přihlášení auta
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Pardon OT ale musim.Acibuk píše:lidi jezdí hroznýma vrakama a auta typu š120, žigul, trabant atd dnes v běžném provozu nemají moc co dělat
Hele chlape nepopíram že některý auta sou vážně nebezpečný ale nemůžeš to házet do jednoho pytle.
Než sem se dostal k busíkovi tak sem měl několik škodovek a krom tý první byly všecky v dobrym stavu že je STK pustila bez námitek dál.
Trabanty mam dva a troufam si tvrdit že do provozu patří .. ten jeden určitě ten druhej až skončí stk de na díly.
Ty auta brzděj zatáčej svítí a nejsou shnilý na padrť .. že sou odřený nebo flekatý je věc s bezpečností provozu nesouvisející.
Nezapomínej že i brouk/bus golf a podobný víc jak 20 let starý auta sou z pohledu většiny spoječnosti vraky.
Zanm hafa aut co sou v A1 stavu a ty ze svýho výčtu o nich říkáš že sou vraky... přitom sou na tom technicky líp něž 1/3 aut tady z flatu.
jps - v plzni to jde taky ale už na začátku prosince bylo "vyprodáno" do konce roku.
ještě to rozvinu (a už tu mám negativní obrázek hned na začátku, při 28. příspěvku)
Dvě linie problému:
Pracovně najezdím denně 200- 500 km, většinou jezdím po dálnicích, relativně novým autem s výkonem neúměrným českým silnicím. Sváteční řidič, jedoucí ve špatně osvětlené škodovce, rozhodnuvší se náhle předjíždět, stojící na křižovatce, jedoucí 40kou a tvořící kolonu, je pro mne hned po arogantních kamionech (ty taky neházím do jednoho pytle) druhým největším nebezpečím na cestách. Špatně odstavená škodovka byla před třemi lety málem příčinou smrti pěti lidí v autě, dodnes děkuji čemukoliv, že se nám nic nestalo.. Ale kvůli jedné škodovce nechci nikoho odsuzovat, ale shodneme se na tom, že to většinou:
není ekologické, není to vidět, brzdí to provoz, v případě nehody způsobuje katastrofální následky.
Sbírám stará auta, mám dva (možná 3) žiguly, brouka, máme toho doma víc. Když tím jedu, nejsem vidět, jedu jako prase, je za mnou sloup dýmu, moc toho neubrzdím a když do mě někdo ve 40 najede čelně, umřu já a další lidi v autě.
Takže jsem v podstatě rozdvojená osobnost:)
Moje vize zákona: Začal bych na evidenci vozidel, tam je hroznej bordel, nikdo neví, co má dělat, jsou úplatní, arogantní a neschopní (ale zase ne všichni). - 5 tisíc za přihlášení auta by bylo adekvátní tomu, aby to donutilo národ k lehčí obměně vozového parku..
Kdysi jsem četl článek, kde bylo logickým výpočtem obhájeno, že náklady na nehody a újmy na zdraví, pouze z vozidla š120 dosahují takové částky, že kdyby stát přispěl majitelům tohoto vozu 30tisíc na obměnu za bezpečné auto, ještě by na tom vydělal..
Dvě linie problému:
Pracovně najezdím denně 200- 500 km, většinou jezdím po dálnicích, relativně novým autem s výkonem neúměrným českým silnicím. Sváteční řidič, jedoucí ve špatně osvětlené škodovce, rozhodnuvší se náhle předjíždět, stojící na křižovatce, jedoucí 40kou a tvořící kolonu, je pro mne hned po arogantních kamionech (ty taky neházím do jednoho pytle) druhým největším nebezpečím na cestách. Špatně odstavená škodovka byla před třemi lety málem příčinou smrti pěti lidí v autě, dodnes děkuji čemukoliv, že se nám nic nestalo.. Ale kvůli jedné škodovce nechci nikoho odsuzovat, ale shodneme se na tom, že to většinou:
není ekologické, není to vidět, brzdí to provoz, v případě nehody způsobuje katastrofální následky.
Sbírám stará auta, mám dva (možná 3) žiguly, brouka, máme toho doma víc. Když tím jedu, nejsem vidět, jedu jako prase, je za mnou sloup dýmu, moc toho neubrzdím a když do mě někdo ve 40 najede čelně, umřu já a další lidi v autě.
