Rat-look turbo
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
tak dnes som vymenil zadne mexicke blatniky za este poctive nemecke a zadnu kapotu zo ´66, opravil defekt a tak na buduci tyzden treba kupit nove brzdove valceky a mozme sa pustit do natieracich prac a potom motor , foto som zabudol spravit popripade dodam zajtra , zdur
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
tak jemny pokrok, nahodili sme motor ale bez karburacie ktora pride na radu onedlho + este sme zmenili farbu na ciernu ale ta nie je na fotke este + do ktorej pojdu este nejake samolepy
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
Čoveče tak na to jsem zvědavej.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
Ja taky.Kůča píše:Čoveče tak na to jsem zvědavej.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
tak aj s farbou a napchate s karburatorom vo vnutri
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
cvhtelo by to prelaknout matnym lakem ... takhle hrbolatej byl muj fiat 850 kteryho sem natiral valeckem .. jinak hodne zajimava prace .... rekl bych ze to bude wheelie bug ..
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
sak je to stetcom natierane pretoze blatniky a kapota boli inej farby ako auto tak aspon stetcom teda ale este caka na jednu vrstvu
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
jasny .. ja to chapu .. ale myslel sem to tak ze takhle to vypada jako blbe natreny zatimco kdyby to bylo matny tak to zaprve nebude temer poznat ze to je hrbolaty a zadruhy to bude vypadat stylovejc ...
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
no takze ako tak som dokoncil natieracske prace + este nahodil HI-TECH sportove sedacky
pomaly ale isto sa blizim do ciela uz len vyriesit pridavanie a pokusit sa znizit predok
pomaly ale isto sa blizim do ciela uz len vyriesit pridavanie a pokusit sa znizit predok
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
- knopiš2
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 lis 2007
- Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
- Kontaktovat uživatele:
Re: Občastná nuda alebo pokus o drag beetle
nechci být hnidopich, ale k tomuto se stavim dost skepticky...pokud je to jen pokus, aby nebyla nuda, tak dobře,
ale jinak je to nevhodná volba turbodmychadla, na seriových vnitřnostech to nevydrží- když jsme u toho, řešili jste kompresi? Nehledě na tvorbu směsi formou pokus-omyl... při takovýmhle štělování směsi je dost pravděpodobný, že minimálně propálíte píst. (navíc seriovej) , jak řešíte zapalování? - u turbokarbecu je dost těžký naladit pro celé spektrum tlaku.
neberte to zle, jen mě to nepřijde jako správná cesta.
ale jinak je to nevhodná volba turbodmychadla, na seriových vnitřnostech to nevydrží- když jsme u toho, řešili jste kompresi? Nehledě na tvorbu směsi formou pokus-omyl... při takovýmhle štělování směsi je dost pravděpodobný, že minimálně propálíte píst. (navíc seriovej) , jak řešíte zapalování? - u turbokarbecu je dost těžký naladit pro celé spektrum tlaku.
neberte to zle, jen mě to nepřijde jako správná cesta.
...plná čára není zeď...
NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST
NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST
Re: pokus o drag bug
tak po dlhsej odmlke sa opat vraciam....turbo z 2.5 litra bolo prilis velke a nechcelo fungovat podla predstav pretoze neviem preco malo privela vzduchu, tak som zohnal mensie presne na obsah 1600 ccm a pomaly to kompletizujem.....pridam aj fotky a sorry za kvalitu zas len telefonova
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokus o drag bug
aky je kompresny pomer toho motora ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: pokus o drag bug
SO 545 - tak to netusim
no tak ale verzia pred tym sa neosvedcila, nechcelo to slapat tak prechadzame na verziu XY s komplet zanovnym motorom, podobnu doldymu a to jest 2x DRLA 36, turbo na obsah 1.6 a snad to uz tento krat pojde kedze som dostal do ruk aj americku knihu turbomania ale este treba nieco podovárať + vyrobit miesto filtrov na karburatoroch tie zberne nadoby
no tak ale verzia pred tym sa neosvedcila, nechcelo to slapat tak prechadzame na verziu XY s komplet zanovnym motorom, podobnu doldymu a to jest 2x DRLA 36, turbo na obsah 1.6 a snad to uz tento krat pojde kedze som dostal do ruk aj americku knihu turbomania ale este treba nieco podovárať + vyrobit miesto filtrov na karburatoroch tie zberne nadoby
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
Re: pokus o drag bug
Knížku už máš, nevíš jaký je kompresní poměr, tak to už nezbývá než to natočit!
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokus o drag bug
Na mě to je moc složitý. Asi proto, že nemám knížku.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: pokus o drag bug
tou knížkou kdybys začal, ušetřil sis spoustu času. Všechny uličky ve světě VW už byly prošlapány a nám stačí se svižně vydat po té radostné.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: pokus o drag bug
Amen!Pětišroub píše:tou knížkou kdybys začal, ušetřil sis spoustu času. Všechny uličky ve světě VW už byly prošlapány a nám stačí se svižně vydat po té radostné.
Co přijde dál???
Re: pokus o drag bug
IDE !!!
VW 1303 73" T4T 2258cc
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
http://www.vwchrobakklub.sk/ http://www.facebook.com/VwChrobakKlubTrencin
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokus o drag bug
Tak šup s tím na brzdu a pochlub se tu grafem.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- knopiš2
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 lis 2007
- Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokus o drag bug
souhlas s 5Š ..
každopádně když už, tak malé doporučení: inlet a outlet oleje dejte co nejvíc svisle, ne takhle vodorovně [-X , díky špatnému odtékání ohřátého oleje z central housingu, se vám bude ten olej postupně zapíkat uvnitř a v ložisku
Věř zkušenýmu
PS: kompresní poměr je trochu základ, dvojnásob na seriových vnitřnostech ...
každopádně když už, tak malé doporučení: inlet a outlet oleje dejte co nejvíc svisle, ne takhle vodorovně [-X , díky špatnému odtékání ohřátého oleje z central housingu, se vám bude ten olej postupně zapíkat uvnitř a v ložisku
Věř zkušenýmu
PS: kompresní poměr je trochu základ, dvojnásob na seriových vnitřnostech ...
...plná čára není zeď...
NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST
NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST