Rada ohledně koupě svářečky
Re: Rada ohledně koupě svářečky
eLzyxi ... covece Placas hrusky s nerezem dohromady
Nikdo nemluvi o 200tis za vyvareni a lak. Uprimne, vim kolik napr. cca dal Luke za svuj bus atd a nebyla to ani polovina. Taktez jsou fachmani co delaji rychle a kvalitne, jen si musis pockat, nebo jsou prez pul republiky
Dale, nejsem zivnostnik, neni mi ani 40 (ale uz za chvili bude), pracovali jsme ve stejne firme a na stejnem postu, nicmene od te doby po 9ti letech jsem podstatne dal. Jen aby se clovek nekam dostal a neco mel, musi ze zacatku dost obetovat, vcetne treba rodiny.
Teardrop jsem stavel kdyz jsem tam byl zamestnan a plat jsem bral neco malo prez 11 cisteho
Nedelam v IT, ac jsem zacinal taky tam, delam v automotive a automatizaci.
Ja zacal pozde, tys podstatne mlad, nemas si proc stezovat, nemas rodinu, zenu, dite, tak koukej zabrat ... ale delat nekde spravce site v male soukrome firme, ve volnem case rozvazet vrtaky, to se na nasobek prumerneho platu clovek nedostane ... ale na druhou stranu mas fixni pracovni dobu, nidko te nerusi o nocich, vikendech atd atd. Vse ma sve pro a proti.
Znam mraky IT, kteri jsou treba i o deset let pladsi nez ja a maji i treba trojnasobek prumerneho platu (a ano i v severnich cechach)
Jinak k nam ted nastoupil kolega programator automatizace a po 10ti letech se vratil do CZ jen na uklidnenou. Jinak jeho prijem se pocital ve statisicich mesicne (na ceske) neb byl treba rok v Cine, rok v Rusku, dva roky v Brazilii atd atd ... opet neco za neco.
Borci jako Vako, SO, Sam atd at si klidne svari. Maji na to podminky (prostredi, zivotni, financni, casove), ostatni smudlove, jako treba ja a pod., jim vyjde levneji obycejne auta jako je T2b, Mechiko atd atd si nechat udelat. Za usetreny cas muzu jit do prace (kdyz proplati prezcasy ... jinak omezeni se da obejit bud dalsi kartou, nebo DPC atd atd ... znam lidi co maji treba 250+ hodin rocne ), muzu jit na brigadu, muzu si delat sve melouchy (treba i to IT ... a pro me nikdo za mene nez 1100,- nedela, kdyz potrebuji neco udelat a nechci si to delat na projektech sam) kterym rozumim a vim ze me uzivi, nez se mordovat se svareckou, flexou, spinou, zimou atd atd.
S tim muzu az budu rentier A i pak se ja osobne na to vyseru, neb radsi pojedu nekam na vylet.
Tak asi tak.
Edit: nabidek na praci, programatoru jak PC, tak automatizace, vcetne treba cesko-zahranicnich (a startuji vetsinou na 3500,- Eur) chodi vice nez dost, opet je to ale neco za neco (tri tydny v zahranici, tyden doma, nebo sluzebni cesty Cina, Mexiko, Brazilie, Italie). je to jen o tom co je clovek ochoten akceptovat/obetovat. Ja byt zdravotne bez indispozice a byt o 10-15let mladsi a bez rodiny, par let by me tu nidko nevidel
Nikdo nemluvi o 200tis za vyvareni a lak. Uprimne, vim kolik napr. cca dal Luke za svuj bus atd a nebyla to ani polovina. Taktez jsou fachmani co delaji rychle a kvalitne, jen si musis pockat, nebo jsou prez pul republiky
Dale, nejsem zivnostnik, neni mi ani 40 (ale uz za chvili bude), pracovali jsme ve stejne firme a na stejnem postu, nicmene od te doby po 9ti letech jsem podstatne dal. Jen aby se clovek nekam dostal a neco mel, musi ze zacatku dost obetovat, vcetne treba rodiny.
Teardrop jsem stavel kdyz jsem tam byl zamestnan a plat jsem bral neco malo prez 11 cisteho
Nedelam v IT, ac jsem zacinal taky tam, delam v automotive a automatizaci.
