1950 Brezel aus Schweden

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 14664
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Na tom jsem odjezdil lonskou a cast letosni sezony. Prezul jsem na pneu od Firestone, vysapnute z doboveho pozarniho voziku a krvave zaplacene Pakovi na Mannheimu cca 7 let zpet. Zitra na Folcikiade probehne zatezova zkouska.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13793
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Herbie »

tuhle část uchylky kolem "patiny" nikdy nepochopim

najezdil jsem toho na diagonalách na oktávii celkem dost ... a už nikdy víc :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 14664
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Na diagonály je třeba si zvyknout a přehodit si v hlavě že nejedeš moderním autem. Pak to neni překážka. Se silným motorem bych se ale i já bál. Pro cesty do 100 km/h to zcela dostačuje. A odvykneš si agresivní jízdě. Pro mne je to odpočinek od uspěchané doby.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5155
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
17 čer 2022
Nekazen pri kontrole tlaku v pneumatikach a vznikne takovyto pekny tricetisestihran.
Nechci malovat čerta na zeď, ale myslím, že oskákané gumy jdou spíš za tlumičema než za podhuštěním.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 14664
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Vw manual zase rika nevyvazene kola. Pravda bude nekde uprostred.
Kazdopadne pokazde kdyz jezdim delsi dobu na 0.5Atm tak znicim takto plast. Naposledy v Horni male Upe, k nejblizsi benzince to bylo 15km a díra v duši upustila za den až na nulu.
Od te doby jsem sice zakoupil šloušek do hustilky ale zase jsem zlenivěl.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5699
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od pulenejksicht »

doufam že tě ta geronto pneu úchylka přejde před nějakým karambolem
vono jet na takovým matroši třeba do Cambergu po dálnici přes noc jak to máš rád a mít za sebou celou cestu kamiony
je hodně velká frajeřina i na mě co jsem jel pul neměcka v mladické nerozvážnosti s oválem co stál 35 let ve stodole
a měl vzadu totálně zpuchřelý nokiany ze švédska s hřebama :wink:

někdo holt dostane časem rozum někdo nikdy :lol:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2422
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od martin_100 »

Hele tady nejde o to že ty gumy jsou ztvrdlý a přilnavost mají asi jako kostka mejdla. S tim holt počítáš a snažís se dle toho jet.
Já bych se bál že to prostě rupne v ten nejblbější okamžik....

Takže pokud lpíš na diagonálkách tak se plácni přes vrecko a zakup sobě funglovky prosím.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19745
Registrován: 02 led 2003

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Pětišroub »

Cože? Gumičky?..zavolejte Hyvryse!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 14664
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Za dob našich otců a dědů se jezdilo na diagonálních pneu běžně a světe div se, většina tyto smrtící pneumatiky přežila stejně jako jízdu bez pásů,dětských sedaček a x airbagového systému. Je to jen a jen v hlavě. Moderní bezpečnostní systémy nedělají život bezpečnější, vždy vás to pak svede posunout své chování na tyto nové limity. Moje pláště nemají vyznačený DOT, tedy rok 1970 a starší. Najel jsem s nimi skoro 30tis km a vím co si mohu a nemohu s nimi na voze dovolit.
Tím bych toto téma uzavřel.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 14664
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od Sam »

Když jednou přijdete domů ve tři místo v obligátních sedum večer, žena vás navštívi v garáži a místo pozdravu prohodí: “Se ti nechce pracovat, tak jdeš něco pomrvit do garáže?”

Sám bych to neřekl lépe.
Včera na horách -10, v Praze dnes jaro.
První letošní projížďka.
Přílohy
F11E0FF1-7BC6-4932-9C60-49F01D7EB3B0.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1435
Registrován: 01 pro 2010

Re: 1950 Brezel aus Schweden

Příspěvek od evinsen »

Krásná momentka

Odpovědět