VW Typ 147 Fridolin
Re: VW Typ 147 Fridolin
hele dva roky a zatim nebyl důvod pod to lézt. Jinými slovy když to nehledáš, tak si nevšimneš. Ale taky mě to pobavilo
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: VW Typ 147 Fridolin
A motor to má vzádu, kdyby něco.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
Ne že bych se chtěl toho lajdáka zastávat, to ani náhodou, ale on psal, že se za celou dobu nedíval pod auto a ne že neví kde má motor . Sice ho ještě neviděl, ale četl to v té brožuře .lope píše:A motor to má vzádu, kdyby něco.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
Tak tomuhle já říkám vyšší level. Snad se do něj také časem dostanu.
Stačí vědět, kde nalézt víčko od nádrže a pro ty šikovnější, kam se dolévá olej. Vhodné zejména pro konverzaci se servisním technikem, aby vás neměli za pitomce
Stačí vědět, kde nalézt víčko od nádrže a pro ty šikovnější, kam se dolévá olej. Vhodné zejména pro konverzaci se servisním technikem, aby vás neměli za pitomce
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VW Typ 147 Fridolin
Jsem vám chtěl dát falešný pocit nadřazenosti nóó....
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
Je to tvoje auto, můžeš si s ním dělat co chceš. [smilie=sunny.gif]
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
Musíš si napřed určit priority. Je nesmysl se zasekat na několik let v garáži a nikam nevyjet. Vyplatí se si připlatit předem....Pětišroub píše:tam se má lejt olej?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VW Typ 147 Fridolin
měl bych tady zase jednu historku s dobrým koncem pro pobavení publika a polechtání sebevědomí. Tak co děcka, chcete ji slyšet?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
Tak nahod.Pětišroub píše:měl bych tady zase jednu historku s dobrým koncem pro pobavení publika a polechtání sebevědomí. Tak co děcka, chcete ji slyšet?
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: VW Typ 147 Fridolin
tvoje sebevědomí není třeba lechtat:-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
To kazdopadne.Pětišroub píše:tvoje sebevědomí není třeba lechtat:-D
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
Prosím, prosím, potřebuji pozvednut sebevědomí pro akci se spojkou .Pětišroub píše:měl bych tady zase jednu historku s dobrým koncem pro pobavení publika a polechtání sebevědomí. Tak co děcka, chcete ji slyšet?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
Jene,
K dnešnímu svátku přihoď prosím nějaké to úsměvné vyprávění pro ranní pracovní shon. Na oplátku napíši zase pár veselých řádků z Petermax race.
K dnešnímu svátku přihoď prosím nějaké to úsměvné vyprávění pro ranní pracovní shon. Na oplátku napíši zase pár veselých řádků z Petermax race.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
umíš vozemboucha?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: VW Typ 147 Fridolin
Včíl sa, děcka, posaďte:-) Jak jistě víte, od pořízení fridolína jsem si stěžoval na líné a občas kuckavé rozjezdy. Přičítal jsem to kombinaci velké hmotnosti vozu, dlouhé převodovky a slabého motoru.
Nápověda: zarezlé plato podtlakové regulace v rozdělovači neznámého původu.
Nápověda: zarezlé plato podtlakové regulace v rozdělovači neznámého původu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Typ 147 Fridolin
Vždyť jsem hned říkal, že ví kde má motor akorát ho ještě naživo neviděl . A ejhle, už ho viděl.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: VW Typ 147 Fridolin
Jako varování mladým, zapáleným a perspektivním broukařům zde mám smutný příběh o tom, kam až vede zanedbaná péče o vůz.
Nepatřím k těm, kteří večer před usnutím, než políbí bystu F.Porscheho na čelo, jdou do garáže zkontrolovat, zda se jim zlý šotek nezcizil přední stabilizátor, případně nahlédnou pod víčko rozdělovače jaký je momentální stav regulace předstihu. Proto jsem se na cestě na EBI při sjezdu dálničního kopce, při předjíždění kamionu kdy rychlost atakovala smrtících 110 za hodinu, najednou k smrti vylekal protože po menším lupnutí v zadní části vozu začalo podivné vrzání a skřípění zmučeného kovu od levého zadního kola. Opatrně jsem vyspojkoval a doplachtil na krajnici a pak se krokem plížil na nejbližší odstavné místo, které bylo nedaleko. Moje obava z uvolněné pakny se nenaplnila.
Toto jsem zjistil po vystoupení z vozu:
Dámy a pánové, tady končí veškerá legrace, protože se jedná o třetí závadu na tomto voze. Začínám uvažovat, že by si zasloužil lepšího majitele, než jsem já.
Nepatřím k těm, kteří večer před usnutím, než políbí bystu F.Porscheho na čelo, jdou do garáže zkontrolovat, zda se jim zlý šotek nezcizil přední stabilizátor, případně nahlédnou pod víčko rozdělovače jaký je momentální stav regulace předstihu. Proto jsem se na cestě na EBI při sjezdu dálničního kopce, při předjíždění kamionu kdy rychlost atakovala smrtících 110 za hodinu, najednou k smrti vylekal protože po menším lupnutí v zadní části vozu začalo podivné vrzání a skřípění zmučeného kovu od levého zadního kola. Opatrně jsem vyspojkoval a doplachtil na krajnici a pak se krokem plížil na nejbližší odstavné místo, které bylo nedaleko. Moje obava z uvolněné pakny se nenaplnila.
Toto jsem zjistil po vystoupení z vozu:
Dámy a pánové, tady končí veškerá legrace, protože se jedná o třetí závadu na tomto voze. Začínám uvažovat, že by si zasloužil lepšího majitele, než jsem já.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)