1950 Brezel aus Schweden
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Mě to prostě nedá, tohle musíte vidět.
http://samsgarage.org/projects/1950-bre ... ch-tlumicu
http://samsgarage.org/projects/1950-bre ... ch-tlumicu
Každý celek se skládá z detailů.
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Vy nás ale zásobujete, pane Karfík
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Sam v konečném stadiu kam až to jen lze dotáhnout a jeho " zápisky šílencovy"
čistě pro svou potřebu a použití jako polehčující okolnosti pro budoucího doktora Chocholouška
čistě pro svou potřebu a použití jako polehčující okolnosti pro budoucího doktora Chocholouška
jdeme frflat na flat ...
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Tak to koukám.Paráda.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Budu se asi opakovat, ale vypadá to, že co si člověk neudělá "Sam" tak to pořádně nemá .
http://samsgarage.org/index.php/project ... s-schweden
http://samsgarage.org/index.php/project ... s-schweden
Každý celek se skládá z detailů.
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Taková hezká zmínka o čílku.. / jiném topicu... / no a tady ani zmínka o postupu.. natož pixel fotky....
Same.. měl bys jíti příkladem.. .
Same.. měl bys jíti příkladem.. .
Postoupil jsem do vyššího levelu....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Ale vždyť já stále píšu. Na veřejném diskusním fóru mi ale vadí rozplizlost a uhýbání z hlavního tématu v paraelních slepých diskusích. Navíc většina lidí to tu stejně okem prolítne jen proto, že to má přímo pod nosem a obarvené na hlavní stránce. Na sociálních sítích mi zase vadí povrchnost a patologická snaha všechno sdílet, lajkovat, tagovat....Fakovat. Proto jsem zvolil oldschool blog, který fungoval dobře v dřevních dobách Internetu a funguje nyní dobře pro mé záměry.hydraulik píše:Taková hezká zmínka o čílku.. / jiném topicu... / no a tady ani zmínka o postupu.. natož pixel fotky....
Same.. měl bys jíti příkladem.. .
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1950 Brezel aus Schweden
My Grandfather was employed as a painter at the Wolfsburg factory in the early 50's. I have been trying to get as much information from him as I can before it's lost forever. Here is a recent email that he sent to me. I left the family history in there as it may be interesting to some.
I will post more information if I can get it.
Enjoy!
"In 1950 I went to Volkswagen and started on the assembly line in the painting division. I instantly went as a ground spray painter. ( first coat after the dipping) It takes about six month in order to become independent on one’s part. Another six month on another part and another six on the third and last part. Now, the individual is a perfect robot and very often in the morning shift, (0600:00 hours) I sprayed my part and woke up when the doors in the chamber opened with a bang. (The booth was preasurerised ) and noticed, running after it, that I have done a fine job being asleep. I went as being a finishing lacquerer right after my completion of the three stage training and worked there as being a jumper, which means, whenever some one had to go for a ( you know what, part of human nature) I jumped in what ever the side or part. It takes three painters to paint a car. Time: 3.6 minutes. I started with 75 cars a shift in 1950 and ended up in 1956 with 174 cars a shift. We had 6 lines at that time and the production was a common 1044 cars per shift, or two shifts as it was 2088 cars out of that division per day. Then my time came as quick as it had to many others , known to management as being a usual sad affair, people fall apart as being robots.
Humans are not made being robots. The company went on full electro-automatic in painting automobiles. I quit being a machine myself and went in to a Wolfsburg Body shop at a VW Dealership. That was in 1956. The VW Company saddled our Family for housing in the village of Calberlah in 1953 where your dad went to school. I think in the year of 1956 your dad had a chance to upgrade to a middle school by the suggestion of his teacher, but I will leave that up to your dad to tell you about it. After this outcome I became interested in the Canadian Government offer to immigrate my family to Canada in order to give my sons a better chance in life. Germany was just to crowded and my family totally out of place. I thought. I was not a villager and had to expand."
Můj dědeček byl zaměstnán jako malíř v Wolfsburg továrně v počátku 50. let. Snažil jsem se získat co nejvíce informací, od něj, jak jsem si před tím, než je navždy ztracena. Zde je poslední e-mail, který poslal ke mně. Nechal jsem rodinnou anamnézu tam jak to může být zajímavé pro některé.
