Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5736
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac

Příspěvek od udeeska »

:D..... našel jsem v práci větší trafo akorát neříká kolik Wattů. Zkoušel jsem ho dvě hodiny, řekl bych že se ohřívá více jak má ale ruku na něm se zatnutými zuby udržím. Dám do výstupu potenciometr i tak to svítí až moč čímž snížím výstupní odběr.

Pak jsem si vzpomněl díky Samovi, že mám dvě trafa z komplu co jsem loni rozebral a naštěstí zapomněl vyhodit.
Otázkou je že na větším jsou tři výstupy 12V píšou , že kombinovaný výstup je celkem 460 Wattů. Můžu napojit na jeden výstup všechny světla a nebo rozdělit na sekce, než se pustim do pokusů a shoří to?
Edit: změřit voltmetrem výstupy které budou ukazovat 12V a 18Amp, ignorovat 12V/0.3Amp což bude asi na výstup nabíjení USB předpokládám asi červené plus a černé mínus?


Pomalu zadní stěnu, ještě někam vypínač na světla a přemýšlím dát rádio a lepraky na zadní stěnu.
Přílohy
IMG_20200515_134912020_HDR.jpg
IMG_20200515_134849917.jpg
IMG_20200515_133552046.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
čáryfuk
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1473
Registrován: 15 srp 2006

Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac

Příspěvek od čáryfuk »

Máš to pěkný Romane , ale nevidím nikde výřez pro autorádio a reproduktory :D

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12518
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac

Příspěvek od Sam »

Mel jsem za to ze cervene draty byly vzdy +5V a zlute +12V. Zem cerna.
Urcite pouzit a rozhodit na spravne vetve. Je tam slaba na MB pak silnejsi na CPU. Nekdy byva dalsi na PciE nebo periferie.
Zapnuti a vypnuti atx zdroje je tricky ale postupy na webu najdes.

Jinak pocitej ze zdroj ma ucinost dle tridy. Treba 70% a pri priblizeni ke stropu to za par minut shori. Vetsinou to ale jen zasmrdi a zvadne.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5736
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Bus Helga 69 a Westfalia T3 vzduchac

Příspěvek od udeeska »

Tak máš pravdu s barevným označením.
Našel jsem na webu jak vyzkoušet zdroj. Jedna pohledná baba to na videu vykecala v minutě a půl. ON/OFF je na 24 PIN konektoru číslo 15 a 16, takže jsem tam dal klemu a proud se na výstupech poté ukázal.
Nezáleží přitom která firma to dělá je to standart i druhý menší zdroj po zapojení rozběhl chladící ventilátor a mohl jsem změřit hodnoty.
Tak Ti děkuji za pomoc.
PS. Ještě jsem zjistil zajímavou věc a to že jsem omylem vyskratoval oba zdroje při měření. Ventilátor zmlknul a na větším zdroji zhasla zelená kontrolka. Stačilo jen odpojit ze sítě a opět připojit a zdroje vesele pracovali dál.
Přílohy
IMG_20200516_175001949.jpg
Vwase nocni sichta...

Odpovědět