CU 2.0 boxer

Grew
Příspěvky: 3
Registrován: 08 črc 2014

CU 2.0 boxer

Příspěvek od Grew »

Zdravim, dnes mi v servise rekli, ze mi nejde jeden valec, ale ze mi s tim nedokazou moc pomoc. Muzu poprosit o radu, kam v Praze a blizkem okoli zajed, aby se mi na to nekdo kouknul? Do http://vwbusshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; uz sem volal, ale tam maji cas nejdriv za 14 dni.
Dekuji

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od maxmax »

Podle toho proč nejde, jestli třeba špatná svíčka(fajfka,kabel, a spol) nebo třeba ventil, a spol :roll:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Milosak_1 »

http://www.broukservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; v Kuří u Říčan
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Grew
Příspěvky: 3
Registrován: 08 črc 2014

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Grew »

Vicko, kabely i svicky vymeneny, stale nejde. zkusim zavolat do toho Brouk servisu, Diky.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Milosak_1 »

Grew píše:Vicko, kabely i svicky vymeneny, stale nejde. zkusim zavolat do toho Brouk servisu, Diky.
Není víčko jako víčko, co já vím jsou 2 druhy víček (když tak mně někdo opravte), jedno je vyšší a možná kvůli tomu nemáš jiskru.
Jinak - máš jiskru na fajfce svíčky ?
NE :
- máš vysoké víčko
- špatný odtrh na kladívku
- cívka nebo kondenzátor KO
ANO :
- zpřeházené kabely zapalování
- seřízení samotného předstihu

A máš benzín v karburátorech ? Poznáš to tím, že když sundáš přívodovou hadičku do karburátoru a někdo jiný bude startovat, jestli z hadičky teče benzín či nikoliv. Jen tak mě to napadlo, že to vůbec nemusí být zapalováním. Nepředpokládám, že by se oba připouštěcí ventily sekly.

Další věc, která je u těchto motoru problemová, jsou podtlakové hadičky, které propojují respr. synchronizují chod obou karburátorů - vyndej vzduchový filtr a prověř jestli nějaká z těch hadiček není popraskaná, vyvlíknutá, atd... Je jich tam fakt dost a dělá to strašnou neplechu.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od evinsen »

hydroštel na sacím houpe a je taky vymalováno.svíčka bude mokrá jako že nepálí a v motoru to většinou klepe

Grew
Příspěvky: 3
Registrován: 08 črc 2014

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Grew »

Tak todle je uz je pro me vyssi divci. Ne ze bych nerozumnel tomu co mi pisete, ale sam si na to netroufnu, preci jenom zkusenosti moc nemam, respektive skoro zadny :)

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Zdenek86 »

Obnovím tohle téma, neboť nebudu zbytečně plevelit zakládám nového...

2.0 CU nehází jiskru... je něco typického, co dělá problémy se zapalováním?
Jasně, vzít schéma a jít od spínačky... Ale auto jsem ještě neviděl a mám pouze info, že nehází jiskru. Než začnu tahat zkousečku a schéma, tak se raději zeptám, kde jsou nejčastěji příčiny chyb v elektroinstalaci u CU motoru, přeci jen má svá specifika...

Děkuji

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od evinsen »

a máš kondík nebo tranzistor?

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od maxmax »

CU by měl být tranzistor, jednou na dovolené se mi stalo že prdnul jeden drátek v rozdělovači který vede od zásuvky k destičce předstihu, objevili jsme to náhodou po výměně úplně všeho ostatního :roll:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od udeeska »

To je nejaky chaoticky tady....,nejede jeden valec,rekli Ti ktery?Nebo ted vubec uz motor nejede?. Zkontrolovali v tom servisu kompresi?
Hydrostel nezastavi funkci valce,jasne bude klepat a po zhruba 20ti kilometrech vetsinou prestane a zacne delat,jako na moji 1982. Nalil jsem tam nekolikrat nejaky pripravek na vycisteni karbonu,ale po delsim odstaveni to stejne klepe,tak ho budu muset jednou I tak vymenit. Na vodnikovi 91 mi to dela to samy,ale vetsinou po peti minutach prestane.
Vwase nocni sichta...