Budu psát více informací, pokud můžu dostat.
Užijte si to!
"V roce 1950 jsem šel do Volkswagen a začal na montážní lince v obraze divizi. Okamžitě jsem šel jako malíř pozemní rozprašovací. (První vrstva po ponoření) trvá asi šest měsíc, aby se stala nezávislou na něčí straně. Dalších šesti měsíc na další části a dalších šest o třetí a poslední části. Nyní, jedinec je ideální robot a velmi často v ranní směně, (0600:00 hodin) Nastříkal jsem svou část, a probudil se, když se dveře v komoře otevřen s bang. (Stánek byl preasurerised) a všiml, běží za ním, že jsem udělal dobrou práci bytost spí. jsem jako dokončovací lacquerer hned po mém dokončení tří etapy vzdělávání a pracoval tam jako skokan , což znamená, když někdo musel jít (víte co, součástí lidské přirozenosti) Skočil jsem to, co někdy boční nebo jeho část to trvá tři malíři malovat auto Time:... 3,6 minuty jsem začal s 75 auta posun v roce 1950 a skončil v roce 1956 s 174 vozy stupňů. Měli jsme 6 linek v té době, a výroba byla obyčejná 1044 vozů za směnu, nebo dva posuny, jak to bylo 2088 vozů z této divize za den. Pak můj čas přišel tak rychle, jak to muselo mnoho dalších, známých vedení jako obvykle smutná záležitost, lidé rozpadnout jako roboti.
Lidé nejsou vyrobeny být roboti. Společnost prošla na plný electro-automatická v malování automobily. Přestala jsem být stroj sám a šel do Wolfsburgu karosárně v autorizovaném servisu VW. To bylo v roce 1956. Společnost VW osedlal svou rodinu pro bydlení v obci Calberlah v roce 1953, kde tvůj otec chodil do školy. Myslím, že v roce 1956 si otec měl možnost upgradu na střední školy popud svého učitele, ale nechám, že se s tátou, aby ti o tom. Po tomto výsledku jsem se začal zajímat v kanadské vlády nabídku emigrovat svou rodinu do Kanady s cílem dát moji synové větší šanci v životě. Německo bylo jen přeplněné a moje rodina úplně mimo mísu. Pomyslel jsem si. Nebyl jsem vesničan a měl rozšířit. "
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=450890" onclick="window.open(this.href);return false;
I will post more information if I can get it.
Enjoy!
"In 1950 I went to Volkswagen and started on the assembly line in the painting division. I instantly went as a ground spray painter. ( first coat after the dipping) It takes about six month in order to become independent on one’s part. Another six month on another part and another six on the third and last part. Now, the individual is a perfect robot and very often in the morning shift, (0600:00 hours) I sprayed my part and woke up when the doors in the chamber opened with a bang. (The booth was preasurerised ) and noticed, running after it, that I have done a fine job being asleep. I went as being a finishing lacquerer right after my completion of the three stage training and worked there as being a jumper, which means, whenever some one had to go for a ( you know what, part of human nature) I jumped in what ever the side or part. It takes three painters to paint a car. Time: 3.6 minutes. I started with 75 cars a shift in 1950 and ended up in 1956 with 174 cars a shift. We had 6 lines at that time and the production was a common 1044 cars per shift, or two shifts as it was 2088 cars out of that division per day. Then my time came as quick as it had to many others , known to management as being a usual sad affair, people fall apart as being robots.
Humans are not made being robots. The company went on full electro-automatic in painting automobiles. I quit being a machine myself and went in to a Wolfsburg Body shop at a VW Dealership. That was in 1956. The VW Company saddled our Family for housing in the village of Calberlah in 1953 where your dad went to school. I think in the year of 1956 your dad had a chance to upgrade to a middle school by the suggestion of his teacher, but I will leave that up to your dad to tell you about it. After this outcome I became interested in the Canadian Government offer to immigrate my family to Canada in order to give my sons a better chance in life. Germany was just to crowded and my family totally out of place. I thought. I was not a villager and had to expand."