Takže jsem v podstatě rozdvojená osobnost:)
Moje vize zákona: Začal bych na evidenci vozidel, tam je hroznej bordel, nikdo neví, co má dělat, jsou úplatní, arogantní a neschopní (ale zase ne všichni). - 5 tisíc za přihlášení auta by bylo adekvátní tomu, aby to donutilo národ k lehčí obměně vozového parku..
Kdysi jsem četl článek, kde bylo logickým výpočtem obhájeno, že náklady na nehody a újmy na zdraví, pouze z vozidla š120 dosahují takové částky, že kdyby stát přispěl majitelům tohoto vozu 30tisíc na obměnu za bezpečné auto, ještě by na tom vydělal..
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak to zní už rozumně.
Ale ty auta jako takový za to nemůžou. Za to kde to auto stojí nebo jak jede může řidič.
Já sem se škodovkou 125L jel i amaterský rallye a myslim si tedy že ani v provozu sem nezdržoval a ubrzdil všecko... akurát jednou sem při průjezdu zatáčky bokem na šotolině trefil protijedoucí renault ... inu byl sem tenkrát nerozvážnej kokot.
Ale ty auta jako takový za to nemůžou. Za to kde to auto stojí nebo jak jede může řidič.
Já sem se škodovkou 125L jel i amaterský rallye a myslim si tedy že ani v provozu sem nezdržoval a ubrzdil všecko... akurát jednou sem při průjezdu zatáčky bokem na šotolině trefil protijedoucí renault ... inu byl sem tenkrát nerozvážnej kokot.
Re: přihlášení auta
Mám takový dotázek, hledal sem to tady pročetl sem to ale nic moc sem nenašel........jedu do belgie pro westku a zpátky pojedu po svých na majitelovy doklady, vše je jak má být pojištění, technická, zelená karta. Jak dojedu domů tak mu je pošlu zpátky a on to v belgii odhlásí. Je pak nějaký problém tady takové auto přihlásit, popřípadě nějaká úskalí? díky šuhaj
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: přihlášení auta
po odhlášení ti pošle doklady zas zpátky do ČR a je to v pohodě
odhlášený doklady potřebuješ k přihlášení
odhlášený doklady potřebuješ k přihlášení
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: přihlášení auta
tzn. odhlásku z Belgie a kupní smlouvu..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: přihlášení auta
...nevim jak v Belgii...ale v Německu to funguje tak,že auto odhlásí majitel rovnou a ty pak jdeš na Landratsamt,kde za poplatek zhruba 130 EUR obdržíš převozní pojištěný značky pro celou Evropu...s platností 10 dnů...
...vůz musí mít pochopitelně platnou STK a EK...
...tadle varianta o který mluvíš ty je o hodně velký důvěře...a osobně bych do toho nešel...
...vůz musí mít pochopitelně platnou STK a EK...
...tadle varianta o který mluvíš ty je o hodně velký důvěře...a osobně bych do toho nešel...
You can't win 'em all...
Re: přihlášení auta
Má někdo zkušenost s firmama, který nabízejí vyřízení převozních značek už v Česku a platí po celé EU?
http://www.prevozky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.prevozni-znacky.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.prevozky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.prevozni-znacky.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: přihlášení auta
[quote="Petr914"]...nevim jak v Belgii...ale v Německu to funguje tak,že auto odhlásí majitel rovnou a ty pak jdeš na Landratsamt,kde za poplatek zhruba 130 EUR obdržíš převozní pojištěný značky pro celou Evropu...s platností 10 dnů...
...vůz musí mít pochopitelně platnou STK a EK...
Nemusí mít platnou STK pokud jí má platěj značky měsíc, jinak jak píšeš týden
...vůz musí mít pochopitelně platnou STK a EK...
Nemusí mít platnou STK pokud jí má platěj značky měsíc, jinak jak píšeš týden
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: přihlášení auta
Jasně a k tomu nalitej jak žok.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: přihlášení auta
Jasně, jel jsem tak s několika auty, jen se mě zeptaj na TUV, lépe řečeno, kouknou do dokladů. Naposledy jsme takhle vezli T4ku.Petr914 píše:...čili může jet bez STK po ose?...
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: přihlášení auta
a ja zil v domeni ze TUV je neco jako STK a bez toho na silnici nesmis
... a vůbec !
