Skid píše:Ale puvodne jsem z toho mel teda vetsi vitr hlavne z te strikacky.
Myslím, že sa okolo tých striekačiek robí zbytočne veľa hmly. Je to iba ďalší vývojový stupeň a dá sa to opraviť ako všetko ostatné. Jediný problém by si mohol mať s riadiacou jednotkou, ale tá pokiaľ viem, odchádza zo všetkého posledná. Ono je to tiež jedna z mála nemeckých vecí na tomto mexickom výrobku. Všetko ostatné je zohnateľné.
My sme riešili ešte dva problémy - modul imobilizéra je odflákntý a zvykne robiť problémy. Odporúčam precínovať všetky spoje na jeho plošnom spoji, potom je to bez problémov. Druhá vec je indukčné trafo, ktoré odchádza bežne. Odporúčam voziť so sebou jedno náhradné. Pasuje tam trafo z Feldy 1,6, Polo 1,4 a 1,6, Golf 1,4, 1,6, staršie passaty a myslím aj nejaké ibizy a cordoby. Skrátka všetky autá z VW koncernu z 90-tych rokov, ktoré ešte mali mechanický rozdeľovač.
Ináč keby si potreboval špecifické diely na 1,6i, v Nemecku je vynikajúca stránka
http://www.1600i.de" onclick="window.open(this.href);return false;.
A ďalšie info, ktoré by Ti mohlo pomôcť - brácho dával u jednej firmy vyrábať na mieru nerezový výfuk spolu s novým katalyzátorom. Určite z toho ešte majú výkresy, tak ak by si chcel... Cena je porovnateľná s brazílskym plechovým nepodarkom (s katalyzátorom samorejme).