Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
Zdravím téčkaře! Chtěl jsem se Vás zeptat na radu a názor. U mé T3 1600 CT mám problém, že chcípá na volnoběh. Většinou až po zahřátí, někdy i za studena - diagnostika poukazuje na vadný karburátor - vůle u klapky, kudy si nasává vzuduch. Od různých zdrojů slýchávám ať kašlu na nákup jiného použitého Solexu 34 kašlu, že je to častý problém zpsůobený opotřebením a musím jím dát za pravdu. Sehnal jsem další dva stejné karburátory a mají stejnou vadu.
Jak byste postupovali? Čínská druhovýroba? Weber? Oprava?
Moc děkuju za názory!
Ivo
Jak byste postupovali? Čínská druhovýroba? Weber? Oprava?
Moc děkuju za názory!
Ivo
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
k tomu můžu říct jen to, že vúle na ose klapky není nikdy tak velká (notabene u tří použitých kusů) aby kvůli tomu motor nedržel volnoběh.
osobně se domnívám, že chybu máš někde jinde (možná jen v chybném nastavení karburátoru, nebo přisávání vzduchu někde na sacím potrubí)
a ano, zakoupení činské repliky Solexu 34PICT3 je také možnost, ovšem nemyslím si, že by to bylo řešení tvého problému
osobně se domnívám, že chybu máš někde jinde (možná jen v chybném nastavení karburátoru, nebo přisávání vzduchu někde na sacím potrubí)
a ano, zakoupení činské repliky Solexu 34PICT3 je také možnost, ovšem nemyslím si, že by to bylo řešení tvého problému
... a vůbec !
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
Ako píše Herbie skontroluj sacie potrubie hlavne na miestach kde sa napája na hlavy valcov (zober niečo ako wdčko alebo štart spray/ niečo horľavé a strekni to na tie miesta pokiaľ sa ti zvýšia otáčky nasáva ti to falošný vzduch).. potom vieš že treba pozrieť sacie potrubie či dobre prilieha
Podľa toho čo si písal ti to skapína na voľnobeh ale až pri zohriatom motore? Ako máš nastavený sytič? Môže to byť všeličo, ale za a mňa odporúčam držať sa origo karburátorov čo to pôjde
Podľa toho čo si písal ti to skapína na voľnobeh ale až pri zohriatom motore? Ako máš nastavený sytič? Môže to byť všeličo, ale za a mňa odporúčam držať sa origo karburátorov čo to pôjde
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
Tak a toto mne zajímá. Všude čtu, stříknout WD-40 na sací potrubí a otáčky se zvýší. Fungovalo to skutečně někomu z vás ? Nebo je to jen zaklínadlo jako dvoumetrová tyč ?
Buď jsem levý, nebo mé WD spraye jsou nehořlavé a spíš motor zadusí než že by pomohly se zvýšením otáček.
Samozřejmě nevylučuji oba výše uvedené jevy současně.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
S WDčkem jsem to nikdy nezkoušel
ale máš pravdu, že moje osobní zkušenost s "postřikem" startovacím sprayem nebo čističem brzd jsou také přesně opačné ... motor se mi vzdy přidusil
nikdy se nejednalo o zvysení otáček
ale máš pravdu, že moje osobní zkušenost s "postřikem" startovacím sprayem nebo čističem brzd jsou také přesně opačné ... motor se mi vzdy přidusil
nikdy se nejednalo o zvysení otáček
... a vůbec !
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
Čistič brzd funguje když přisává vzduch,obsahuje éter. WD nevím jestli by hořelo,spíš ten plyn co ho vytlačuje snad.