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: přihlášení auta
Máš pravdu, je to STK, ale Prostě ty převozky na týden,včetně pojištění,platěj i bez technický,prostě to tak Němci maj zařízený, jinak pokud máš TUF, tak platěj měsíc
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: přihlášení auta
Abychom to shrnuli.
Nemas TUV = nemas TK, nemuzes s vozem na silnici. Konec.
Mas TUV = mas TK, muzes si zazadat o cervne nebo zlute prevozni znacky.
Je sice hezke, ze je to tu pekne cesky vymalovano, vcetne hacku a carek,velke pismeno na zacatku vety. Interpunkce tedy jiz notne pokulhava, ale ta logika, panove. Ta logika a smysl sdeleni, ten je uplne v riti.
Nemas TUV = nemas TK, nemuzes s vozem na silnici. Konec.
Mas TUV = mas TK, muzes si zazadat o cervne nebo zlute prevozni znacky.
Je sice hezke, ze je to tu pekne cesky vymalovano, vcetne hacku a carek,velke pismeno na zacatku vety. Interpunkce tedy jiz notne pokulhava, ale ta logika, panove. Ta logika a smysl sdeleni, ten je uplne v riti.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 771
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: přihlášení auta
Jestli je to hotove, nahodim jine tema.
Mam v planu vymenit karoserii, T2b za T2b, tj. nechat SPZ (obyc znacky) a vsechno ostatni. Predpokladam spravne, ze prinesu lejstro ze servisu, ze byla odborne vymenena karoserie cislo xxxx z roku xx za karoserii yyyyy z roku yyy, a urednik mi s usmevem prepise velkej technicak podle novych udaju - cislo, rok vyroby, barvu atd?
K nove karoserii nemam vic nez kupni smlouvu - muzu nekde zjistit, zda po svete nebehaji na jinem aute jeji papiry?
Mam v planu vymenit karoserii, T2b za T2b, tj. nechat SPZ (obyc znacky) a vsechno ostatni. Predpokladam spravne, ze prinesu lejstro ze servisu, ze byla odborne vymenena karoserie cislo xxxx z roku xx za karoserii yyyyy z roku yyy, a urednik mi s usmevem prepise velkej technicak podle novych udaju - cislo, rok vyroby, barvu atd?
K nove karoserii nemam vic nez kupni smlouvu - muzu nekde zjistit, zda po svete nebehaji na jinem aute jeji papiry?
Re: přihlášení auta
...pokud se bude shodovat modelovej rok a typ karoserie...pak ano...jenže to ty nemáš jak prokázat...
...já sem si na 99% jistej...že to takhle nepude...a zcela ve stylu zkušeností lidí v naší krásný republice...se to dokonce bude lišit kraj od kraje a úřad od úřadu...
...já sem si na 99% jistej...že to takhle nepude...a zcela ve stylu zkušeností lidí v naší krásný republice...se to dokonce bude lišit kraj od kraje a úřad od úřadu...
You can't win 'em all...
Re: přihlášení auta
je to uplně jinak...úředníkovi je srdečně jedno, jestli tu výměnu provedl odborný servis, nebo Alexandros doma na koleňje. Co potřebuješ je potvrzení od Volkswagen Import Group, že výrobce schvaluje výměnu karoserie a případně motoru a bude tě to stát 2500 per lejstro. Mno a k tomu doložíš tu kupní smlouvu. Pokud k tomu teda VW má podklady a ta výměna je možná (kastle stejnýho typu). Pokud tyhle podklady nemají, tak ti nezbyte než vzít blank štítek, raznici, a tu karoserii zlegalizovat českou cestou©, Nejkrásnější na tom je, že pokud tuhle anabázi stihneš v době, kdy má vůz platnou TK, tak ho nikdo nebude chtít po administrativním úkonu vidět a půjdeš až na pravidelnou TK. Takže je jim šumák jestli kastli k podvozku přikšíruješ gumicukem, ale hlavně že to sedí papírově
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: přihlášení auta
A nebo ještě víc českou cestou... štítek odvrtej přilep kam potřebuješ a číslo v zadu u motoru převař.... jo a pak možná změna barvy.. a je to tak ok a bude tě to stát flašku RUMu... A kdo má dneska papíry od svýho roku na těchto vozech...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------