Naprosto původní 1303
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
Lehce z jiný planety.
Podobný štítky krom normál čísla kastle dle TP maj i trabantí kastle (éčkový i poslední standartní) . Je to jen interní označení fabriky.
Takže bych se přikláněl k názoru že to je tady nastejno aby na lince věděli která ulita k jaký placce a motoru.
Podobný štítky krom normál čísla kastle dle TP maj i trabantí kastle (éčkový i poslední standartní) . Je to jen interní označení fabriky.
Takže bych se přikláněl k názoru že to je tady nastejno aby na lince věděli která ulita k jaký placce a motoru.
Re: Naprosto původní 1303
[quote="Petr914"]...mrkni se na todle...jestli by ti to nepomohlo v nějakym systému při pátrání...mohly by tam mít některý věci podobnou logiku...
Díky Petře, jen co budu mít chvilinku, mrknu na to.
Díky Petře, jen co budu mít chvilinku, mrknu na to.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Posílám pár fotek Brouka a protože probíhá jeho důkladná konzervace, musí se rozebrat některé věci. Rozebrat rozuměj velmi citlivě, aby se zachovala originalita a původnost vozu.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
...předpokládam,že odstrojit...očistit...nastrojit...zakonzervovat...
...voskuj OB...voskuj...a vazelínuj...to je bordel co vydrží...je transparentní...a dycky ho umeješ neagresivním způsobem...
...kupříkladu na gumy a kabeláže...pokud sou černý se mi osvědčil aceton...ale měnit hadry...musí bejt furt čistý...jinak si ty sračky rozneseš všude...gumy a vedení změknou a chytnou původní odstíny...šrouby a spoje bílym tukem...dá se pořídit i ve sprayi...ideálně Würth...no a místa s navazováním plechů kvalitním transparentním voskem...
...pokud je někde mírná liška...Real na nádobí...lehounce sleštit do ztracena...vosk a pryč vod toho...
...ty ruby tapeců a kupříkladu spolujezdcův nášlap...to je žrádlo čoveče...
...voskuj OB...voskuj...a vazelínuj...to je bordel co vydrží...je transparentní...a dycky ho umeješ neagresivním způsobem...
...kupříkladu na gumy a kabeláže...pokud sou černý se mi osvědčil aceton...ale měnit hadry...musí bejt furt čistý...jinak si ty sračky rozneseš všude...gumy a vedení změknou a chytnou původní odstíny...šrouby a spoje bílym tukem...dá se pořídit i ve sprayi...ideálně Würth...no a místa s navazováním plechů kvalitním transparentním voskem...
...pokud je někde mírná liška...Real na nádobí...lehounce sleštit do ztracena...vosk a pryč vod toho...
...ty ruby tapeců a kupříkladu spolujezdcův nášlap...to je žrádlo čoveče...
You can't win 'em all...
Re: Naprosto původní 1303
No Petře, kloubouk dolů, napsal jsi to za mne. Dělám to naprosto stejně akorát s rozdílem vosku. Používám Vaxin od Retechu. Používám ho již léta a nemohu si ho vynachválit.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Ještě se s Vámi podělím o zajímavou věc, na kterou jsem přišel při voskování dutin auta.
Jak si na fotografii všimnete, jak pravý zadní bok, za dveřmi je mírně vykvetlý. Pro ty co znají je vlastně durch. Ale na druhé straně je stejné místo naprosto zdravé. Řeknete si, že na pravé straně se ucpal odtokový kanálek. No to jsem si myslel také, ale bylo to něco jiného.
Podívejte se pozorně na další obrázek. To co držím v ruce je kus plsti, která se používala pod koženku, kterou bylo vozidlo zevnitř čalouněno. Tento kus plsti a další odstřižky koženky naházeli čalouníci ve fabrice právě do tohto prostoru. Vzhledem k tomu, že v tomto místě musí kondenzovat voda, tak se tato plsť krásně nasákávala a vlhko držela daleko déle než bylo zdrávo. Po nějakém čase tato plsť i přirezla k vnějšímu plášti. Doufám, že je to z fotek dobře vidět. A na poslední fotografii je vyfoceno co všechno jsem z těchto prostor vytáhl. Z piety jsem tam zase vrátil odstřižky koženky ale plsť letěla vysokým obloukem do koše. Závěrem tedy mohu říci, že kdyby ty čalounický pitomci ve VW fabrice ten bordel hodili mimo auto, mohlo být dnes Brouk naprosto dokonalý.
Jak si na fotografii všimnete, jak pravý zadní bok, za dveřmi je mírně vykvetlý. Pro ty co znají je vlastně durch. Ale na druhé straně je stejné místo naprosto zdravé. Řeknete si, že na pravé straně se ucpal odtokový kanálek. No to jsem si myslel také, ale bylo to něco jiného.
Podívejte se pozorně na další obrázek. To co držím v ruce je kus plsti, která se používala pod koženku, kterou bylo vozidlo zevnitř čalouněno. Tento kus plsti a další odstřižky koženky naházeli čalouníci ve fabrice právě do tohto prostoru. Vzhledem k tomu, že v tomto místě musí kondenzovat voda, tak se tato plsť krásně nasákávala a vlhko držela daleko déle než bylo zdrávo. Po nějakém čase tato plsť i přirezla k vnějšímu plášti. Doufám, že je to z fotek dobře vidět. A na poslední fotografii je vyfoceno co všechno jsem z těchto prostor vytáhl. Z piety jsem tam zase vrátil odstřižky koženky ale plsť letěla vysokým obloukem do koše. Závěrem tedy mohu říci, že kdyby ty čalounický pitomci ve VW fabrice ten bordel hodili mimo auto, mohlo být dnes Brouk naprosto dokonalý.
