OB zelená 1302
Re: OB zelená 1302
Minulý a tento týden jsem ležel s nějakou zákeřnou chřipkou, takže práce víceméně stála.
Dnes jsem již z brlohu vylezl a začal něco tvořit.
Přivezl jsem nastříkaný okap. Dále jsem začal vyrábět hadice-trubky, které odvádějí vodu z okapu. Myslel jsem si, že mám originální ale ouha, našel jsem jen jednu, a tu druhou jsem dal kamarádovi ( ). Ta co jsem našel byla ke všemu špatná. Rantl, který jde do gumové průchodky byl prasklý. No, nic, rozhodl jsem se udělat trubky nové. V hlavě jsem nosil nápad jak na to, ale až nyní jsem se dostal k tomu abych to zrealizoval. Tady je porovnání nových trubek a původní originální. Originální je ta dole. Zde je nasazená gumová průchodka. Sedí to perfektně! No a na závěr, slovo, které mají někteří rádi. Přípravek na výrobu osazení na trubce.
Dnes jsem již z brlohu vylezl a začal něco tvořit.
Přivezl jsem nastříkaný okap. Dále jsem začal vyrábět hadice-trubky, které odvádějí vodu z okapu. Myslel jsem si, že mám originální ale ouha, našel jsem jen jednu, a tu druhou jsem dal kamarádovi ( ). Ta co jsem našel byla ke všemu špatná. Rantl, který jde do gumové průchodky byl prasklý. No, nic, rozhodl jsem se udělat trubky nové. V hlavě jsem nosil nápad jak na to, ale až nyní jsem se dostal k tomu abych to zrealizoval. Tady je porovnání nových trubek a původní originální. Originální je ta dole. Zde je nasazená gumová průchodka. Sedí to perfektně! No a na závěr, slovo, které mají někteří rádi. Přípravek na výrobu osazení na trubce.
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
Bravo Ondro, dokonalé převedení nápadu technologie do reality. Potvrzuji zájem o jednu sadu. Děkuji MISA
Re: OB zelená 1302
Na pokusy jsem vyplácal přebytek trubky, který jsem si koupil. Tím pádem jsem z toho vyrobil pouze dva kusy pro mne.
Ale když už jsem to dotáhl tak daleko, tak ještě trubku přikoupím a pár kusů přidělám.
Pokud bude zájem, tak mi napište.
Mišo, tebe vedu v patrnosti.
Ale když už jsem to dotáhl tak daleko, tak ještě trubku přikoupím a pár kusů přidělám.
Pokud bude zájem, tak mi napište.
Mišo, tebe vedu v patrnosti.
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
O tomto víkendu jsem si zavolal posilu. Přijel Andy a pomohl mi s motorem do auta. Mám s nandáním motoru do auta dvě zkušenosti. Buď tam zajede jako po másle a za 10 minut je hotovo nebo druhá zkušenost, že se motoru do auta nechce a člověk se s tím trápí i dvě hodiny.
Druhou zkušenost jsme právě o víkendu s Andym zažili. Motor nechtěl do auta skočit ani za boha, ale nakonec to dobře dopadlo. Všechno jsme zapojili, sešroubovali a motor natočili. Na fotkách uvidíte první výjezd z garáže a zase zpátky. Byla to pro mne slavnostní chvíle po dvou letech usilovné práce. Však se podívejte na můj připitomělý výraz v obličeji.
Tím, že se mi povedlo nalákat Andyho do mého brlohu, tak jsem z něj vyždímal co šlo. Namontovali jsme na čisto okap do zadní kapoty a rozebrali přední sedačku, kterou jsme vyprali, vyčistili a vytepovali. Musím říci, že vypadá, jak nová. Tím pádem zbývá už jen spolujezdcova sedačka a Guas je hotový! Paráda už se těším na cestování v tomhle autě.
Druhou zkušenost jsme právě o víkendu s Andym zažili. Motor nechtěl do auta skočit ani za boha, ale nakonec to dobře dopadlo. Všechno jsme zapojili, sešroubovali a motor natočili. Na fotkách uvidíte první výjezd z garáže a zase zpátky. Byla to pro mne slavnostní chvíle po dvou letech usilovné práce. Však se podívejte na můj připitomělý výraz v obličeji.
