Jak se říká, aby se v tom prase vyznalo. Něco podobného je v zásadách první pomoci. To co nás dřív učili při zdravovědě dnes už neplatí a to co se učí dnes nebude platit za pár let.vako píše:v 80 rokoch sme lestili kanaly do zrkadla / a to som chodil na rozumy do USA a England/, dnes sa prislo na to, ze to bola vazna chyba, ktora sposobovala orosenie stien a chudobnejsiu zmes..
štronzotopic - vwěci k pokoukání
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: štronzotopic - vwěci k pokoukání
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: štronzotopic - vwěci k pokoukání
Chlapi ruku na srdce komu to jazdilo vtedy jazdi aj teraz
koho sa zachranit nepodarilo vtedy ani teraz by mu asi nepomohli.
Vsetko je tendencne az na sedliacky rozum.
koho sa zachranit nepodarilo vtedy ani teraz by mu asi nepomohli.
Vsetko je tendencne az na sedliacky rozum.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: štronzotopic - vwěci k pokoukání
amenSO 545 píše:Chlapi ruku na srdce komu to jazdilo vtedy jazdi aj teraz
koho sa zachranit nepodarilo vtedy ani teraz by mu asi nepomohli.
Vsetko je tendencne az na sedliacky rozum.
Re: štronzotopic - vwěci k pokoukání
štronzo pro dnešní den:
Možná si řeknete...co to má společného s VW...vcelku nic, jen že by tahle technologie řešila spoustu problémů v našich motorech. A navíc pro Koenigsegg dělá Johannes Persson z JPM a k tomu už máme sakra blízko..
programovatelné, pneumaticky ovládané ventily
Možná si řeknete...co to má společného s VW...vcelku nic, jen že by tahle technologie řešila spoustu problémů v našich motorech. A navíc pro Koenigsegg dělá Johannes Persson z JPM a k tomu už máme sakra blízko..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)