CU 2.0 boxer

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1375
Registrován: 01 pro 2010

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od evinsen »

z oříšku jde na pojistku patnáctka....spíná první dvě pojistky zprava a z druhé jde na cívku..

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 197
Registrován: 31 bře 2011

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

evinsen píše:z oříšku jde na pojistku patnáctka....spíná první dvě pojistky zprava a z druhé jde na cívku..
Tak tady je typický příklad - Zdenek 96 se 22. října pokoušel řešit svůj problém - rozpoutal prosbou o radu velikou diskusi a myslím , že je slušnost ukončit téma říct , co bylo vlastně příčinou poruchy . Příště si po přečtení žádosti o pomoc v nouzi řeknu - debile na opravy aut jsou přece servisy ! Škoda času na nějakou odpověď .

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1375
Registrován: 01 pro 2010

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od evinsen »

jo,mohl by něco kváknout...

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Zdenek86 »

Mirek Wenclovice píše:
evinsen píše:z oříšku jde na pojistku patnáctka....spíná první dvě pojistky zprava a z druhé jde na cívku..
Tak tady je typický příklad - Zdenek 96 se 22. října pokoušel řešit svůj problém - rozpoutal prosbou o radu velikou diskusi a myslím , že je slušnost ukončit téma říct , co bylo vlastně příčinou poruchy . Příště si po přečtení žádosti o pomoc v nouzi řeknu - debile na opravy aut jsou přece servisy ! Škoda času na nějakou odpověď .
Ale kulový, jen nesedím pořád u PC a kromě toho jsem neměl čas se zabývat opravou :wink: Tak tedy kvákám teď...

Dříve popsané funguje, tedy oříšek OK, na 15 cívky jde také +12V, všechny pojistky taky OK. Přeměřeny, né jen okem zkouknuty.
Krabička na předstih... skvělé, jenže tady nic takového na podběhu ani jinde není, viz foto. Pouze toto. Funkce tohoto zařízení těžko říct. Vede to kamsi do útrob vozu a v předu již nevychází.
Takže ještě poslední varianta je, zkusit vyměnit rozdělovač. Nebo máte jiné nápady?
Děkuji

PS: moje auto to není, do servisu se s tím také nedá odjet, neboť to jednak nejede, jak víme a druhak je to ve stodole, kam ani odtahovka ani plaťák nezajede :wink:
Přílohy
20171107_214850.jpg

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 197
Registrován: 31 bře 2011

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

Zdenek86 píše:
Mirek Wenclovice píše:
evinsen píše:z oříšku jde na pojistku patnáctka....spíná první dvě pojistky zprava a z druhé jde na cívku..
Tak tady je typický příklad - Zdenek 96 se 22. října pokoušel řešit svůj problém - rozpoutal prosbou o radu velikou diskusi a myslím , že je slušnost ukončit téma říct , co bylo vlastně příčinou poruchy . Příště si po přečtení žádosti o pomoc v nouzi řeknu - debile na opravy aut jsou přece servisy ! Škoda času na nějakou odpověď .
Ale kulový, jen nesedím pořád u PC a kromě toho jsem neměl čas se zabývat opravou :wink: Tak tedy kvákám teď...

Dříve popsané funguje, tedy oříšek OK, na 15 cívky jde také +12V, všechny pojistky taky OK. Přeměřeny, né jen okem zkouknuty.
Krabička na předstih... skvělé, jenže tady nic takového na podběhu ani jinde není, viz foto. Pouze toto. Funkce tohoto zařízení těžko říct. Vede to kamsi do útrob vozu a v předu již nevychází.
Takže ještě poslední varianta je, zkusit vyměnit rozdělovač. Nebo máte jiné nápady?
Děkuji

PS: moje auto to není, do servisu se s tím také nedá odjet, neboť to jednak nejede, jak víme a druhak je to ve stodole, kam ani odtahovka ani plaťák nezajede :wink:
Základní info = toto není CU , ale vodník - stříkačka . Rozdělovač je s podtlakovou baňkou , nebo bez ? Navíc to podtlakové vedení posilovače s velkou dírou - to auto s tím jezdilo normálně ? Vadný je hall v rozdělovači (
Já sázím na proražený hall ( snímač) v samotném rozdělovači . Samotný snímač je dražší než koupě staršího rozdělovače . Tato porucha je způsobena průrazem vysokým napětím způsobeným vadnou svíčkou, nebo fajfkou ,nebo vadným vysokonapěťovým kabelem ,nebo svodem na hlavě rozdělovače ,nebo vadným palcem , nebo vypadlém uhlíku z hlavy rozdělovače , nebo vypadnutím kabelu ze středu hlavy rozdělovače do blízkosti nízkonapěťového přívodu do rozdělovače...............)
. Rozdělovač bez podtlaku použiješ ze škodovky (VW) , ten s podtlakem pouze z motoru DJ .

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Zdenek86 »

Ok, díky za info měl info od majitele že jde o CU...
Rozdělovač je bez podtlaku. Už jsem majitele zaúkoloval, ať si sežene jiný hall nebo celý rozdělovač.
Joo... to netuším, jestli to s tou dírou v trubce jezdilo normálně :D O tom autě jako takovém a vůbec o jeho provozu toho víme asi oba stejně :wink:
Díky za radu, dám pak vědět :wink:

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Zdenek86 »

Tak abych nebyl znovu nařknut, že se nejdřív ptám a pak ani nedám vědět, jak příběh dopadl :mrgreen: tak hlásím, že nedopadl nijak. Rozdělovač vyměněn za fungl nový a beztak po jiskře ani stopy.
Majitel si pozval i "odborníky" z WV bus klubu, leč výsledek žádný. Údajně došlo i na odzkoušení jiné ŘJ z jiného funkčního vozu, ale stále nic.
Někdo nějaký nápad? Začínají dlouhé zimní večery, tak ať se nenudíme :)

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1375
Registrován: 01 pro 2010

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od evinsen »

to vážně někdo řeší banální zapalování na T3 celej rok bez výsledku?! sorry,ale mě to prostě hlava nebere..

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Zdenek86 »

Jo, jo, je to přesně tak :mrgreen: Tak on to řeší majitel tak nějak po kouskách. A spíš než banální, tak je to tím, že nejsou úplně dostupné díly. Pokud tedy nechceš vypláznout 10tis za novou jednotku s nejistým výsledkem.

Odpovědět