »

No vidis ze to jde, sikulka. No, ruzove to sice neni, ale cerne bych to taky zas tak nevidel, zub casu je zub casu, a chlazeni rezervy zas takova tragedie neni.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Jasně, pošudlat a drandit. :D

P.S.
Andy píše:ale no tak Samicku, staci udelat klik klik a fotecky o stavu pred pracema budou na svete, a pak budeme delat UUUUU AAAAA nad tim jak jsi to vosudlal, proste PRED a PO :D
Tak mě tak napadlo, kdy se dočkáme nějakého pravidelného zpravodajství o Johánkovi? :D Plkat umí každý lečo. :lol:
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od yahoďák »

ano ano, chceme report o Johánkovi!
Obrázek

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Andy »

Sakra, jsem si nejak nabehl....... No nakonec asi jo......... ok, nejak to udelam

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Pětišroub »

Ta sedla pane inspektore!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Zima jak v ponorce, tak neděláme nic. Pouze čucháme po inzerci a nasáváme něco dobového šmelcu. Tato zbytečnost mi ale udělala radost, původní opěrky(1950/1951) na ruce na zadní sedačky. Budou skvěle ladit k dobovému čalounění. Kdo jel někdy ve dvou na zadní sedačce brouka, jistě uzná, že jde o nezbytný doplněk a vycpání naprosto předimenzovaného prostoru.
Přílohy
DSC08529-sm.JPG
DSC08529-sm.JPG (137.18 KiB) Zobrazeno 4887 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od sSATYRr »

to každopádně - zvláště v kombinaci partnerka + 2 děti v sedačkách + kočárek. Nicméně lze tímto povzbuzovat otce-řidiče ku rychlejší jízdě
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

To bude jak pokojíček. :D =D>
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

koukám stýčku Same , že jsi precla nepřihlásil na Hesiš .. takže ratlook ? :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Na Hessisch se nosí přijet leštěnkou. Navíc se se vším moc babrám, tak tou dobou stejně ještě nebudu pojízdnej.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Protože v jedné garáži nám bylo již těsno, přestěhovali jsme se od sousední.
Obrázek
Obrázek
A co nás čeká v dohledné době? Opět čistění suchým ledem. Tentokrát to bude šasi, převodovka a podlaha.
Za povšimnutí stojí důmyslný systém osazení teleskopických tlumičů na staré šasi. Už je to pryč a půjdou tam zpět pákové tlumiče, které jsem na vánoce vyškrábl v Řecku.

A jedna vzpomínka na D. Adamse. Ano, odpověď na základní otázku je: "42". Jde o číslo, které jsem nalezl na levém předním podběhu. Velikost cca 25cm. Dle mého jde o interní pořadové číslo, tak jak čekala ostrojená karosérie na výrobním pásu v daný den/směně.
Nebo máte někdo jiné vysvětlení.
Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Sam píše:Protože v jedné garáži nám bylo již těsno, přestěhovali jsme se od sousední.
Dřevo vystěhuj na dvůr, přikrej ho uříznutou střechou z nějaký plevelný ponorky a můžeš kolem auta tancovat :lol: .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

pěkně pitváš patologu .. :wink:

pokud to není odpověď na základní otázku může to být jen interní číslování při pásový výrobě jak jsi psal ..
jdeme frflat na flat ...

Odpovědět