Tím, že se mi povedlo nalákat Andyho do mého brlohu, tak jsem z něj vyždímal co šlo. Namontovali jsme na čisto okap do zadní kapoty a rozebrali přední sedačku, kterou jsme vyprali, vyčistili a vytepovali. Musím říci, že vypadá, jak nová. Tím pádem zbývá už jen spolujezdcova sedačka a Guas je hotový! Paráda už se těším na cestování v tomhle autě.
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
Tahle veta je.........tak trochu zavadejici . No kazdopadne bylo fajn byt u toho jak po dvou letech OBeho usilovne prace se Goas rozhejbal po svych. Motor sice pozlobil co se tyce instalace ale nakonec vsechno perfektne pasovalo: novy gumovy tesneni kolem motoru, okap jako takovy, vzduchovy filtr o nej nedrhne, plynovy lanko jde jak po masle, to samy spojkovy lanko, atd..... . No proste je to auto v naprosto skvelem stavu kde vse funguje jemne a "prirozene", jako kdyz si ho nekdo v roce 1972 koupil, jezdil s nim chvili, pak v garazi zaparkoval a po cca 38 letech s nim znovu vyjel vcera. Troufnu si rict ze to je jako novy!OB píše: Tím, že se mi povedlo nalákat Andyho do mého brlohu, tak jsem z něj vyždímal co šlo.
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: OB zelená 1302
Jo přesně tohle znám jednou je tam motor, že by člověk řek, že si tam skočil a sám a teď naposled 2h a myslel jsem, že zavřeme garáž a radši půjdeme někam jinam.OB píše:Mám s nandáním motoru do auta dvě zkušenosti. Buď tam zajede jako po másle a za 10 minut je hotovo nebo druhá zkušenost, že se motoru do auta nechce a člověk se s tím trápí i dvě hodiny.
Máš to moc pěkný, a přeji spoustu radostných kilometru.
Bubu Oval (1955)
Re: OB zelená 1302
Vyprali, vyčistili a vytepovali - Prosil bych o rozepsání podrobněji;-) Taky se na to chystám. Nebyli by nějaké fotky z rozebírání sedačky? DíkyOB píše:O tomto víkendu jsem si zavolal posilu. Přijel Andy a pomohl mi s motorem do auta. Mám s nandáním motoru do auta dvě zkušenosti. Buď tam zajede jako po másle a za 10 minut je hotovo nebo druhá zkušenost, že se motoru do auta nechce a člověk se s tím trápí i dvě hodiny.
Druhou zkušenost jsme právě o víkendu s Andym zažili. Motor nechtěl do auta skočit ani za boha, ale nakonec to dobře dopadlo. Všechno jsme zapojili, sešroubovali a motor natočili. Na fotkách uvidíte první výjezd z garáže a zase zpátky. Byla to pro mne slavnostní chvíle po dvou letech usilovné práce. Však se podívejte na můj připitomělý výraz v obličeji.
Tím, že se mi povedlo nalákat Andyho do mého brlohu, tak jsem z něj vyždímal co šlo. Namontovali jsme na čisto okap do zadní kapoty a rozebrali přední sedačku, kterou jsme vyprali, vyčistili a vytepovali. Musím říci, že vypadá, jak nová. Tím pádem zbývá už jen spolujezdcova sedačka a Guas je hotový! Paráda už se těším na cestování v tomhle autě
Re: OB zelená 1302
Jelikoz jsem u toho byl, tak si dovolim na to odpovedet. Neni to nic slozityho. V pripade superek se povoli obe matky co drzi operak k sedacce (v pripade dedka tam matky nejsou) a operak se oddeli od sedaku vyhaknutim. Cisteni: nejdriv je treba kontrukci dobre odmastit. Kozenka jde nejlepe horkou jarovou vodou (i Cif je dobry), drbe se to kartacem a taky drsnou stranou houbicky. Latka se nejdriv vyluxuje, a pak jsme na to pouzili mokry vysavac na koberce, domaci sedacky, atd... . Dukladne se tim nekolikrat projede a pak zase dukladne vysaje voda, tot vse. Akorat je treba na to byt 2 pry vyhakovani operaku ale hlavne zahakovani zpet. Samozrejme je treba to nechat poradne vyschnout.
