Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Chtel jsem se zeptat jestli tu nekdo z vas resil na beetla hydraulicke ovladani spojky, jestli na to existuji komponenty (hl. spojkovy valec a jak je ovladany).
Origo na Zaporozci je spojka hydraulicka a ja ji mam upravenou na lanko, ale jde to ztuha. Uvidime az to bude v provozu, ale uz ted se poohlizim po tom to predelat na kapalinove ovladani.
Origo na Zaporozci je spojka hydraulicka a ja ji mam upravenou na lanko, ale jde to ztuha. Uvidime az to bude v provozu, ale uz ted se poohlizim po tom to predelat na kapalinove ovladani.
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Na tenke plechy mas este moznost elektrody 1,6 a 2.Je jasne ze 2,5 prepaluje plech 0,8.Devon Buggy píše:
Tohle je zrovna misto kde je 0.8 plech do ktereho jsem varil 2mm rouru 60 prumer...ten plech je asi cinskej, desne se to propalovalo. Svaruju malym invertorem, elektrody ESAB 2.5 a 3.2. MIG nemam, mozna casem poridim.
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Ja som to robil, ak chces do toho ist poslem info...Devon Buggy píše:Chtel jsem se zeptat jestli tu nekdo z vas resil na beetla hydraulicke ovladani spojky, jestli na to existuji komponenty (hl. spojkovy valec a jak je ovladany).
Origo na Zaporozci je spojka hydraulicka a ja ji mam upravenou na lanko, ale jde to ztuha. Uvidime az to bude v provozu, ale uz ted se poohlizim po tom to predelat na kapalinove ovladani.
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
To bych ti (Vam) byl velmi vdecny, dekuji.john píše:Ja som to robil, ak chces do toho ist poslem info...Devon Buggy píše:Chtel jsem se zeptat jestli tu nekdo z vas resil na beetla hydraulicke ovladani spojky, jestli na to existuji komponenty (hl. spojkovy valec a jak je ovladany).
Origo na Zaporozci je spojka hydraulicka a ja ji mam upravenou na lanko, ale jde to ztuha. Uvidime az to bude v provozu, ale uz ted se poohlizim po tom to predelat na kapalinove ovladani.
Rikam si ze dokud to mam jeste ve stadiu rozdelanem, bude mensi problem si tam natahnout extra trubku. Stejne budu muset asi vymenit fuel pipe, myslim ze je uvnitr tunelu zkorodovana.
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
[/quote]
To bych ti (Vam) byl velmi vdecny, dekuji.
Rikam si ze dokud to mam jeste ve stadiu rozdelanem, bude mensi problem si tam natahnout extra trubku. Stejne budu muset asi vymenit fuel pipe, myslim ze je uvnitr tunelu zkorodovana.[/quote]
The first name basis is OK with me...
My pouzivame Wilwood slave cylinder.Vyber na Master cylinder je velky, diameter nie viac ako 3/4".Aj tak asi bude potrebny positive stop na spojkovy pedal...Brake Master cylinder sa umiestni o potrebnu vzdialenost do prava a spojkovy master medzi brzdovy a tunel...modifikacia napoleona je nutna, taktiez mods na pedaloch...Je vyhodne preniest trubku na lavu stranu tunela este pred firewall...benzinove trubky tam prezen hned dve ak uvazujes o vstrekovani...je prakticke pouzit plastove trubky / Golf / lahka instalacia a nemusia sa pevne uchytit k tunelu...
Tak to len na zaciatok, ak potrebujes viac info, daj vediet...
To bych ti (Vam) byl velmi vdecny, dekuji.
Rikam si ze dokud to mam jeste ve stadiu rozdelanem, bude mensi problem si tam natahnout extra trubku. Stejne budu muset asi vymenit fuel pipe, myslim ze je uvnitr tunelu zkorodovana.[/quote]
The first name basis is OK with me...
My pouzivame Wilwood slave cylinder.Vyber na Master cylinder je velky, diameter nie viac ako 3/4".Aj tak asi bude potrebny positive stop na spojkovy pedal...Brake Master cylinder sa umiestni o potrebnu vzdialenost do prava a spojkovy master medzi brzdovy a tunel...modifikacia napoleona je nutna, taktiez mods na pedaloch...Je vyhodne preniest trubku na lavu stranu tunela este pred firewall...benzinove trubky tam prezen hned dve ak uvazujes o vstrekovani...je prakticke pouzit plastove trubky / Golf / lahka instalacia a nemusia sa pevne uchytit k tunelu...
