1950 Brezel aus Schweden

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4934
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Jestli dobře vidím tak tady jsi to měl tehdy blbě.
Obrázek
Že Ty čteš návody jako já až když všechno selže :D ?
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13592
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Uplne to nevidim, budu si muset poposednout. Da-li buh destive dopoledne, tak misto vyletu skocim na dilnu a vse dukladne omerim. At je nad cim o velikonocich premyslet.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1255
Registrován: 01 pro 2010

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od evinsen »

Je to tak,místo těsnícího kroužku je polostírací. A i těsnící by měl mít svou polohu značením TOP. Proto je ten píst tak zapečený,na stěnách válce zůstávala velká vrstva oleje co neshořela a karbonizovala. Vůle mezi novým pístem a válcem je 0,04-0,06. Úbytek na pístu je 0,04 max od vyznačeného údaje na dně pístu. Vím že si potrpíš na originalitu ale na ježdění bych dal modernější konstrukci kroužků,hlavně stírací s větším odvodem a pružinou,polostírací s kónickou drážkou po celém obvodu a klínový těsnící s pochromovanou plochou. Ten flek na jednom pístu je záděra?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13592
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

To je o cem hovorim. Jediny dil, ktery jsem na motor koupil novy, byly pistni krouzky.Dorazilo to, co je na fotkach. Pouze 2 druhy krouzku.Kupovano jako pistni krouzky na 25PS VW ve Zline.
Az dnes jsem promeril axialni vule na krouzku a jejich silu a nestacil jsem se divit jak jsou krive a ruzne silne( zrejme slaby magnet a neserizena bruska na plocho) Nejvice jsem nameril 0.40mm mezi pistem a krouzkem!! Manual pritom jako limitni udava 0.10. Pak muzu mit valce sebelepsi ale utece mi to pod krouzkem.( a ze jsem tam karbonu nasel)
Ano, dva pisty sou mazle ale uz z minula, kdyz slouzily v industrie motoru.
Přílohy
DF5A3ADD-EAA9-4D1F-87DD-5890A4558287.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 5145
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Samba »

ja bych skostil dalsi petadvacu a plac bych tam celou sadu..

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2087
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Samba píše:
03 dub 2021
ja bych skostil dalsi petadvacu a plac bych tam celou sadu..
To bychom tu pak ale neměli co číst :D

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1255
Registrován: 01 pro 2010

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od evinsen »

V Komárově perfektní kroužky a v Bráníku Šváb umí sehnat.
https://www.komapistonrings.com/cz/vyro ... ni-krouzky
http://www.motordilysvab.cz/
vypadá že se přestěhoval do Vestce

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13592
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Tak aby mel Pekar co cist. Ceka mne dekarbonizace hlav a oprava ventilu. Na sacich ventilech jsem mel takto zaklepane stelovaky do cela driku. Vnitrek pistu byl pekne zarostly. Kontrola voditek mne ceka po ocisteni. Vidim, ze jsem to rozebral v posledni chvili.

Evinsene, diky za tip na krouzky. Jiste budou mit i nadmirove a pujdou tak opravit i poskozene pisty.
Přílohy
869F2A9C-A474-487D-AFC0-71FF656E6D9B.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 2934
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od OB »

Ty dříky vypadají jako by jsi měl štelovák v ose dříku.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2087
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Sam píše:
03 dub 2021
Tak aby mel Pekar co cist.
Děkuji náčelníku :D

Křemílek
Příspěvky: 198
Registrován: 06 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Křemílek »

Jako by zde byly nějaké zásadní neznalosti že?

https://youtu.be/Vc9pN8s_uMQ

Nebudeš-li dodržovat směrnice a nařízení, ani soudruzi z Buzuluku nepomohou...