Ja zacal pozde, tys podstatne mlad, nemas si proc stezovat, nemas rodinu, zenu, dite, tak koukej zabrat ... ale delat nekde spravce site v male soukrome firme, ve volnem case rozvazet vrtaky, to se na nasobek prumerneho platu clovek nedostane ... ale na druhou stranu mas fixni pracovni dobu, nidko te nerusi o nocich, vikendech atd atd. Vse ma sve pro a proti.
Znam mraky IT, kteri jsou treba i o deset let pladsi nez ja a maji i treba trojnasobek prumerneho platu (a ano i v severnich cechach)
Jinak k nam ted nastoupil kolega programator automatizace a po 10ti letech se vratil do CZ jen na uklidnenou. Jinak jeho prijem se pocital ve statisicich mesicne (na ceske) neb byl treba rok v Cine, rok v Rusku, dva roky v Brazilii atd atd ... opet neco za neco.
Borci jako Vako, SO, Sam atd at si klidne svari. Maji na to podminky (prostredi, zivotni, financni, casove), ostatni smudlove, jako treba ja a pod., jim vyjde levneji obycejne auta jako je T2b, Mechiko atd atd si nechat udelat. Za usetreny cas muzu jit do prace (kdyz proplati prezcasy ... jinak omezeni se da obejit bud dalsi kartou, nebo DPC atd atd ... znam lidi co maji treba 250+ hodin rocne ), muzu jit na brigadu, muzu si delat sve melouchy (treba i to IT ... a pro me nikdo za mene nez 1100,- nedela, kdyz potrebuji neco udelat a nechci si to delat na projektech sam) kterym rozumim a vim ze me uzivi, nez se mordovat se svareckou, flexou, spinou, zimou atd atd.
S tim muzu az budu rentier A i pak se ja osobne na to vyseru, neb radsi pojedu nekam na vylet.
Tak asi tak.
Edit: nabidek na praci, programatoru jak PC, tak automatizace, vcetne treba cesko-zahranicnich (a startuji vetsinou na 3500,- Eur) chodi vice nez dost, opet je to ale neco za neco (tri tydny v zahranici, tyden doma, nebo sluzebni cesty Cina, Mexiko, Brazilie, Italie). je to jen o tom co je clovek ochoten akceptovat/obetovat. Ja byt zdravotne bez indispozice a byt o 10-15let mladsi a bez rodiny, par let by me tu nidko nevidel
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Tak myslím, že jestli někdo bude chtít poradit se svářečkou, až zabloudí sem, kontaktuje nejbližšího headhuntera..
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Kolegovi jsem jiz praci dohodil a je spokojen
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Šíšo, já už jsem podstatně dál a jinde. IT supervisor v CZ/US firmě. Platově na více jak dvaapůlnásobku (za necelý rok to není špatné navýšení příjmů) toho, co jsem měl v té předchozí "nejmenované" firmě. Ale ano, ke statisíci to není a jen tak nebude. Leda, že bych za pár let vzal funkci planťáka, až se tu stávajícímu nebude chtít už dále s náma mordovat
I tak bych to teoreticky mohl někomu svěřit, ať mi busa vymazlí, prachy jsou. Ale nechci. Zařekl jsem se, že jej postavím sám, resp. s minimální pomocí. Ano, někdy třeba dojdu k tomu, že si řeknu "ty opršeniny mě štvou, na STK s tím mají problém, kašlu na to, dám to opravit, nalakovat ... "
I tak bych to teoreticky mohl někomu svěřit, ať mi busa vymazlí, prachy jsou. Ale nechci. Zařekl jsem se, že jej postavím sám, resp. s minimální pomocí. Ano, někdy třeba dojdu k tomu, že si řeknu "ty opršeniny mě štvou, na STK s tím mají problém, kašlu na to, dám to opravit, nalakovat ... "
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Pretoze som starsi ako vacsina z Vas, predpoklad je , ze mam viac zivotnych skusenosti...