Re: OB zelená 1302
Já bych ještě Andyho postup doplnil, protože zapoměl na kartáč.
Jak píše Andy. Nejdříve je potřeba z konstrukce odstranit mastnou špínu. Dělali jsme to čističem brzd. Pěkně nastříkat na hadr a vyčistit.
Pak jsme dělali koženku, jak píše Andy. Dále jsme se pustili do hadru. Nejdřív vysát vysavačem. Potom jarová voda a kartáč a drhnout. Zejména tam, kde jsou fleky. Pak se to teprve vzalo tepovacím vysavačem. Pěkně důkladně křížem.
No a na závěr jen vysávat vodu vysavačem z nasáklého hadru, tak dlouho až z toho voda nešla. Toť vše!
Jak píše Andy. Nejdříve je potřeba z konstrukce odstranit mastnou špínu. Dělali jsme to čističem brzd. Pěkně nastříkat na hadr a vyčistit.
Pak jsme dělali koženku, jak píše Andy. Dále jsme se pustili do hadru. Nejdřív vysát vysavačem. Potom jarová voda a kartáč a drhnout. Zejména tam, kde jsou fleky. Pak se to teprve vzalo tepovacím vysavačem. Pěkně důkladně křížem.
No a na závěr jen vysávat vodu vysavačem z nasáklého hadru, tak dlouho až z toho voda nešla. Toť vše!
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
Celé povídání o zelené 1302 ze Švédska začalo jako představení vozu v průběhu času se pozvolna přesunulo do projektů a nyní se přesouvá do nezařazené kategorie zapomenutých aut. Přesouvá se do této kategorie z důvodu dokončení rekonstrukce vozu.
Než však se tak stane, tak ještě pár příspěvků bude, pár fotek také.
Podívejte se na téměř z 99% hotové auto. To jedno procento je ještě jemné doladění, seřízení geometrie náprav a malého dárečku, který ode mne Goas na sezónu dostane ale o tomto dárečku se dozvíte až dorazí a bude namontován na autě.
Až si prohlédnete fotografie, tak topic ještě neopouštějte, protože si můžete počíst poučné pojednání jak na díru v plynu.
Než však se tak stane, tak ještě pár příspěvků bude, pár fotek také.
Podívejte se na téměř z 99% hotové auto. To jedno procento je ještě jemné doladění, seřízení geometrie náprav a malého dárečku, který ode mne Goas na sezónu dostane ale o tomto dárečku se dozvíte až dorazí a bude namontován na autě.
Až si prohlédnete fotografie, tak topic ještě neopouštějte, protože si můžete počíst poučné pojednání jak na díru v plynu.
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
Jak jsem naznačil v minulém příspěvku, chtěl bych se s Vámi podělit o problém, který jsem s Goasem měl a předpokládám, že mnozí mají i na svých autech.
Už když jsem auto ve Švédsku koupil, motor šel až hanba. Nedal se za boha seřídit volnoběh. Buď byl volnoběh někde přes 2000 otáček a nebo to chcíplo. Nic mezi. Ještě ve Švédsku jsem zjistil, že podtlaková regulace je v háji. Objeli jsme okolní švédské broukaře s nadějí, že se nám podaří sehnat nějakou dobrou podtlakovou regulaci. Podařilo se, avšak díry pro šroubky neodpovídali a označení regulace také neodpovídalo. Jenom proto, aby tam nějaká regulace byla, jsme díry převrtali a namontovali na rozdělovač. Cesta domů po ose se odbývala jen za vysokého volnoběhu. No prostě znělo to jako nízko letící stíhačka.