Co přijde dál???
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
by me zajimalo, co by rekli na zastoupeni VW, kdyby sis tam zasel stezovat
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
Krasne se to cte, krasne se prohlizeji fotky. Tleskam tomu, ze OB prekonal svuj odpor ke zdrzovadlu prace (cti fotografovani) a podelil se s nami o obrazky z akce.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Naprosto původní 1303
...Vaxin od Retechu?...to neznam...ale brzo poznam...díky za tip...OB píše:No Petře, kloubouk dolů, napsal jsi to za mne. Dělám to naprosto stejně akorát s rozdílem vosku. Používám Vaxin od Retechu. Používám ho již léta a nemohu si ho vynachválit.
...já používam vosky Teroson...ale todle zakoupim a vyzkoušim...
...ad plsť...ty vole to je síla co?...inženýři to domyslí do posledního detailu...a do hoven to pošle hipík...co zdrhá na svačinu...
...na druhou stranu máš zase jasnou indicii...že stav toho zbytku neni náhoda...a todle místo je durch,protože...plsť...čili víš,že se nejedná o náhodu...
...tam ohledně toho odkazu na 914...Karmann štítek...tam mi jde předevšim o posloupnost čísel...co vyjadřujou dny a tejdny...já mam pocit,že to vidim i na tvým štítku...ale sem prase líný ti to řešit...
You can't win 'em all...
Re: Naprosto původní 1303
Takže v konzervaci vozu jsem postoupil z vnitřních prostor k vnějším. Pro posouzení původnosti vozu jsem vyfotil umytý a nakonzervovaný levý přední podběh. Na dalších fotkách vidíte barevné značení na pružině, 2x máznuto štětcem červenou barvou a na té horší fotografii, záběr předního stabilizátoru máznutý štětcem modrou barvou.
Tato značení se objevila až po umytí. Bohužel asi už nedokážeme zjistit co tato značení znamenala. A malá hádanka na konec.
Poznáte co je to na obrázku? Tyto drobné díly jsou vymontovány z této 1303.
Tato značení se objevila až po umytí. Bohužel asi už nedokážeme zjistit co tato značení znamenala. A malá hádanka na konec.
Poznáte co je to na obrázku? Tyto drobné díly jsou vymontovány z této 1303.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
...ale di ty brepto...nedokážeme...
...máznutí štětcem na pružinách je o tom,že bys měl mít párově máznutý shodně pružiny na nápravě...to nám říká,že pružiny sou "spárovaný" a patří na jednu nápravu...jednoho auta...a sou prostě přesně shodný...
...stabík je to samý...akorát tam se budou barevně odlišovat stabíky podle použití/torzní tuhosti...
...malý věci vyndaný...necham někomu jinýmu...já sem prostě strašně línej a pokud to nevim...tak to neřešim...
...máznutí štětcem na pružinách je o tom,že bys měl mít párově máznutý shodně pružiny na nápravě...to nám říká,že pružiny sou "spárovaný" a patří na jednu nápravu...jednoho auta...a sou prostě přesně shodný...
...stabík je to samý...akorát tam se budou barevně odlišovat stabíky podle použití/torzní tuhosti...
...malý věci vyndaný...necham někomu jinýmu...já sem prostě strašně línej a pokud to nevim...tak to neřešim...
You can't win 'em all...
Re: Naprosto původní 1303
Díky brepto Petře za osvětlení máznutí. To jsem skutečně nevěděl.
Je stále se co učit.
Je stále se co učit.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
...nojono...je to výstupní kontrola a týká se to všech VW...až po trojku...dál mě nezajímaj...
...když si vezmem modelovej příklad G1...tak tam se barevně odlišovaly kupříkladu "normální" a "GTi" pružiny...páč maj jinou vejšku a tuhost...
...pokud se barvy a počet máznutí na obou stranách shodujou...je to OK...a je to "párovaný"...
...když si vezmem modelovej příklad G1...tak tam se barevně odlišovaly kupříkladu "normální" a "GTi" pružiny...páč maj jinou vejšku a tuhost...
...pokud se barvy a počet máznutí na obou stranách shodujou...je to OK...a je to "párovaný"...
You can't win 'em all...
Re: Naprosto původní 1303
hele, stejně barevně se označovaly i například ojnice a písty ne? Po obrobení došlo do roztřídění do cca 3 hmotnostních kategorií a "spárování do kvartet" s co nejmenší hmotnostní odchylkou.. analogicky u pružin měřili sílu pružiny při stlačení. A stejně tak jsou párovaný torzní tyče.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Naprosto původní 1303
dva cervene pruhy znamenaju 234 - 240 kg ...Tato značení se objevila až po umytí. Bohužel asi už nedokážeme zjistit co tato značení znamenala.
modry pruh na stabilizatore tiez urcuje jeho vlastnosti a zjavne modro znaceny stabilizator patri k cervenym dvojpruhom...
Re: Naprosto původní 1303
Teda pánové, mám se ještě co učit. Díky za osvětlení.john píše:dva cervene pruhy znamenaju 234 - 240 kg ...Tato značení se objevila až po umytí. Bohužel asi už nedokážeme zjistit co tato značení znamenala.
modry pruh na stabilizatore tiez urcuje jeho vlastnosti a zjavne modro znaceny stabilizator patri k cervenym dvojpruhom...
Co přijde dál???