Ak chces byt dobry gitarista, nekup si cinsku kopiu Fender...ak chces byt rychly na ceste, nekup si Trabanta / alebo ponorku /
Ak chces zvarat dobre, nekup si najlacnejsi piece of shit, pretoze " na moju potrebu to staci "
Zvaranie, myslim kvalitne, profesionalne, ja hodnotim ako umenie.. nedosiahnes ho na podradnej masine a s podradnym porozumenim o co vlastne ide...ak je dostatocne osoplene , nepenetrujuce zvary, tak nemam koment....
Dobre zvaranie moze robit clovek, ktory ma tisice odvarenych hodin, RTG testy.. ..za sebou.....vacsina si mysli, ze je to prehnane....nie je...videl som desiatky amaterskych renovacii, kde po pol roku zvary popraskali tak, ze som sa nestacil divit...z mojho pohladu je to vylozene nespravne a uz sa to priklana na stranu nezakonnosti...pokial u Vas nikto nekontroluje kvalitu renovacie a dodrzania dielenskych procesov, potom je mozne dostat na cestu aj vozidlo s podpriemernou kvalitou dielenskeho spracovania...good luck...
Ak chces byt dobry gitarista, nekup si cinsku kopiu Fender...ak chces byt rychly na ceste, nekup si Trabanta / alebo ponorku /
Ak chces zvarat dobre, nekup si najlacnejsi piece of shit, pretoze " na moju potrebu to staci "
Zvaranie, myslim kvalitne, profesionalne, ja hodnotim ako umenie.. nedosiahnes ho na podradnej masine a s podradnym porozumenim o co vlastne ide...ak je dostatocne osoplene , nepenetrujuce zvary, tak nemam koment....
Dobre zvaranie moze robit clovek, ktory ma tisice odvarenych hodin, RTG testy.. ..za sebou.....vacsina si mysli, ze je to prehnane....nie je...videl som desiatky amaterskych renovacii, kde po pol roku zvary popraskali tak, ze som sa nestacil divit...z mojho pohladu je to vylozene nespravne a uz sa to priklana na stranu nezakonnosti...pokial u Vas nikto nekontroluje kvalitu renovacie a dodrzania dielenskych procesov, potom je mozne dostat na cestu aj vozidlo s podpriemernou kvalitou dielenskeho spracovania...good luck...
Re: Rada ohledně koupě svářečky
[smilie=offtopic.gif]
Jen vsuvka.... kdysi dávno.. ale hodně dávno tady byl moc užitečný topic o Lakování..
Jen vsuvka.... kdysi dávno.. ale hodně dávno tady byl moc užitečný topic o Lakování..
Postoupil jsem do vyššího levelu....
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně koupě svářečky
hydraulik píše:[smilie=offtopic.gif]
Jen vsuvka.... kdysi dávno.. ale hodně dávno tady byl moc užitečný topic o Lakování..
baba jeden se moc dozvěděl, než se ( oprávněně ) pan "rozdávající rady zdarma" nasral a vše smazal.....
na mě to působí tak, že pokud se tu moc začne radit a pomáhat, tak se to musí hned tomu rádcovi znechutit tak, aby se na to raději vyprd !:-)
p.s. Svěřte to odborníkovi, ten to udělá profi, nenatáhne vás, udělá to včas a nejlíp !!!
Re: Rada ohledně koupě svářečky
su odbornici a odbornici.....u Vas asi ti prvi...
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Johne asi se najdou oba typy všude na zeměkouli, ale pro spoustu lidí je tu "cesta cíl". A pokud to tak člověk chce budiž mu přáno a ne přes prsty a po palici dáno !john píše: su odbornici a odbornici.....u Vas asi ti prvi...
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Tak to by som rad uvidel Tvoj KG
Re: Rada ohledně koupě svářečky
souhlas, proto nehledám nejlevnější mašinu, to bych vzal rovnou to mezinárodní "jedno peklo" ... EinHell, které prodávají v každém druhém hobbymarketu za 250USD/200eur. Hledám stroj kolem 1200USD/1000eur plus minus nějaký ten stovák. To už by mohlo/mělo umět vařit a ne jen lepit. Ano, uvědomuji si, co stojí profi mašiny a že tam bude sakra rozdíl. Ale nehodlám si zakládat automobilku, nehodlám s tím postavit loď, nehodlám s tím stavět velkorypadlo na uhlí(u nás by se hodilo). A nehodlám se s tím srát ani do nosných částí auta ...john píše:Ak chces byt dobry gitarista, nekup si cinsku kopiu Fender...ak chces byt rychly na ceste, nekup si Trabanta / alebo ponorku /
Ak chces zvarat dobre, nekup si najlacnejsi piece of shit, pretoze " na moju potrebu to staci "
Zvaranie, myslim kvalitne, profesionalne, ja hodnotim ako umenie.. nedosiahnes ho na podradnej masine a s podradnym porozumenim o co vlastne ide...ak je dostatocne osoplene , nepenetrujuce zvary, tak nemam koment....