Můj dědeček byl zaměstnán jako malíř v Wolfsburg továrně v počátku 50. let. Snažil jsem se získat co nejvíce informací, od něj, jak jsem si před tím, než je navždy ztracena. Zde je poslední e-mail, který poslal ke mně. Nechal jsem rodinnou anamnézu tam jak to může být zajímavé pro některé.
Budu psát více informací, pokud můžu dostat.
Užijte si to!
"V roce 1950 jsem šel do Volkswagen a začal na montážní lince v obraze divizi. Okamžitě jsem šel jako malíř pozemní rozprašovací. (První vrstva po ponoření) trvá asi šest měsíc, aby se stala nezávislou na něčí straně. Dalších šesti měsíc na další části a dalších šest o třetí a poslední části. Nyní, jedinec je ideální robot a velmi často v ranní směně, (0600:00 hodin) Nastříkal jsem svou část, a probudil se, když se dveře v komoře otevřen s bang. (Stánek byl preasurerised) a všiml, běží za ním, že jsem udělal dobrou práci bytost spí. jsem jako dokončovací lacquerer hned po mém dokončení tří etapy vzdělávání a pracoval tam jako skokan , což znamená, když někdo musel jít (víte co, součástí lidské přirozenosti) Skočil jsem to, co někdy boční nebo jeho část to trvá tři malíři malovat auto Time:... 3,6 minuty jsem začal s 75 auta posun v roce 1950 a skončil v roce 1956 s 174 vozy stupňů. Měli jsme 6 linek v té době, a výroba byla obyčejná 1044 vozů za směnu, nebo dva posuny, jak to bylo 2088 vozů z této divize za den. Pak můj čas přišel tak rychle, jak to muselo mnoho dalších, známých vedení jako obvykle smutná záležitost, lidé rozpadnout jako roboti.
Lidé nejsou vyrobeny být roboti. Společnost prošla na plný electro-automatická v malování automobily. Přestala jsem být stroj sám a šel do Wolfsburgu karosárně v autorizovaném servisu VW. To bylo v roce 1956. Společnost VW osedlal svou rodinu pro bydlení v obci Calberlah v roce 1953, kde tvůj otec chodil do školy. Myslím, že v roce 1956 si otec měl možnost upgradu na střední školy popud svého učitele, ale nechám, že se s tátou, aby ti o tom. Po tomto výsledku jsem se začal zajímat v kanadské vlády nabídku emigrovat svou rodinu do Kanady s cílem dát moji synové větší šanci v životě. Německo bylo jen přeplněné a moje rodina úplně mimo mísu. Pomyslel jsem si. Nebyl jsem vesničan a měl rozšířit. "
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=450890" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1950 Brezel aus Schweden
jasan, kouzelné, že? To je fakt jen nouzovka pro ty kdo ne-spík engliš, ale nechce se mi to přepisovat do květnaté češtiny.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Hmm, jaké je spojující linka mezi touto vzpomínkou a mým vozem ? Skoro to vypadá jako nenápadné nakopnutí, jestli se nemýlím. hihi hihi.
Ano, stále se na brezelovi pracuje. Poslední dva dny jsem vyráběl přípravek na ustavení hrušky a talíře. "Stay tuned", jak by řekli naši bratři Slováci.
http://www.samsgarage.org/projects/1950 ... s-schweden" onclick="window.open(this.href);return false;
Ano, stále se na brezelovi pracuje. Poslední dva dny jsem vyráběl přípravek na ustavení hrušky a talíře. "Stay tuned", jak by řekli naši bratři Slováci.
http://www.samsgarage.org/projects/1950 ... s-schweden" onclick="window.open(this.href);return false;
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
není nad to když provozovatel fora a ctitel vintage sekce dělá zagorku a má problém přidat zajímavý info víceméně vintage charakteru když jich je tu jak šafránu
není nad to jít příkladem ..
není nad to jít příkladem ..
jdeme frflat na flat ...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
ale ved je to len trochu vedla
kto ma zaujem / a selektuje / prezrie si to a hlavne bez plkov.
kto ma zaujem / a selektuje / prezrie si to a hlavne bez plkov.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1950 Brezel aus Schweden
v dnešní době je pochopitelné že i provozovatel diskuzního fora má nárok na "syndrom starýho jezevce"
ale aby tohle forum neskončilo jako rozcestník na separovaný zápisky různých "šílenců" ..
až mě Sam udělí svého soukromého banána mimo flat tak prosím o smazání tohodle balastu
ale aby tohle forum neskončilo jako rozcestník na separovaný zápisky různých "šílenců" ..
až mě Sam udělí svého soukromého banána mimo flat tak prosím o smazání tohodle balastu
jdeme frflat na flat ...
