Ahoj,
jelikož jsou zde největší odborníci na mechaniku boxerů a já nevím, kde rozdíl je, tak se ptám na rozdíl v motorech do buse typu DF a DG. Rozdílný výkon, rozdílný karburátor...to vím. Ale kde je mechanický rozdíl? Vrtání, zdvih stejné. DF nemá hydroštel? Pokusím se ještě vložit obrázek s daty motorů...
T3: mechanický rozdíl ve vodnících typ DF a DG
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
T3: mechanický rozdíl ve vodnících typ DF a DG
J - Povoda
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
technocké údaje motorů
J - Povoda
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 291
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
DG má větší ventily:
DF: 35.5 sací, 30 výfukový;
DG: 40 sací, 34 výfukový.
silnější karburaci (DF Solex 34PICT, DG Pierbug 2E3 nebo 2E4), s tím souvisí jiné sání. Jinak můžeš najít rozdíly ve výfukovém potrubí a vodním okruhu, ale ty se liší podle let a né motorů (dávaly se jak na DF, tak DG).
Více o rozdílech doporučuji zde: http://web.edunix.cz/cgi-bin/mhepp/fotk ... -EY-SP.pdf
DF: 35.5 sací, 30 výfukový;
DG: 40 sací, 34 výfukový.
silnější karburaci (DF Solex 34PICT, DG Pierbug 2E3 nebo 2E4), s tím souvisí jiné sání. Jinak můžeš najít rozdíly ve výfukovém potrubí a vodním okruhu, ale ty se liší podle let a né motorů (dávaly se jak na DF, tak DG).
Více o rozdílech doporučuji zde: http://web.edunix.cz/cgi-bin/mhepp/fotk ... -EY-SP.pdf
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
tabulka
Přišla mi poštou od jednoho busaře celá kniha v pdf. Tohle je jenom výřez. Mohu přeposlat...
J - Povoda
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
Aha, to je stejná kniha, jako jsi sem na ní vložil odkaz
To bys mohl ještě vědět, jak poznám rozdíl starého a nového DG. Protože veškerá voda mohla být přeházena, stejně tak výfuk. Ale někde přece musí být poznat, že má člověk staré, nebo nové DG... Mám dva tyhle motory a nepoznám to
To bys mohl ještě vědět, jak poznám rozdíl starého a nového DG. Protože veškerá voda mohla být přeházena, stejně tak výfuk. Ale někde přece musí být poznat, že má člověk staré, nebo nové DG... Mám dva tyhle motory a nepoznám to
J - Povoda
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 291
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Pokud přeházíš vodu a výfuk, tak to nepoznáš, snad jen podle karburace u DG (ale i ta se dá přehodit, že)...
Pro úplnost tohoto topicu jen doplním, že nový systém chlazení má termostat u převodovky, starý zase přisedlý k pumpě.
Výfuk ten starý je podobný jako na broukovi -- tedy svody z každé strany samostatně do pláště tlumiče a nový zase svody svedené do jedné trubky, která vede do čela naproti koncovce.
Pro úplnost tohoto topicu jen doplním, že nový systém chlazení má termostat u převodovky, starý zase přisedlý k pumpě.
Výfuk ten starý je podobný jako na broukovi -- tedy svody z každé strany samostatně do pláště tlumiče a nový zase svody svedené do jedné trubky, která vede do čela naproti koncovce.
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...