zní to hezky, jenže nežijeme v ideálním světě a o tom se utvrzuji den co den. Každému druhému řemeslníkovi bych natentononc do rukou. Nechal jsem si opravit auto - nezajištěné šrouby barvou, já furt, že to tak plave - šrouby povolené. O servisu služebáků se snad ani nebudu zmiňovat, to je kolikrát na žalobu. Nechal jsem si připojit krbová kamna - jsou vyosená z místa, kde měly být a nejde s nimi hnout jinak, než uřezat trubky (o nerez flexo trubkách nikdy neslyšeli?).john píše: Dobre zvaranie moze robit clovek, ktory ma tisice odvarenych hodin, RTG testy.. ..za sebou.....vacsina si mysli, ze je to prehnane....nie je...videl som desiatky amaterskych renovacii, kde po pol roku zvary popraskali tak, ze som sa nestacil divit...z mojho pohladu je to vylozene nespravne a uz sa to priklana na stranu nezakonnosti...pokial u Vas nikto nekontroluje kvalitu renovacie a dodrzania dielenskych procesov, potom je mozne dostat na cestu aj vozidlo s podpriemernou kvalitou dielenskeho spracovania...good luck...
Pochybuji, že místní autoklempíři někdy slyšeli o rentgenu (leda u doktora), dokonce bych i pochyboval o vlastnictví svářecího průkazu.
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 12 úno 2018, celkem upraveno 3 x.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Stále ve stejném stavu a stejné garážijohn píše:Tak to by som rad uvidel Tvoj KG
viewtopic.php?f=7&t=14087&start=800
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Nejlíp si to udělám sám. Nemusím pak nasraně nahánět mistra dva roky, kde že je to auto co jsem chtěl vyvařit. I když teda ve finále to dělám dva roky taky .
Ale je to koníček, co bych z toho pocitově měl, když to jeden rok odvezu, rok nevidim a přivezu hotový.. No to je ale jen můj osobní názor. Chápu že někdo nemá podmínky ani chuť se do toho pustit, pak jiná varianta neni. Ale neříkejte mi že to dodavatel udělá, jak kdyby to auto stavěl pro sebe..
Souhlasím s Johnem, že svářet není jednoduchý a když jsem amatér, tak si to aspoň nechat po sobě zkontrolovat odborníka. Například já jsem některý věci vařil 3krát..
Ale je to koníček, co bych z toho pocitově měl, když to jeden rok odvezu, rok nevidim a přivezu hotový.. No to je ale jen můj osobní názor. Chápu že někdo nemá podmínky ani chuť se do toho pustit, pak jiná varianta neni. Ale neříkejte mi že to dodavatel udělá, jak kdyby to auto stavěl pro sebe..
Souhlasím s Johnem, že svářet není jednoduchý a když jsem amatér, tak si to aspoň nechat po sobě zkontrolovat odborníka. Například já jsem některý věci vařil 3krát..
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: Rada ohledně koupě svářečky
3x? To uz muselo byti fajn vyhrate
Hele, mame tu na firme kluka, necelych 29, a kdyz mel dlouhy a drahy kurz MIG/MAG, nejaky "domaci" ukol, tak ho to nechali prevarit jeste jednou a za dohledu, neb neverili, ze je to jeho prace
Ale to jsou vyjimky.