Tak to len na zaciatok, ak potrebujes viac info, daj vediet...
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Dik za info. Slave cylinder mam novy origo na ZAZ. Slo mi o master clutch cylinder, co za typ se tam montuje. Projedu Fleabay (eBay) tam urcite neco dohledam. Kdyz ne, koupim z AU Ted jdu hledat tu palivovou trubku, kdo to tu nekde kolem prodava. Brzdove mam jeste dost
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Ta fuel line, jaky to ma mit prumer? Cokoliv plastoveho zde nikde nemaji, jen takove ty mekke jak na brush cutter ale vetsi prumer...to teda asi neni to co mas na mysli..john píše:My pouzivame Wilwood slave cylinder.Vyber na Master cylinder je velky, diameter nie viac ako 3/4".Aj tak asi bude potrebny positive stop na spojkovy pedal...Brake Master cylinder sa umiestni o potrebnu vzdialenost do prava a spojkovy master medzi brzdovy a tunel...modifikacia napoleona je nutna, taktiez mods na pedaloch...Je vyhodne preniest trubku na lavu stranu tunela este pred firewall...benzinove trubky tam prezen hned dve ak uvazujes o vstrekovani...je prakticke pouzit plastove trubky / Golf / lahka instalacia a nemusia sa pevne uchytit k tunelu...
Tak to len na zaciatok, ak potrebujes viac info, daj vediet...
Pancerovou nikdo nema.
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Plastova fuel line ma ID 7.0 mm +....vsetky moderne auta to pouzivaju, VW Spare parts department..
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Ptal jsem se dnes ve dvou obchodech a hledal to online a nikde nic. Nakonec jsem na Fleebay koupiljohn píše:Plastova fuel line ma ID 7.0 mm +....vsetky moderne auta to pouzivaju, VW Spare parts department..
http://www.ebay.co.uk/itm/330691493134 6mm ID, gumove pruchodky jeste nejake mam a bude to OK
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Dneska bylo vcelku hezke pocasi tak jsem se chvili vrtal v buggy
Na foto je videt ten elektricky posilovac rizeni. Funguje bezchybne no je zatim rizeny pres potenciometr pod volantem (na fotce vlevo, nad pojistkou 50A). Na minimum je to tak akorat na jizdu, na maximum lze volantem tocit malickem. Snad to bude bezchybne fungovat a propojim to se senzorem na vystupu z prevodovky.
To co je ted videt, ty dve 100A rele atd, bude zakryte cele plastovou prepazkou na ktere bude koberec, jen v pravem rohu budou dve pojistkove skrinky a sockety na rele.
Na foto je videt ten elektricky posilovac rizeni. Funguje bezchybne no je zatim rizeny pres potenciometr pod volantem (na fotce vlevo, nad pojistkou 50A). Na minimum je to tak akorat na jizdu, na maximum lze volantem tocit malickem. Snad to bude bezchybne fungovat a propojim to se senzorem na vystupu z prevodovky.
To co je ted videt, ty dve 100A rele atd, bude zakryte cele plastovou prepazkou na ktere bude koberec, jen v pravem rohu budou dve pojistkove skrinky a sockety na rele.
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Jedno kratke video z jeste kratsi jizdy - na konci par detailu z buggy
[youtube] https://youtu.be/3Uv6gLpxptE[/youtube]
[youtube] https://youtu.be/3Uv6gLpxptE[/youtube]
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Když koukám na ten provoz v levo tak je to jak to mam říct hrozně nezvyklé teda aspoň pro mě Jinak to máš moc pěkné
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Jsem tam zahledl I Westfalku. Druhe video taky dobry, akorat jsem tu furt brzdil u PC v tech uzkych ulickach
Jinak jaka je spolehlivost motoru vyrobeneho kdysi v Rusku? Je motor z kvalitniho materialu? Pamatuju souseda co mel Polski Fiat ten malej urvanej kompresor, tam snad menil motor dvakrat do mesice
Jinak jaka je spolehlivost motoru vyrobeneho kdysi v Rusku? Je motor z kvalitniho materialu? Pamatuju souseda co mel Polski Fiat ten malej urvanej kompresor, tam snad menil motor dvakrat do mesice
Vwase nocni sichta...