Re: 1950 Brezel aus Schweden
...možná je ten balast Samovo záměr...protože to tu číst nemusí a v blogu mu do toho nikdo hovna nepíše...
...Sam je majitelem serveru na kterym jedeme...ale tam jeho úzkej vztah k tomudle už v podstatě Facebookovýmu foru končí...bych tak řek...
...Sam je majitelem serveru na kterym jedeme...ale tam jeho úzkej vztah k tomudle už v podstatě Facebookovýmu foru končí...bych tak řek...
You can't win 'em all...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Mám-li jednou umřít jako nerudnej asociální dědek a podivín na hromadě VW dílu a se slovy na rtech, že tohle neprodám, to přeci budou jednou renovovat, musím na svém obraze pracovat již nyní
A teď vážně. TheSamba i Flat4.org dokáží z libovolného tématu udělat frašku a rozmělnit jakoukoliv myšlenku ve snůšce nepodstatných a zavádějících nebo i lživých informací. Proto jsem si zvolil starou školu ve formě blogu, kde nebudu muset řešit komentáře o tunách vazelíny, jazykovědné poučky a podobné nesmysly zaručených expertů na cokoliv. Mám nad tím tak 100% kontrolu a nezajímavé komentáře jednoduše neuveřejňuji. Zároveň ještě nejsem tak schizofrenní abych psal vše dvakrát i zde na flatu. Velká návštěvnost mne sice těší, ale ne od lidí, které téma nezajímá a shlédnou a "olajkujou" s prominutím každé h**o, které se jim někde rozsvítí. Blog je tak jednoduchý filtr těchto návštěvníků. Navíc přináší svěží vítr v podobě názorů od lidí mimo VW komunitu a to jsou momentálně pro mne ty nejcennější poznatky.
Baví mne na autě dělat, baví mne o tom psát. Možná mne bude bavit i v autě jednou jezdit. Rozhodně mne ale už nebaví se dostávat s někým do konfliktů nebo postoprvé vysvětlovat 100x řečené.
A teď vážně. TheSamba i Flat4.org dokáží z libovolného tématu udělat frašku a rozmělnit jakoukoliv myšlenku ve snůšce nepodstatných a zavádějících nebo i lživých informací. Proto jsem si zvolil starou školu ve formě blogu, kde nebudu muset řešit komentáře o tunách vazelíny, jazykovědné poučky a podobné nesmysly zaručených expertů na cokoliv. Mám nad tím tak 100% kontrolu a nezajímavé komentáře jednoduše neuveřejňuji. Zároveň ještě nejsem tak schizofrenní abych psal vše dvakrát i zde na flatu. Velká návštěvnost mne sice těší, ale ne od lidí, které téma nezajímá a shlédnou a "olajkujou" s prominutím každé h**o, které se jim někde rozsvítí. Blog je tak jednoduchý filtr těchto návštěvníků. Navíc přináší svěží vítr v podobě názorů od lidí mimo VW komunitu a to jsou momentálně pro mne ty nejcennější poznatky.
Baví mne na autě dělat, baví mne o tom psát. Možná mne bude bavit i v autě jednou jezdit. Rozhodně mne ale už nebaví se dostávat s někým do konfliktů nebo postoprvé vysvětlovat 100x řečené.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Howg - náčelník shnilých nárazníků, domluvil.
Ale vážně, já to naprosto chápu a už jsem o tomtéž také přemýšlel ale zatím se nerozhejbal.
PS Jediná nevýhoda toho Samova blogu je to, že příspěvky jsou jednou za uherský rok. A to mi vadí!!!!!!!
Ale vážně, já to naprosto chápu a už jsem o tomtéž také přemýšlel ale zatím se nerozhejbal.
PS Jediná nevýhoda toho Samova blogu je to, že příspěvky jsou jednou za uherský rok. A to mi vadí!!!!!!!
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1950 Brezel aus Schweden
Tak speciálně pro Ondru, pokračování.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912