Když jsem auto dovezl domů, tak jsem se v tom povrtal. Rozebral jsem karburátor, vyčistil a dal nové memrány těsnění a jiné hovadiny. Současně jsem také rozebral rozdělovač. Pěkně vyčistil a styčné plochy destiček (kolečeko na kterém je upevněno táhlo od podtlakové regulace) pěkně namazal kvalitní jemnou vazelínou. Toto si prosím zapamatujte!!!!
Po této akci již bylo možné seřídit předstih ale při jízde byla díra v plynu. Například, když jsem přeřadil z 1 na 2 a přidal plyn, celé auto se rozhoupalo, nebo jak bych to popsal. Musel jsem mírně vyšlápnout spojku a přidat jemně plyn. Za nedloouho potom jsem celé auto rozebral a začal rekonstruovat.
Přišeli první měsíce roku 2013 a já jsem pomalu dokončil rekonstrukci vozu. Motor, jak jistě víte byl z vozu venku. Než jsem ho namontoval zpět do auta, jsem ho nastartoval a seřídil na stojanu. Podotýkám, že všechny běžné veličiny, monitoruji. Problém se neprojevil. Motor ochotně šel do otáček a zpět.
Po instalaci do auta a první jízdě, jsem se hned vrátil o ty dva roky zpět. Volnoběh byl v pořádku ale při přeřazení na vyšší rychlostní stupeň v malých otáčkách se projevila díra v plynu jako prace. Rázem se z Goáska stala zelená svině!
Už když jsem auto ve Švédsku koupil, motor šel až hanba. Nedal se za boha seřídit volnoběh. Buď byl volnoběh někde přes 2000 otáček a nebo to chcíplo. Nic mezi. Ještě ve Švédsku jsem zjistil, že podtlaková regulace je v háji. Objeli jsme okolní švédské broukaře s nadějí, že se nám podaří sehnat nějakou dobrou podtlakovou regulaci. Podařilo se, avšak díry pro šroubky neodpovídali a označení regulace také neodpovídalo. Jenom proto, aby tam nějaká regulace byla, jsme díry převrtali a namontovali na rozdělovač. Cesta domů po ose se odbývala jen za vysokého volnoběhu. No prostě znělo to jako nízko letící stíhačka.
Když jsem auto dovezl domů, tak jsem se v tom povrtal. Rozebral jsem karburátor, vyčistil a dal nové memrány těsnění a jiné hovadiny. Současně jsem také rozebral rozdělovač. Pěkně vyčistil a styčné plochy destiček (kolečeko na kterém je upevněno táhlo od podtlakové regulace) pěkně namazal kvalitní jemnou vazelínou. Toto si prosím zapamatujte!!!!
Po této akci již bylo možné seřídit předstih ale při jízde byla díra v plynu. Například, když jsem přeřadil z 1 na 2 a přidal plyn, celé auto se rozhoupalo, nebo jak bych to popsal. Musel jsem mírně vyšlápnout spojku a přidat jemně plyn. Za nedloouho potom jsem celé auto rozebral a začal rekonstruovat.
Přišeli první měsíce roku 2013 a já jsem pomalu dokončil rekonstrukci vozu. Motor, jak jistě víte byl z vozu venku. Než jsem ho namontoval zpět do auta, jsem ho nastartoval a seřídil na stojanu. Podotýkám, že všechny běžné veličiny, monitoruji. Problém se neprojevil. Motor ochotně šel do otáček a zpět.
Po instalaci do auta a první jízdě, jsem se hned vrátil o ty dva roky zpět. Volnoběh byl v pořádku ale při přeřazení na vyšší rychlostní stupeň v malých otáčkách se projevila díra v plynu jako prace. Rázem se z Goáska stala zelená svině!
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
A nastalo laborování.
Vezmu to velmi stručně ale zastavím se u důležitých věcí, které vedly k odstranění tohoto problému.