Ostatni, vcetne me, jsem tu lepici a pod A proto to necham profikum, neb ty 300,- za co to nekdo udela ja vydelam take. Sice nula s nulou, ale usetrim cas, nervy a sve zdravi
Abych zabijel cas studiem neceho, co me sice muze bavit a naplnovat, ale bohuzel v teto dobe me a mou rodinu neuzivi (ne nechci byt svarec ac kamosi co jezdi po svete a svaruji tlakove nadoby, produktovody atd jsou v baliku ... otatzka je opet co za to), tak to vazne ne.
Hele, mame tu na firme kluka, necelych 29, a kdyz mel dlouhy a drahy kurz MIG/MAG, nejaky "domaci" ukol, tak ho to nechali prevarit jeste jednou a za dohledu, neb neverili, ze je to jeho prace
Ale to jsou vyjimky.
Ostatni, vcetne me, jsem tu lepici a pod A proto to necham profikum, neb ty 300,- za co to nekdo udela ja vydelam take. Sice nula s nulou, ale usetrim cas, nervy a sve zdravi
Abych zabijel cas studiem neceho, co me sice muze bavit a naplnovat, ale bohuzel v teto dobe me a mou rodinu neuzivi (ne nechci byt svarec ac kamosi co jezdi po svete a svaruji tlakove nadoby, produktovody atd jsou v baliku ... otatzka je opet co za to), tak to vazne ne.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Kolko ludi tolko chuti.
Ako pise john : je tak trochu rozdiel medzi lowendom a niecim co je tak trosku na urovni profi tried.
Snivat o vyvaracke a celolaku pod 100000czk alebo niekde v okoli tejto sumy je fest naivne /bavime sa o kvalitnej praci a pouzitych materialoch/
a to ten clovek musi byt ina charita.
Druha cesta /tiez draha/ je sa to naucit.
Ta tretia zaplatit niekoho kto to fakt vie a vie to aj garantovat.
Pred cca 25rokmi som si chcel dat vyvarit mojho prveho chrobaka a samozrejme nalakovat.
Cena 70000 tusim este kcs ma vratila na zem .... Okolo 40-50000kcs stala GO Skodovky a to bola na sila /kupna/
Penazi bolo malo tak som vyhrnul rukav /fest vysoko/ a dal sa do diela... Pici to bolo cosi...
Ale akosi ma to zacalo bavit. Dalsie auto uz bolo trosku dalej a tak to ide az doteraz...
ale nazad k zvaraniu. Jedna dnesna 1cm hlinika a v nom trubka o stene 1mm.
ak by to nebol kamarat tak to nerobim
Ako pise john : je tak trochu rozdiel medzi lowendom a niecim co je tak trosku na urovni profi tried.
Snivat o vyvaracke a celolaku pod 100000czk alebo niekde v okoli tejto sumy je fest naivne /bavime sa o kvalitnej praci a pouzitych materialoch/
a to ten clovek musi byt ina charita.
Druha cesta /tiez draha/ je sa to naucit.
Ta tretia zaplatit niekoho kto to fakt vie a vie to aj garantovat.
Pred cca 25rokmi som si chcel dat vyvarit mojho prveho chrobaka a samozrejme nalakovat.
Cena 70000 tusim este kcs ma vratila na zem .... Okolo 40-50000kcs stala GO Skodovky a to bola na sila /kupna/
Penazi bolo malo tak som vyhrnul rukav /fest vysoko/ a dal sa do diela... Pici to bolo cosi...
Ale akosi ma to zacalo bavit. Dalsie auto uz bolo trosku dalej a tak to ide az doteraz...
ale nazad k zvaraniu. Jedna dnesna 1cm hlinika a v nom trubka o stene 1mm.
ak by to nebol kamarat tak to nerobim
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně koupě svářečky
A obe koupil na doporuceni a dle zkusenosti mistnich majstru. Pro mne je to unik od prace, relax, dovolena. Kdybych se tim mel zivit, fest prodelam kalhoty. Drzet dilnu v Praze mne tak posouva do kategorie blaznu nebo alespon podivinu.ToSvo píše:tomu tleská ten, co má v garáži dvě svářečkySam píše:Tesat do kamene
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Rada ohledně koupě svářečky
A pak už jsou jen kombinaceSam píše:A obe koupil na doporuceni a dle zkusenosti mistnich majstru. Pro mne je to unik od prace, relax, dovolena. Kdybych se tim mel zivit, fest prodelam kalhoty. Drzet dilnu v Praze mne tak posouva do kategorie blaznu nebo alespon podivinu.ToSvo píše:tomu tleská ten, co má v garáži dvě svářečkySam píše:Tesat do kamene
Dobře Ty!
