T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Hydra by pry měli jít vyměnit bez půlení motoru... Já mám bohužel pevná zdvihátka, tak nezměřím
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Nejde jen o zdvihátka, prý je potřeba vyměnit i vačku, říkají ti, kteří tomu opravdu rozumí šel bych cestou výměny hydra
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
To mají asi pravdu, neb se to "společně ošoupe"
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Tak otazkou je, zda to muzou zpusobovat hydrostely... nebo treba olej, pripadne, co mi psal kamarad, maly tlak oleje od cerpadla. Prijde mi, ze vsechno ostatni jsem vyloucil, kompresy motor ma, karburace snad ok, elektrika take. Jenze se to projevuje po a pri velkem vykonu (kopec, a.j.), chladit by se to melo dobre, klapku tam nemam, takze je porad otevrena, oleje je tam na horni rysku. Je pravda, ze hlavy maji klasicke trhlinky kolem zavitu svicky, takze tezko rici, co to dela pri zvysene teplote motoru...
ex VW Bus T3, motor CT
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Co tam máš za olej, a jak je starý?
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Pokud chces menit z hydro na obyc zdvihatka, je NUTNE vymenit vacku. Pokud Te zajima proc, radeji po SZ nebo mailem.... nemam na to, to tady pracne vysvetlovat.maxmax píše:Nejde jen o zdvihátka, prý je potřeba vyměnit i vačku, říkají ti, kteří tomu opravdu rozumí šel bych cestou výměny hydra
A jak psal Max - olej, jaky je tam olej. U hydro bych jednoznacne doporucil SAE(15)20W50
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Ok, menit to na pevne zdvihatka teda nebudu, uz jenom proto, ze zdvihatka by asi musely byt z TYPU 4 a vacka z TYPU 1, alespon to si myslim, protoze motor CT je hybrid, blok ma asi nejblize k TYPU 1, ale "dira" pro zdvihatka ma prumer jako typ 4 - CU...
Olej tam mam Shell Helix 15W40, moc na nem najeto neni, ale neni uplne nejnovejsi. Zkusim ho vymenit, kdyz to nepomuze, pripravim si druhej motor a tam dam asi nova zdvihatka - nebo z tech 16-ti (co mi zbyva) pokusim vybrat ty lepsi
Na Attack, to nejak dojede
Díky za názory!
Olej tam mam Shell Helix 15W40, moc na nem najeto neni, ale neni uplne nejnovejsi. Zkusim ho vymenit, kdyz to nepomuze, pripravim si druhej motor a tam dam asi nova zdvihatka - nebo z tech 16-ti (co mi zbyva) pokusim vybrat ty lepsi
Na Attack, to nejak dojede
Díky za názory!
ex VW Bus T3, motor CT
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Hele, mám tu dva volný bloky, včetně hydroštelů
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Díky za nabídku, zatím využiju zásobu svých dvou bloků navíc . Kdybys měl CU, tak by to stálo za uvažování
ex VW Bus T3, motor CT
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Vacka na hydrostely ma dva uzke naliatky / prstienky / kazdy na jednej strane stredneho loziska....vacka na pevne zdvihatka tieto naliatky nema..
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Předpokládám, že se bude lišit i něčím jiným -tvrdostí materiálu? Respektive ty nálitky mají nějaký technický význam? Lze vůbec do CT dát třeba ostřejší vačku (např. Engle 100)? Tam je problémů asi víc, neboť s vačkou se mění zdvihátka a zdvihátka z typu 1 do CT nepůjdou, alespoň si to myslím.john píše:Vacka na hydrostely ma dva uzke naliatky / prstienky / kazdy na jednej strane stredneho loziska....vacka na pevne zdvihatka tieto naliatky nema..
ex VW Bus T3, motor CT
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Jinak záhadu hydroštělů (chrastění ventilů) jsem rozlouskl znovu nastavením předstihu a bohatosti směsi...
ex VW Bus T3, motor CT