Zakoupil jsem ultrazvukovou čističku (zde bych rád poděkoval Herbiemu za rady) a dvakrát vyčistil karburátor. Hrál jsem si s hladinou paliva v plovákové komoře, zkoušel jiné vzdušníky a trysky paliva na volnoběh. Stále nic. Zkontroloval jsem zda ryska na řemenici skutečně odpovídá horní úvrati 1. pístu. Zase to bylo OK. Dle manuálu jsem zjistil, že u tohoto motoru (označení AB) se musí seřizovat předstih při vytažené hadici k podtlakovému regulátoru. Hadici jsem vyndal. No, nestalo se vůbec nic. Otáčky zůstaly stejné a předstih se vůbec nehnul. Stejně se seřizuje předstih u Hildy (1303, r.v. 1974) a vždy jde předstih do plusu a otáčky spadnou dolů.
Proč to nefunguje u Goase?
Dále jsem zjistil, že už léta dělám chybu v nastavení trysky akcelerační pumpy. Tato tryska míří do difuzoru. Já ji vždy nastavil tak, aby proud paliva šel přímo do difuzoru. Omyl. Správně nastavená tryska je tak, že proud paliva stříká na pomocný difuzor a tím dojde k prvotnímu rozprášení paliva, které je dále rozprášeno proudem vzduchu. Tento problém jsem opravil ale výsledek - bylo to o něco lepší ale stále tam díra v plynu byla.
Už jsem skutečně nevěděl co s tím. Když jsem to zhodnotil, tak všechny možné nastavení jsem měl dle dílenské příručky a nebylo to ono.
A teď pozor, tohle si zapamatujte:
Celý problém byl v rozdělovači.
Jak jsem ho před těmi dvěma roky vyčistil a namazal, tak jsem ho ze svých úvah vyřadil, jako, že je bezproblémový. Opak byl pravdou. Celý problém byl v té dva roky staré vazelíně. Ona ta vazelína za ty dva roky mírně ztuhla a kladla tak vysoký odpor, že regulace nechodila tak jak měla. Motor měl díru, šel špatně do otáček, velmi dlouho to trvalo, než otáčky spadly do volnoběhu a nešel seřídit předstih. Ale na to jsem přišel až po odstranění vazelíny.
Rozdělovač jsem rozebral, milou vazelínu umyl ředidlem. Styčné plochy jsem ošetřil teflonovým sprejem. Takže vlastně běhají na sucho ale po teflonu.
Vezmu to velmi stručně ale zastavím se u důležitých věcí, které vedly k odstranění tohoto problému.
Zakoupil jsem ultrazvukovou čističku (zde bych rád poděkoval Herbiemu za rady) a dvakrát vyčistil karburátor. Hrál jsem si s hladinou paliva v plovákové komoře, zkoušel jiné vzdušníky a trysky paliva na volnoběh. Stále nic. Zkontroloval jsem zda ryska na řemenici skutečně odpovídá horní úvrati 1. pístu. Zase to bylo OK. Dle manuálu jsem zjistil, že u tohoto motoru (označení AB) se musí seřizovat předstih při vytažené hadici k podtlakovému regulátoru. Hadici jsem vyndal. No, nestalo se vůbec nic. Otáčky zůstaly stejné a předstih se vůbec nehnul. Stejně se seřizuje předstih u Hildy (1303, r.v. 1974) a vždy jde předstih do plusu a otáčky spadnou dolů.
Proč to nefunguje u Goase?
Dále jsem zjistil, že už léta dělám chybu v nastavení trysky akcelerační pumpy. Tato tryska míří do difuzoru. Já ji vždy nastavil tak, aby proud paliva šel přímo do difuzoru. Omyl. Správně nastavená tryska je tak, že proud paliva stříká na pomocný difuzor a tím dojde k prvotnímu rozprášení paliva, které je dále rozprášeno proudem vzduchu. Tento problém jsem opravil ale výsledek - bylo to o něco lepší ale stále tam díra v plynu byla.
Už jsem skutečně nevěděl co s tím. Když jsem to zhodnotil, tak všechny možné nastavení jsem měl dle dílenské příručky a nebylo to ono.
A teď pozor, tohle si zapamatujte:
Celý problém byl v rozdělovači.
