Stránka 3 z 3

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 28 kvě 2011
od Šíša
Hydra by pry měli jít vyměnit bez půlení motoru... :?: Já mám bohužel pevná zdvihátka, tak nezměřím :?

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 28 kvě 2011
od maxmax
Nejde jen o zdvihátka, prý je potřeba vyměnit i vačku, říkají ti, kteří tomu opravdu rozumí :roll: šel bych cestou výměny hydra

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 28 kvě 2011
od Šíša
To mají asi pravdu, neb se to "společně ošoupe" :lol:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 29 kvě 2011
od michal#2
Tak otazkou je, zda to muzou zpusobovat hydrostely... nebo treba olej, pripadne, co mi psal kamarad, maly tlak oleje od cerpadla. Prijde mi, ze vsechno ostatni jsem vyloucil, kompresy motor ma, karburace snad ok, elektrika take. Jenze se to projevuje po a pri velkem vykonu (kopec, a.j.), chladit by se to melo dobre, klapku tam nemam, takze je porad otevrena, oleje je tam na horni rysku. Je pravda, ze hlavy maji klasicke trhlinky kolem zavitu svicky, takze tezko rici, co to dela pri zvysene teplote motoru...

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 29 kvě 2011
od maxmax
Co tam máš za olej, a jak je starý?

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 29 kvě 2011
od Milosak_1
maxmax píše:Nejde jen o zdvihátka, prý je potřeba vyměnit i vačku, říkají ti, kteří tomu opravdu rozumí :roll: šel bych cestou výměny hydra
Pokud chces menit z hydro na obyc zdvihatka, je NUTNE vymenit vacku. Pokud Te zajima proc, radeji po SZ nebo mailem.... nemam na to, to tady pracne vysvetlovat.

A jak psal Max - olej, jaky je tam olej. U hydro bych jednoznacne doporucil SAE(15)20W50

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 30 kvě 2011
od michal#2
Ok, menit to na pevne zdvihatka teda nebudu, uz jenom proto, ze zdvihatka by asi musely byt z TYPU 4 a vacka z TYPU 1, alespon to si myslim, protoze motor CT je hybrid, blok ma asi nejblize k TYPU 1, ale "dira" pro zdvihatka ma prumer jako typ 4 - CU...
Olej tam mam Shell Helix 15W40, moc na nem najeto neni, ale neni uplne nejnovejsi. Zkusim ho vymenit, kdyz to nepomuze, pripravim si druhej motor a tam dam asi nova zdvihatka - nebo z tech 16-ti (co mi zbyva) pokusim vybrat ty lepsi :-)
Na Attack, to nejak dojede :-)
Díky za názory!

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 30 kvě 2011
od maxmax
Hele, mám tu dva volný bloky, včetně hydroštelů :D

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 01 čer 2011
od michal#2
Díky za nabídku, zatím využiju zásobu svých dvou bloků navíc :-). Kdybys měl CU, tak by to stálo za uvažování :-)

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 01 čer 2011
od john
Vacka na hydrostely ma dva uzke naliatky / prstienky / kazdy na jednej strane stredneho loziska....vacka na pevne zdvihatka tieto naliatky nema..

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 01 čer 2011
od michal#2
john píše:Vacka na hydrostely ma dva uzke naliatky / prstienky / kazdy na jednej strane stredneho loziska....vacka na pevne zdvihatka tieto naliatky nema..
Předpokládám, že se bude lišit i něčím jiným -tvrdostí materiálu? Respektive ty nálitky mají nějaký technický význam? Lze vůbec do CT dát třeba ostřejší vačku (např. Engle 100)? Tam je problémů asi víc, neboť s vačkou se mění zdvihátka a zdvihátka z typu 1 do CT nepůjdou, alespoň si to myslím.

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Napsal: 01 čer 2011
od michal#2
Jinak záhadu hydroštělů (chrastění ventilů) jsem rozlouskl znovu nastavením předstihu a bohatosti směsi...