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně koupě svářečky
Johny to povedal dobre a ja to zhrniem v kratkosti za neho.. Netreba ist do najlacnejsich zvaraciek, najvyssiu triedu treba zas zaplatit a peniaze sa musia vratit, preto stredna cesta - ale profi. Na splatky je ozaj tato technika dostupna uz aj pre amatera. Na dobrej masine, bude jeho zrucnost rychlo rast, na hobby bude len frustrovany z kvality zvaru a aj zo zrucnosti.. aj dobry majster neurobi s hobby zvarackou vacsi zazrak ako uplny laik.
Idealne v tomto Topicu by bolo, keby ste sa pytali na konkretne veci - posunulo by to veci dalej..
Napr SO - Maros ukazal vzorku zvaru hlinika - aby sa dal v domacich podmienkach takto zvarit hruby kus s tenkym, je vhodne si hruby kus nahriat trebars na plynovom varici, al.PropButan horakom, prilozit tenky material, plamen viest asi 3-4mm na hruby material , smerom od tenkeho a pri dostatocnom nataveni viest zvar s dostatocnym pridanim drotu, ako pridavneho materialu..
Idealne v tomto Topicu by bolo, keby ste sa pytali na konkretne veci - posunulo by to veci dalej..
Napr SO - Maros ukazal vzorku zvaru hlinika - aby sa dal v domacich podmienkach takto zvarit hruby kus s tenkym, je vhodne si hruby kus nahriat trebars na plynovom varici, al.PropButan horakom, prilozit tenky material, plamen viest asi 3-4mm na hruby material , smerom od tenkeho a pri dostatocnom nataveni viest zvar s dostatocnym pridanim drotu, ako pridavneho materialu..
Naposledy upravil(a) vako dne 13 úno 2018, celkem upraveno 2 x.
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Rada ohledně koupě svářečky
otázkou je, co je profi svářečka, protože orientace dle ceny v mnoha oborech selhává. Nemyslím si ani, že bych se měl orientovat podle značky. Takže jaké parametry či vlastnosti sledovat?
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně koupě svářečky
odsledovat recenzie na dany typ.. najdolezitejsi sa mi ale zda typ s dobrym posunom drotu a kvalitnym trafo.. Doma mam osobne Omicron 165/220 V , ktory s drotom 0,6 a 0,8mm je pre domacu autoklampiarinu v pohode a zvara bez chyb a zavahania.. ma uz 14 rokov a myslim, ze dnes je jeho trieda zas o nieco v spolahlivosti lepsia a aj cena je uz lepsia.. Ak mas 380V treba ist do tejto kategorie, ktora je zas o triedu lepsia..
treba pocitat s tym, ze sa bezne zvaraju plechy o hrubke 0,6 , preto profi zvaracky pre drot 1 -1,4mm a nastavenim prudu od 65 Amp nemusia podat pre autoklampiarinu dobry vysledok - su vsak vynikajuce pre materialy od hrubky 3mm. Pre autoklampiarinu sa pouzivaju tenke svove zvary, alebo bodovanie a netreba pre nich vodne chladenie..
Mna zaucal do tajov zvarania prave Johny a jedna vec, na ktoru si stale pri zvarani pripominam je PRIPRAVA materialu a to je polovica uspechu..
treba pocitat s tym, ze sa bezne zvaraju plechy o hrubke 0,6 , preto profi zvaracky pre drot 1 -1,4mm a nastavenim prudu od 65 Amp nemusia podat pre autoklampiarinu dobry vysledok - su vsak vynikajuce pre materialy od hrubky 3mm. Pre autoklampiarinu sa pouzivaju tenke svove zvary, alebo bodovanie a netreba pre nich vodne chladenie..
Mna zaucal do tajov zvarania prave Johny a jedna vec, na ktoru si stale pri zvarani pripominam je PRIPRAVA materialu a to je polovica uspechu..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers