T3 syncro stolen/ ukradený !!

příběhy se šťastným i méně šťastným koncem
Odpovědět
jiorun
Příspěvky: 1
Registrován: 28 črc 2017

T3 syncro stolen/ ukradený !!

Příspěvek od jiorun »

Hello Buslovers,
My beloved bus was stolen during the last days in Berlin Schöneweide, Germany.
It is a white syncro and it has a black round bar (bumper).

It is a German Licence number (EF DX 854) and car identification number: WV2ZZZ25ZLG090916
It is a 1.6TD (diesel), year of manufacture 91

Special features: bumper protection - there is no more
The one windshield wiper is one size larger than the other
And it is currently driving without a propeller shaft
Spare wheel attached at the rear door
It is a Multivan with the rear seat behind the driver was taken out.

He had a clearly visible rust on the rear right wheelchamber and some other places and the 4th gear often bounced out when driving around 90 km/h.
In addition, there was a hole in the hose of the cooling water overflow so that the water came out again directly during refilling.

I am grateful for every hint! Perhaps he can still be found. It was rather a rare vehicle. I am severely handicapped and rely on the vehicle with a alying surface. It's my only vehicle. I had been there for almost 15 years.

Im devestatet, any help or reposting on facebook other forums etc very much appreciated!!
Jo


----
Dobrý den,
Můj milovaný autobus byl ukraden v posledních dnech v berlínském Schöneweide v Německu.
Je to bílý syncro a má černý kulatý pruh (nárazník).

Jedná se o německé číslo licence (EF DX 854) a identifikační číslo vozidla: WV2ZZZ25ZLG090916
Je to 1,6TD (diesel), rok výroby 91

Zvláštnosti: ochrana nárazníku - již není
Jeden stěrač je o jednu velikost větší než druhý
A v současné době probíhá bez hřídele vrtule
Rezervní kolo připevněné na zadních dveřích
Jedná se o Multivan se zadním sedadlem za řidičem.

Měl jasně viditelnou hrdzu v zadní pravé komnatě a na některých dalších místech a 4. rychlostní stupeň se často odrazil při jízdě kolem 90 km / h.
Navíc byl v hadici přetečení chladicí vody v otvoru tak, aby se voda při doplňování vody znovu vyplachovala.

Jsem vděčný za všechny náznaky! Možná ho ještě najdeme. Bylo to spíše ojedinělé vozidlo. Jsem vážně postižený a spoléhám se na vozidlo s ležatým povrchem. Je to moje jediné vozidlo. Byla jsem tam už skoro 15 let.

jakákoliv pomoc nebo reposting na facebooku jiných fórech atd. Velmi ocenil!
Jo
Přílohy
bussi.png

Odpovědět