Mistr ví, za co to je...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13592
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Jen do mne :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4934
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Já si stejně myslím, že to děláš schválně abys dokázal, že jsi taky jenom člověk :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13592
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Mám ještě jeden failover který nenechá chladného snad nikoho z vás. O tom ale až budu motor dávat zpět do vozu....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4934
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
03 dub 2021
Mám ještě jeden failover který nenechá chladného snad nikoho z vás. O tom ale až budu motor dávat zpět do vozu....
Tak to jsem fakt zvědavej co přetluče přehozenou páčku na převodovce a pístní kroužky :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13592
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

lišák píše:
03 dub 2021
Sam píše:
03 dub 2021
Mám ještě jeden failover který nenechá chladného snad nikoho z vás. O tom ale až budu motor dávat zpět do vozu....
Tak to jsem fakt zvědavej co přetluče přehozenou páčku na převodovce a pístní kroužky :D .
Trošku mne zklamalo, že mi nikdo nevyčinil silikón pod válcema, kór když má červenou nebo oranžovo-červenou barvu. Schválně jsem ho tam nechal před focením. Používám ho místo papírového těsnění které je zbytečně silné a má tendenci pracovat.

Posílám ale foto těch slavných pístních kroužků. Renomovaná firma která dodává kroužky pro VW od nepaměti. Vím, že mne to nemůže omluvit, ale koho by napadlo u Goetze měřit každý pístní kroužek, navíc na 4 bodech aby zjistil jaký je to shit.
Přílohy
P1000403.JPG
0B942C22-B674-4279-A592-CD864A9A233B.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4664
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od SO 545 »

To snad nedokaze ani Cinan...alebo ???

To je vhodne tak na vodne cerpadlo nie do motora.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13592
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Nově tam půjdou tyto kroužky, poněkud starší ale o to přesnější. Dodnes si pamatuji na výraz prodejce na burze v Hessisch. Byl to klasický prodejce nových dílů a měl tam tyto kruhy. Chvilku je se zájmem pozoruji, pak se odhodlám oslovit prodejce a předstírám nezájem o díl a nedávám na sobě znát, že přistoupím na libovolnou cenu, kterou si řekne. Přeci jen obchod je o spokojenosti prodejce i kupujícího.
Pán se podívá do katalogu a řekne cenu aftermarket kroužků. Chvíli dramaticky váhám a pak říkám strohé "OK I will buy all of them" a už všechny krabičky soukám do batohu. Prodejce zmatený, znovu spěšně kontroluje cenu v katalogu jestli se nepřeřek.
Nepřeřek, tak se usměje s vědomím dobrého obchodu mi popřeje krásný den.
Přílohy
E9AACB5B-7DDD-4481-BC39-9B71C0173A3C.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1255
Registrován: 01 pro 2010

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od evinsen »

Taky Same ty tvoje kroužky jsou pravé asi jako kaviár z Lídlu. Fake se tomu myslím říká dneska. I v těch origo krabičkách se budou skrývat KS.Goetze nebo Mahle,protože to pro VW někdo vyráběl,stejně jako jiné věci. Dnes si můžeš koupit brazilské Mahle za 700,- vyrobené v číně nebo origo Stuttgart za 2 700,-,pokud ho mateřská firma ještě má v programu. Aftemarket je hodně zapeklitá věc a orientovat se v tom je na hodně dlouhé povídání.
Před léty mě Škoda Auto školila jak poznat čínské plagiáty,dneska mě nešťastní číňani od škodovky učí jak poznat polský šunt. Ve výsledku si jdeš koupit za dva táci originál filtr paliva u VW který je polský filtron vyrobený v číně.
Já občas udělám taky botu když jsem přetaženej a nebo na mě mluví moc lidí,ale s těmi kroužky jsi udělal slušný kotrmelec,protože jestli správně čtu to číslo 08-403600-00,Tak to jsou kroužky do kompresoru! To jsi měl rovnou vrátit nebo hodit z okna.První kroužek je vždy plný.
P4040545.JPG
P4040544.JPG
P4040543.JPG
P4040542.JPG
P4040541.JPG
Na fotkách máš jak vypadá staré a nové provedení balení s puncem a origo Mahle + stránku z katalogu Goetze.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 13592
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Hezké. Kupoval jsem je u vwbrouk.cz od Strnadela. Kompresorové jsem popravdě nečekal. Jsem důvěřivý člověk. Dle Křemílka Hňup,jak kdo chcete. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět