Amen. Takovyto motor je tak do "show car". Privezes ho na plataku, vystavis v hale, pak zase nalozis na platak a odvezes domu. To nejvic delaj AmiciOB píše:Ahoj, správně ti napsal Hydraulik. "Jednou pochopíš".
Myslím si, že většina z nás si stejnou cestou prošla, a to včetně mne. Mám na mysli, plíšky motoru a jiné hovadiny lakovat jinak než černou. Motor po složení vypadá báječně. Ovšem po několika měsících provozu je to pravý opak. Barva se začne na některých místech loupat. Motor je zašpiněn mastným prachem, který se samozřejmě nedá vyčistit tak dokonale, aby to vypadalo jako když tam motor namontuješ po barevné rekonstrukci. Pak je výsledek velmi žalostný až tristní.
Jak je vidět, tak se práce nebojíš a to je důležité. Teprve až "jednou pochopíš" bude to to pravé.
Nakonec dobrá rada. Ty originální VW věci, co jsi z motoru odmontoval velmi pečlivě uschovej. Teprve až pochopíš co se ti snažíme vysvětlit, tak je velmi rád vrátíš na své místo na motoru.
Myslím, že mohu za všechny říci, že ti držíme palce a těšíme se na toto auto na některém srazu v nové sezóně.
HOWG, domluvil jsem.
A musim te pochvalit ze od te kratky doby co ho mas, tak jsi na nem uz hodne udelal a delas to podle sveho, a to je dobre.