T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od Šíša »

Hydra by pry měli jít vyměnit bez půlení motoru... :?: Já mám bohužel pevná zdvihátka, tak nezměřím :?

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od maxmax »

Nejde jen o zdvihátka, prý je potřeba vyměnit i vačku, říkají ti, kteří tomu opravdu rozumí :roll: šel bych cestou výměny hydra
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od Šíša »

To mají asi pravdu, neb se to "společně ošoupe" :lol:

Uživatelský avatar
michal#2
Příspěvky: 45
Registrován: 02 úno 2009
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od michal#2 »

Tak otazkou je, zda to muzou zpusobovat hydrostely... nebo treba olej, pripadne, co mi psal kamarad, maly tlak oleje od cerpadla. Prijde mi, ze vsechno ostatni jsem vyloucil, kompresy motor ma, karburace snad ok, elektrika take. Jenze se to projevuje po a pri velkem vykonu (kopec, a.j.), chladit by se to melo dobre, klapku tam nemam, takze je porad otevrena, oleje je tam na horni rysku. Je pravda, ze hlavy maji klasicke trhlinky kolem zavitu svicky, takze tezko rici, co to dela pri zvysene teplote motoru...
ex VW Bus T3, motor CT

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od maxmax »

Co tam máš za olej, a jak je starý?
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od Milosak_1 »

maxmax píše:Nejde jen o zdvihátka, prý je potřeba vyměnit i vačku, říkají ti, kteří tomu opravdu rozumí :roll: šel bych cestou výměny hydra
Pokud chces menit z hydro na obyc zdvihatka, je NUTNE vymenit vacku. Pokud Te zajima proc, radeji po SZ nebo mailem.... nemam na to, to tady pracne vysvetlovat.

A jak psal Max - olej, jaky je tam olej. U hydro bych jednoznacne doporucil SAE(15)20W50
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
michal#2
Příspěvky: 45
Registrován: 02 úno 2009
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od michal#2 »

Ok, menit to na pevne zdvihatka teda nebudu, uz jenom proto, ze zdvihatka by asi musely byt z TYPU 4 a vacka z TYPU 1, alespon to si myslim, protoze motor CT je hybrid, blok ma asi nejblize k TYPU 1, ale "dira" pro zdvihatka ma prumer jako typ 4 - CU...
Olej tam mam Shell Helix 15W40, moc na nem najeto neni, ale neni uplne nejnovejsi. Zkusim ho vymenit, kdyz to nepomuze, pripravim si druhej motor a tam dam asi nova zdvihatka - nebo z tech 16-ti (co mi zbyva) pokusim vybrat ty lepsi :-)
Na Attack, to nejak dojede :-)
Díky za názory!
ex VW Bus T3, motor CT

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od maxmax »

Hele, mám tu dva volný bloky, včetně hydroštelů :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
michal#2
Příspěvky: 45
Registrován: 02 úno 2009
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od michal#2 »

Díky za nabídku, zatím využiju zásobu svých dvou bloků navíc :-). Kdybys měl CU, tak by to stálo za uvažování :-)
ex VW Bus T3, motor CT

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od john »

Vacka na hydrostely ma dva uzke naliatky / prstienky / kazdy na jednej strane stredneho loziska....vacka na pevne zdvihatka tieto naliatky nema..

Uživatelský avatar
michal#2
Příspěvky: 45
Registrován: 02 úno 2009
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od michal#2 »

john píše:Vacka na hydrostely ma dva uzke naliatky / prstienky / kazdy na jednej strane stredneho loziska....vacka na pevne zdvihatka tieto naliatky nema..
Předpokládám, že se bude lišit i něčím jiným -tvrdostí materiálu? Respektive ty nálitky mají nějaký technický význam? Lze vůbec do CT dát třeba ostřejší vačku (např. Engle 100)? Tam je problémů asi víc, neboť s vačkou se mění zdvihátka a zdvihátka z typu 1 do CT nepůjdou, alespoň si to myslím.
ex VW Bus T3, motor CT

Uživatelský avatar
michal#2
Příspěvky: 45
Registrován: 02 úno 2009
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?

Příspěvek od michal#2 »

Jinak záhadu hydroštělů (chrastění ventilů) jsem rozlouskl znovu nastavením předstihu a bohatosti směsi...
ex VW Bus T3, motor CT

Odpovědět