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Zdenek86 »

maxmax píše:CU by měl být tranzistor, jednou na dovolené se mi stalo že prdnul jeden drátek v rozdělovači který vede od zásuvky k destičce předstihu, objevili jsme to náhodou po výměně úplně všeho ostatního :roll:
No podívám se na to, tranzistor vezmu s sebou... údajně to přijelo po svých, nikdo na nic nesahal a po 2měs už to nenaskočilo, takže pokud někde něco nesežrala kuna, tak by to mohl být tranzistor...
Díky za tip :wink:

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Zdenek86 »

evinsen píše:a máš kondík nebo tranzistor?
Jak psal maxmax, tady by podle dokumentace měl být tranzistor...

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od evinsen »

dokumentace je jedna věc,ale za praxí dost pokulhává. takže se mění rozdělovače a cívky zůstávají. Hydroštel sám funkci nezastaví,ale s omydlenou vačkou už jo. viděl jsem i tyčku ventilu vyskočenou na hranu a nedovíral ventil. ale tady předpokládám že ví o tom že mu nedává jiskru,takže dotaz není nemístný. správná cívka i palec ke správnému systému,většinu závad si dělají lidi sami,kuny bych dal na druhé místo a potom hodně dál závady z opotřebení :D
ale osobně si myslím že to bude kostra k zesilovači..

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Zdenek86 »

Chalpi, vy tady teď motáte úplně hrušky s jablkama :D To, na co odpovídal udeeska, tak je úplně jiný problém od jiného tazatele :mrgreen:

Já jsem se ptal jen co se strany zapalování týká. Mno uvidíme, ono opravovat závadu po telefonu taky není úplně ono... Pojedu se na to podívat a "uvidíme" je divné, že auto bez potíží přijelo po svých a bez zásahu už po "krátké" odstávce nenaskočí... Ještě jsem zapomněl podotknout, že údajně po dobu odstávky neproběhl žádný zásah do ničeho, tak mi to přijde dost divné, že by něco odešlo jen tak z plezíru...
Nu... strčím do kapsy tranzistor a uvidíme

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Zdenek86 »

Tranzistor vyměněn, ale bez výsledku, na cívku proud nejde, ale vzhledem k tomu, že jsem na "opravu" měl asi 10min, tak žádné výsledky... Nějaký tip od boku dále? ŘJ?

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od evinsen »

nejde proud na cívku je odpověď..

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

evinsen píše:nejde proud na cívku je odpověď..
Já sázím na proražený hall ( snímač) v samotném rozdělovači . Samotný snímač je dražší než koupě staršího rozdělovače . Tato porucha je způsobena průrazem vysokým napětím způsobeným vadnou svíčkou, nebo fajfkou ,nebo vadným vysokonapěťovým kabelem ,nebo svodem na hlavě rozdělovače ,nebo vadným palcem , nebo vypadlém uhlíku z hlavy rozdělovače , nebo vypadnutím kabelu ze středu hlavy rozdělovače do blízkosti nízkonapěťovacího přívodu do rozdělovače...............

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od evinsen »

pochopil jsem to tak že nejde do motoru na cívku proud. to bych spíš kouknul na pojistky

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: CU 2.0 boxer

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

evinsen píše:pochopil jsem to tak že nejde do motoru na cívku proud. to bych spíš kouknul na pojistky
Na cívku jde + patnáctkou a ta nejde přes pojistku , ale přes spínačku z nejištěné třicítky - tzn kontrola oříšku spínačky - je na 30 +12 V ? Po zapnutí zapalování musí být na 15-tce +12V . Když je na 15-tce +12v - kontrola + 12V -je taky na + 15-tce cívky ? Když na patnástce cívky naměříš +12V - je ještě potřeba zkontrolovat jednotku upravující předstih (je to malá krabička na levém podběhu) - tu odpojíme z konektorů a tyto dva spojíme - krabičku prostě vyřadíme. Jestli nepomohlo vyměnit tranzistor - pak zbývá prokletý rozdělovač !

Odpovědět