Jak jsem ho před těmi dvěma roky vyčistil a namazal, tak jsem ho ze svých úvah vyřadil, jako, že je bezproblémový. Opak byl pravdou. Celý problém byl v té dva roky staré vazelíně. Ona ta vazelína za ty dva roky mírně ztuhla a kladla tak vysoký odpor, že regulace nechodila tak jak měla. Motor měl díru, šel špatně do otáček, velmi dlouho to trvalo, než otáčky spadly do volnoběhu a nešel seřídit předstih. Ale na to jsem přišel až po odstranění vazelíny.
Rozdělovač jsem rozebral, milou vazelínu umyl ředidlem. Styčné plochy jsem ošetřil teflonovým sprejem. Takže vlastně běhají na sucho ale po teflonu.
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
Dal jsem nové kontakty do rozdělovače a zkontroloval kondenzátor. Namontoval do motoru a nastartoval. Ihned byl poznat rozdíl. Když se motor ohřál, vytáhl jsem hadici od podtlakové regulace a motor ihned spadl o 200 otáček níž. Současně se také posunul předstih do plusu. S odpojenou hadicí jsem seřídil předstih, hadici nasadil a seřídil otáčky předstihu a bohatost. Motor si krásně drží volnoběh, jde velmi ochotně do otáček bez znatelné díry v plynu, velmi rychle zase z otáček přechází do volnoběžných. Po projetí bylo ještě nutné znovu seřídit předstih ale pozor, motor se chová tak jak má a je s ním radost jezdit.
Tento příspěvek je sice velmi dlouhý ale věřím, že mnoho z vás má s autem stejné problémy a bude to pro Vás návod na co se zaměřit.
Tento příspěvek je sice velmi dlouhý ale věřím, že mnoho z vás má s autem stejné problémy a bude to pro Vás návod na co se zaměřit.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB zelená 1302
Jó zadřená vazelina to je sviňa. Jednou jsem řešil skákající rafičku tachometru a taky to bylo "přemazáním". Vazelina v podstatě lepila misky k sobě.
Každý celek se skládá z detailů.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: OB zelená 1302
Když vy taky chlapi dáváte všude tý vazelíny po kilech.....
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: OB zelená 1302
Je vidět, že mne neznáš! Mohl by jsi mi sdělit kolik vazelíny dávaš ty? Hledal jsem na flatu nějaký tvuj topic, kde bych se dozvěděl, jak renovuješ své auto ale nic jsem nenašel. Bylo by dobré se také pochlubit!loufes píše:Když vy taky chlapi dáváte všude tý vazelíny po kilech.....
Co přijde dál???
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: OB zelená 1302
Myslel jsem to samo s jistou nadsázkou,to s tou vazelínou,tak si to prosím tě neber osobně.Co se týká mýho brouka,tak se s renovací zhruba blížím do cíle....ale svůj topic nemám,to je pravda...a mám pro to dost důvodů,že to sem nedávám....vlastně mám tady topic,ale jelikož už jsem byl dvakrát zabanován,tak to sem už fakt dávat nebudu tečka.OB píše:Je vidět, že mne neznáš! Mohl by jsi mi sdělit kolik vazelíny dávaš ty? Hledal jsem na flatu nějaký tvuj topic, kde bych se dozvěděl, jak renovuješ své auto ale nic jsem nenašel. Bylo by dobré se také pochlubit!loufes píše:Když vy taky chlapi dáváte všude tý vazelíny po kilech.....
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: OB zelená 1302
Ale já jsem to s tou vazelínou bral jako nadsázku. Přesto si myslím, že by jsi se měl se svým projektem pochlubit alespoň budu vědět jak jseš zdatný.
To, že jsi byl v minulosti zabanován asi nebylo kvůli projektu.
To, že jsi byl v minulosti zabanován asi nebylo kvůli projektu.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB zelená 1302
Ondro, ono je taky možné, že třeba není CO prezentovat. Pravdu se tady ale zřejmě nikdy nedovíme a můžeme jen spekulovat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OB zelená 1302
A o tom to je. Byl bych rád, kdyby Loufes ukázal na čem pracuje!Sam píše:Ondro, ono je taky možné, že třeba není CO prezentovat. Pravdu se tady ale zřejmě nikdy nedovíme a můžeme jen spekulovat.
Co přijde dál???