T3 syncro stolen/ ukradený !!
Napsal: 28 črc 2017
Hello Buslovers,
My beloved bus was stolen during the last days in Berlin Schöneweide, Germany.
It is a white syncro and it has a black round bar (bumper).
It is a German Licence number (EF DX 854) and car identification number: WV2ZZZ25ZLG090916
It is a 1.6TD (diesel), year of manufacture 91
Special features: bumper protection - there is no more
The one windshield wiper is one size larger than the other
And it is currently driving without a propeller shaft
Spare wheel attached at the rear door
It is a Multivan with the rear seat behind the driver was taken out.
He had a clearly visible rust on the rear right wheelchamber and some other places and the 4th gear often bounced out when driving around 90 km/h.
In addition, there was a hole in the hose of the cooling water overflow so that the water came out again directly during refilling.
I am grateful for every hint! Perhaps he can still be found. It was rather a rare vehicle. I am severely handicapped and rely on the vehicle with a alying surface. It's my only vehicle. I had been there for almost 15 years.
Im devestatet, any help or reposting on facebook other forums etc very much appreciated!!
Jo
----
Dobrý den,
Můj milovaný autobus byl ukraden v posledních dnech v berlínském Schöneweide v Německu.
Je to bílý syncro a má černý kulatý pruh (nárazník).
Jedná se o německé číslo licence (EF DX 854) a identifikační číslo vozidla: WV2ZZZ25ZLG090916
Je to 1,6TD (diesel), rok výroby 91
Zvláštnosti: ochrana nárazníku - již není
Jeden stěrač je o jednu velikost větší než druhý
A v současné době probíhá bez hřídele vrtule
Rezervní kolo připevněné na zadních dveřích
Jedná se o Multivan se zadním sedadlem za řidičem.
Měl jasně viditelnou hrdzu v zadní pravé komnatě a na některých dalších místech a 4. rychlostní stupeň se často odrazil při jízdě kolem 90 km / h.
Navíc byl v hadici přetečení chladicí vody v otvoru tak, aby se voda při doplňování vody znovu vyplachovala.
Jsem vděčný za všechny náznaky! Možná ho ještě najdeme. Bylo to spíše ojedinělé vozidlo. Jsem vážně postižený a spoléhám se na vozidlo s ležatým povrchem. Je to moje jediné vozidlo. Byla jsem tam už skoro 15 let.
jakákoliv pomoc nebo reposting na facebooku jiných fórech atd. Velmi ocenil!
Jo
My beloved bus was stolen during the last days in Berlin Schöneweide, Germany.
It is a white syncro and it has a black round bar (bumper).
It is a German Licence number (EF DX 854) and car identification number: WV2ZZZ25ZLG090916
It is a 1.6TD (diesel), year of manufacture 91
Special features: bumper protection - there is no more
The one windshield wiper is one size larger than the other
And it is currently driving without a propeller shaft
Spare wheel attached at the rear door
It is a Multivan with the rear seat behind the driver was taken out.
He had a clearly visible rust on the rear right wheelchamber and some other places and the 4th gear often bounced out when driving around 90 km/h.
In addition, there was a hole in the hose of the cooling water overflow so that the water came out again directly during refilling.
I am grateful for every hint! Perhaps he can still be found. It was rather a rare vehicle. I am severely handicapped and rely on the vehicle with a alying surface. It's my only vehicle. I had been there for almost 15 years.
Im devestatet, any help or reposting on facebook other forums etc very much appreciated!!
Jo
----
Dobrý den,
Můj milovaný autobus byl ukraden v posledních dnech v berlínském Schöneweide v Německu.
Je to bílý syncro a má černý kulatý pruh (nárazník).
Jedná se o německé číslo licence (EF DX 854) a identifikační číslo vozidla: WV2ZZZ25ZLG090916
Je to 1,6TD (diesel), rok výroby 91
Zvláštnosti: ochrana nárazníku - již není
Jeden stěrač je o jednu velikost větší než druhý
A v současné době probíhá bez hřídele vrtule
Rezervní kolo připevněné na zadních dveřích
Jedná se o Multivan se zadním sedadlem za řidičem.
Měl jasně viditelnou hrdzu v zadní pravé komnatě a na některých dalších místech a 4. rychlostní stupeň se často odrazil při jízdě kolem 90 km / h.
Navíc byl v hadici přetečení chladicí vody v otvoru tak, aby se voda při doplňování vody znovu vyplachovala.
Jsem vděčný za všechny náznaky! Možná ho ještě najdeme. Bylo to spíše ojedinělé vozidlo. Jsem vážně postižený a spoléhám se na vozidlo s ležatým povrchem. Je to moje jediné vozidlo. Byla jsem tam už skoro 15 let.
jakákoliv pomoc nebo reposting na facebooku jiných fórech atd. Velmi ocenil!
Jo