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
Mne to fungovalo na 1300vke single port keď zle doliehalo sacie potrubie na ľavej strane(šrob bližšie dozadu bol nahovno dotiahnutý + neprebehla výmena toho medeneného krúžku pri repase) aj s WDčkom otáčky šli nahor.. ale kľudne možno použiť aj nejaký štart spray alebo čistič skrtiacej klapky (throttle body cleaner). - niečo ether based Fachalo to
Prikladám aj externý link
Prikladám aj externý link
Zdroj: http://www.vw-resource.com/air_inleakage.htmlYou can pin down the location of the air inleakage using the "starter spray" test. You can use ether-based starter spray (probably the best) WD40 or even LPGas from an unlit propane torch. The idea is to use something that is very volatile and very flammable that can be eaily sucked into the intake manifold at the leak point. With the engine idling (whatever it takes), alternately spray both ends of the carburetor throttle shaft, the carburetor/intake manifold flange, the outer ends of the manifold, and various points along the intake manifold. Listen for any increase in engine speed as the extra "fuel" is sucked into the system. (Alternatively, use a dwell-tachometer to see the momentary increase in engine speed.)
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
Pokud máš motor CT - nemůžeš použít solex PICT - 3 , ale PICT -4 ! Motor CT má jinak ovládání a několik detailů ( větší membránu akcelerační pumpy , podtlakem ovládané omezení množství obohacení směsi při studeném motoru atd) Rozumným řešením je oprava uložení škrtící klapky a výměnou všech membrán a jehlového ventilu a přetěsnění.SefBistra píše: ↑19 dub 2021Zdravím téčkaře! Chtěl jsem se Vás zeptat na radu a názor. U mé T3 1600 CT mám problém, že chcípá na volnoběh. Většinou až po zahřátí, někdy i za studena - diagnostika poukazuje na vadný karburátor - vůle u klapky, kudy si nasává vzuduch. Od různých zdrojů slýchávám ať kašlu na nákup jiného použitého Solexu 34 kašlu, že je to častý problém zpsůobený opotřebením a musím jím dát za pravdu. Sehnal jsem další dva stejné karburátory a mají stejnou vadu.
Jak byste postupovali? Čínská druhovýroba? Weber? Oprava?
Moc děkuju za názory!
Ivo
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
Ale ano, já to nerozporuji, startovací sprej funguje jak se všude popisuje, ale to WDčko mi zkrátka nehoří a nikdy nehořelo.
Je to jen rýpanec na převzaté informace, nic jiného.
Je to jen rýpanec na převzaté informace, nic jiného.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
..velbloudí snad
a co takhle přisávání přes posilovač brzd.. to byt taky unterdruckflushnus.. v tom se často chybuje..
a co takhle přisávání přes posilovač brzd.. to byt taky unterdruckflushnus.. v tom se často chybuje..
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
Já myslím že tam je 34 PICT 5 a má i aktivní membránu sytiče čtvercovou,AC pumpa je taky přes podtlak a prostě je to hodně jiné.Mirek má pravdu.Mirek Wenclovice píše: ↑19 dub 2021Pokud máš motor CT - nemůžeš použít solex PICT - 3 , ale PICT -4 ! Motor CT má jinak ovládání a několik detailů ( větší membránu akcelerační pumpy , podtlakem ovládané omezení množství obohacení směsi při studeném motoru atd) Rozumným řešením je oprava uložení škrtící klapky a výměnou všech membrán a jehlového ventilu a přetěsnění.SefBistra píše: ↑19 dub 2021Zdravím téčkaře! Chtěl jsem se Vás zeptat na radu a názor. U mé T3 1600 CT mám problém, že chcípá na volnoběh. Většinou až po zahřátí, někdy i za studena - diagnostika poukazuje na vadný karburátor - vůle u klapky, kudy si nasává vzuduch. Od různých zdrojů slýchávám ať kašlu na nákup jiného použitého Solexu 34 kašlu, že je to častý problém zpsůobený opotřebením a musím jím dát za pravdu. Sehnal jsem další dva stejné karburátory a mají stejnou vadu.
Jak byste postupovali? Čínská druhovýroba? Weber? Oprava?
Moc děkuju za názory!
Ivo
https://www.njuskalo.hr/motor-pogonski- ... s-20600240
Re: Solex 34 PICT 3 po smrti. Jakou náhradu mám zvolit?
těbuch.. mám tu jeden zazrak z plizidla vpred zvany Céétéé.. Solex 34Pict4, muzu Te ho zapujcit a hrej si..775 181 779