Tak jsem Mišobus viděl a musím říct, že je v pěkným stavu. Tachometr ukazuje 265tis. km, stav tomu odpovídá, auto není moc okyslé až na pár drobných míst klasických pro T3.
Když to shrnu, tak to vidím takhle:
+ krásný interiér, originál, nedobastlený, málo opoužívaný
+ motor zní jak ševel jarního vánku (i když krapet klapou hydroštely), jde dobře za plynem a má i přiměřený tah (víc nemůžu říct, neznám tyto motory)
+ dobře řadí
+/- zatím jen lehká koroze ve spárách
- rozhadrovaná přední náprava, řízení jde ztuha, vůle na čepech a ložiskách -- nutno co nejdříve opravit
- stan na zvedačce zteřelý (ale co bych chtěl po třiceti letech, že)
- spojka zabírá příliš vysoko a vzhledem k tomu, že je hydraulická, tak nebude stačit správné dotažení lanka
Bufík... V tom se nevyznám, ale má jako ovládání hnědou krabičku kde je přepínač studeno-vypnuto-teplo, kolečko na volbu teploty s čísly 1 až 7 a dvě diody -- zelenou a červenou. Po zapnutí na studeno větrák funí, po zapnutí na teplo taky, navíc bufík chvíli cvaká (asi el. jiskra dle zvuku) a vrní (jako el. pumpa) a zelená dioda svítí, ale moc tepla se člověk nedočká. Při né moc zevrubné kontrole jsem zjistil vzduchové bublinky v palivové hadičce k bufíku, takže kdo ví jak to je?
Když to shrnu, tak vyplyne jediné -- auto tu hodnotu má, sezónu nejspíš odjezdí, hlavně bych co nejdřív pořešil tu přední nápravu a geometrii celkově. Vzadu je to strašný Ačko. No a Mišák počítá s tím, že se přes zimu podívá na bolístky a pořeší je...