prosim o radu
prosim o radu
zdravim sem tady novej skladam motor 2litr kod cu,a minulemu majitely praskly vahadlo protoze motor pry spoustu let nebezel?ale ta otazka jak mam nako zhruba sestelovat ventily aby nemneli velkou vuli kdyz tam mam hydrostely?predem dekuji za rady fryd
Re: prosim o radu
za pouziti policka hledat a tajneho hesla (serizeni ventilove vule) sem nasel tohle ...
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... ule#p43182
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... ule#p43182
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."
Re: prosim o radu
nojo jenze ja tam mam hydrostely a ma to vuly
Re: prosim o radu
Nepletu-li se tak topic je o motoru Typ1a dotaz na motor Typ4
Pakliže jsou tam hydroštely, tak bych se s tím moc nepáral, nastavil to obdobně jako na těch prasklejch a koukal co to udělá. Hydroštely obecně jsou hlavně kvůli automatickému vymezení ventilové vůle, tj není nutno seřizovat ventily v normálním provozu.
Vůle se vymezí při běhu motoru - tlakem oleje.
A když to od startu po chvýli přestane klepat bude známka že jsou OK. Jinak je zkontrolovat, tlak oleje a pod.
Pakliže jsou tam hydroštely, tak bych se s tím moc nepáral, nastavil to obdobně jako na těch prasklejch a koukal co to udělá. Hydroštely obecně jsou hlavně kvůli automatickému vymezení ventilové vůle, tj není nutno seřizovat ventily v normálním provozu.
Vůle se vymezí při běhu motoru - tlakem oleje.
A když to od startu po chvýli přestane klepat bude známka že jsou OK. Jinak je zkontrolovat, tlak oleje a pod.
Re: prosim o radu
dekuji to sem potreboval slyset bal sem se prvniho startu
Re: prosim o radu
Popřípadě na ftp fora je komplet servis manuál na busy, tak stáhnou a něco tam určitě bude.
Jinak při tom prvním startu samo opatrně
Jinak při tom prvním startu samo opatrně
Re: prosim o radu
co to je ftp forum
Re: prosim o radu
zdravim zase bych potreboval radu,tak uz sem konecne rozdejchal motor a chytil,ale otazka zni,kolik de do hlav oleje?kdyz sem po 10 minutovem chodu sundal vika tak tam moc oleje nebylo,jako ve viku kaluz byla ale oproti jinym autum nic moc?kontrolka na mazani zhasina,ono ho tam asi moc nepude ze,
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosim o radu
Za provozu přes olejové čerpadlo do hlav samozřejmě jde dostatek oleje, po vypnutí olej steče zpět do karteru přes trubičky. Proto trubičky mají spád od hlav směrem k bloku motoru.
Hydroštely potřebují víc času po nastartování než se chytnou, než se olej do nich natlakuje. Než se natlakují, motor vydává strašidelný zvuk, pak se ale zmírní, motor se zklidní a běží jak má.
Mj. vítej mezi vzduchem chlazenými blázny.... Většina věcí na které se ptáš jsou na fóru už popsané, stačí jen šikovně hledat...
Hydroštely potřebují víc času po nastartování než se chytnou, než se olej do nich natlakuje. Než se natlakují, motor vydává strašidelný zvuk, pak se ale zmírní, motor se zklidní a běží jak má.
Mj. vítej mezi vzduchem chlazenými blázny.... Většina věcí na které se ptáš jsou na fóru už popsané, stačí jen šikovně hledat...
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: prosim o radu
dekuji hele kdyz sem to nastartoval ted bez ventilovych vik tak mi do hlav netece skoro zadnej,jak je to mozny kdyz kontrolka zhasne?hydrostely uz sou naplneny,bez vule,ale mlati to v tom jak hydrostely nebo ventily prave,sem automechanik ale tenhle motor mam poprve takze vlastne zacatecnik jo mam 2litr kod cu takze hydrostely, a kudy tam ten olej do hlavy tece?okolo hydrostelu?
Re: prosim o radu
ahoj, ono tam moc oleje neteče, je akorát natlakovanej v hydroštelech a teče skrz tyčky k vahadlům. Vahadla mají dirky na mazáni, takže jak to maže,tak skapává olej z vahadel a teče trubkama zpět do bloku.
Hlavně musíš mit dobrý hydroštely, pokud hydroštel nepracuje, tak ti mlátěj ventily a nemaže ti vahadla
Hlavně musíš mit dobrý hydroštely, pokud hydroštel nepracuje, tak ti mlátěj ventily a nemaže ti vahadla
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981
Re: prosim o radu
nojo ale jak teda poznam ze sou hydrostely dobry?a co teda maze ty vahadla?vzdyt sou nahore a olej je pod nima?tady to nema zadnej mazaci kanal jak normalni auto.
Re: prosim o radu
když jsou dobrý, tak by motor neměl po nějaké chvíli od startu klepat. tou tyčkou se tam dostane olej a ty vahadla jsou navrtaný a tím se mažou ty hřídele. při jízdě se ty vahadla hodně rychle pohybují, takže dříky ventilů se mažou rozstřikem.
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981
Re: prosim o radu
aha uz to chapu,nekde sem tady vycet ze hydrostely nekdy ztichnou az po deseti kilometrech,ale ja mam motor jeste venku,takze nevim jak to poznam,motor pry nebezel tri roky,olej mam novej 10w40
Re: prosim o radu
Stačí jeden hydroštěl špatný a kraválu je dost. Jinak to že stichnou až po 10ti km je docela alibismus, bych tak řekl. Porovnám-li to se škopkem 1.4 Ford Fiesta 92 a 1.2 Fábia 2004 230tis km ... tak tam si hydroštěly zacvakali jen chvíli po startu, pak je klid
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosim o radu
Westyna když dýl stojí, tak se jeden hydroštel nafoukne až tak po 8 km, ale jen jeden(nevím kterej )když jezdím pravidelně, tak ztichnou do 10 vtreřin
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: prosim o radu
tak ja to asi risknu a necham to bejt,dodelam kastli a z to tam dam a projedu tak uvidim ,dyztak to budu muset vymenit na aute,to se neda nic delat
Re: prosim o radu
Na složeném motoru to můžeš poléčit maximálně změnou motorového oleje, a/nebo přidáním aditiva na pročištění hydroštelů..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: prosim o radu
jak se to veme mel jsem ty hydroštely rozebraný je to udělané tak,že olej kterej se do nej dostane, už by se ven dostat nemel. samozřejme stary hydrostely jsou vybehany tak to tam protíká a tim taky vzniká to klepání. kdyz koupis uplne novy, tak ti to klepat nebude ani hned po startu.Pětišroub píše:Na složeném motoru to můžeš poléčit maximálně změnou motorového oleje, a/nebo přidáním aditiva na pročištění hydroštelů..
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981
Re: prosim o radu
Není až tak úplně přesné ... neb u jednoho motoru snad ty hydroštely se dají vyndat normáůlně při složeném motoru dírama po trubičkách. Alespoň tak to psali na TheSamba když jsem řešil, zda-li mám hydroštěly nebo pevné.