
Je pěkně olezlej, ale zklamu patinkáře, žádné opečovávání orezlinek se nechystá. Prostě to jen neřeším. Až na to bude v příští pětiletce čas, oloupe se kyt na čumáku a vymění se vnější plechy na dveřích.
Snižovače taky zklamu, snižuji pouze nákladem.


Je to totiž docela praktické auto a hodlám to tak nechat.

No a teď proč to sem vůbec dávám a taky proč jsem s valníkem vyjel. Herbie se ptá na plechy kolem motoru a převodovky.

Plech nad výfukem se tváří stejně jako broučí. Nad převodovkou mám špatný z brouka a je kolem vidět, jaký má být správně.
Dobře je správný tvar vidět zde:
(můj dřívější dopl)
Další obrázky plechů:


Vypadá to, že někdo vytrhl motor 1500 z brouka a dal ho tam i s plechy jaké na něm byly.