Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Ano, přidávám se. Je to příjemné zpestření ve stojatých vodách flat4.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Ty vody spis vazne konkuruji Mrtvemu mori [smilie=rofl5.gif]Sam píše:Ano, přidávám se. Je to příjemné zpestření ve stojatých vodách flat4.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Tak to by asi chtělo naředit nějakým reportem o Johánkovi, ne ?
OK, já vím, já vím.. každý se chce jen koukat a číst.
OK, já vím, já vím.. každý se chce jen koukat a číst.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=4
Jak ho dostat do UK? ...nechcete si nekdo udelat vylet?
Jak ho dostat do UK? ...nechcete si nekdo udelat vylet?
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Dnesni montaz druhe sedacky
Vesly tam taktak, musel se predelat drzak pasu na vnitrni strane, jinak to pri posouvani drelo. Taky jsem odstranil pyro predepinac pasu a airbag zboku sedacky. Byl zakryty, takze neni videt ze tam uz neni. Dalsi mala komplikace je ze musim nekde pod palubkou vyvest diagnostickou zasuvku a napojit obe sedadla, po pripojeni na diagnostiku se musi malinko preprogramovat.
Takze ted uz muzu zapojit pedaly a prisroubovat kastli nastalo. Konecne
Vesly tam taktak, musel se predelat drzak pasu na vnitrni strane, jinak to pri posouvani drelo. Taky jsem odstranil pyro predepinac pasu a airbag zboku sedacky. Byl zakryty, takze neni videt ze tam uz neni. Dalsi mala komplikace je ze musim nekde pod palubkou vyvest diagnostickou zasuvku a napojit obe sedadla, po pripojeni na diagnostiku se musi malinko preprogramovat.
Takze ted uz muzu zapojit pedaly a prisroubovat kastli nastalo. Konecne
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
No to je masakr! A to jako celý prostě a jednoduše pujde postavit na papíry bez keců a úplatků?
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
V Britanii postavis na papiry i necky na kolech, pokud splnujou to co maji. Zde, jelikoz je sasi z brouka, to bude o to jednodussi. Cili klasicka technicka, potom jizda na podvalniku na specialni technickou kde se resi co se napise do TP, jestli je to vice VW a zustane mu jeho RZ anebo uz je to neco jineho a da se tomu nova RZ ( kdyz to zustane na starych znackach, nemusi to platit silnicni dan, pokud dostane nove, plati jako kazde jine auto.martin_100 píše:No to je masakr! A to jako celý prostě a jednoduše pujde postavit na papíry bez keců a úplatků?
Vsechny tyto pravidla jsou presne dane, clovek se nemusi bat nejakych komplikaci. Pokud bych zkusil uplatek, tak si 5 let zajezdim tak akorat v dire:)
Minuly mesic jsem namontoval do jednoho auta misto H7 dopredu konverzni sadu na Xenony. Na technicke mi rekli ze je to super a ze se jim to libi, splnuje to to co ma a nemaji s tim problem. To stejne si namontoval znamy v CR a jeste ten vecer ho zastavili mistni a bylo to za 500 a namontovat zpatky obycejne H7 achjo
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
proč u nás nejde nic?
já ani legálně nesmím jezdit na origo kolech z výroby protože při dovozu auta před 20 lety mělo nazutý zimáky jinýho rozměru a tak zapsali ty a origo kola mi bez bumážky od výrobce nezapíšou a výrobce mi nic s razítkem nedá páč ho starý auta prostě nezajímají....
Takže to co si občas C H M postavili v Top Gearu a následně s tím jezdili nebylo tak že je to pro film tak se může všechno ale prostě se to může pokud splní to a tamto....
já ani legálně nesmím jezdit na origo kolech z výroby protože při dovozu auta před 20 lety mělo nazutý zimáky jinýho rozměru a tak zapsali ty a origo kola mi bez bumážky od výrobce nezapíšou a výrobce mi nic s razítkem nedá páč ho starý auta prostě nezajímají....
Takže to co si občas C H M postavili v Top Gearu a následně s tím jezdili nebylo tak že je to pro film tak se může všechno ale prostě se to může pokud splní to a tamto....
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Pre nasu uradnu moc je zmysluplnejsie nas pokutovat za vsetko co ich napadne.
Nainstalovat milion radarov , ludi zmagorit natolko ze sa plazia na 50km/h 30kou ....
A samozrejme kokot policajt tu kolonu vedie .. sice sam tym porusuje zakon ale on snad ani o nom nevie.
O STK je skoda hovorit. Ty nedokazu ani zakladne ukony /cest vynimkam/ nieto este aby nahodou riesili individualne stavby.
Na discovery davnejsie sli nejake preteky v stavbe kde akych bludov.
Partia dievcat prerabala chrobaka na diesel motor a liali tam fritak /zivotne prostredie vraj /
Hruba hnusna robota. Prisli na STK papiere v ruke chlapik odkontroloval nariadil tusim nejaku malickost zmenit a dal bumazku...
A mohli na verejne komunikacie...
A tu nahodu zmenis rozmer disku a stane sa katastrofa...
Devon Buggy : daj nam sem prosim ta nielen postup tvojej prace ale aj naznak postupu schvalovania tvoho vozidla v UK.
To sa poserkame od radosti kde to zijeme a kde to zije
Nainstalovat milion radarov , ludi zmagorit natolko ze sa plazia na 50km/h 30kou ....
A samozrejme kokot policajt tu kolonu vedie .. sice sam tym porusuje zakon ale on snad ani o nom nevie.
O STK je skoda hovorit. Ty nedokazu ani zakladne ukony /cest vynimkam/ nieto este aby nahodou riesili individualne stavby.
Na discovery davnejsie sli nejake preteky v stavbe kde akych bludov.
Partia dievcat prerabala chrobaka na diesel motor a liali tam fritak /zivotne prostredie vraj /
Hruba hnusna robota. Prisli na STK papiere v ruke chlapik odkontroloval nariadil tusim nejaku malickost zmenit a dal bumazku...
A mohli na verejne komunikacie...
A tu nahodu zmenis rozmer disku a stane sa katastrofa...
Devon Buggy : daj nam sem prosim ta nielen postup tvojej prace ale aj naznak postupu schvalovania tvoho vozidla v UK.
To sa poserkame od radosti kde to zijeme a kde to zije
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
SO 545 píše:Pre nasu uradnu moc je zmysluplnejsie nas pokutovat za vsetko co ich napadne.
Nainstalovat milion radarov , ludi zmagorit natolko ze sa plazia na 50km/h 30kou ....
A samozrejme kokot policajt tu kolonu vedie .. sice sam tym porusuje zakon ale on snad ani o nom nevie.
O STK je skoda hovorit. Ty nedokazu ani zakladne ukony /cest vynimkam/ nieto este aby nahodou riesili individualne stavby.
Na discovery davnejsie sli nejake preteky v stavbe kde akych bludov.
Partia dievcat prerabala chrobaka na diesel motor a liali tam fritak /zivotne prostredie vraj /
Hruba hnusna robota. Prisli na STK papiere v ruke chlapik odkontroloval nariadil tusim nejaku malickost zmenit a dal bumazku...
A mohli na verejne komunikacie...
A tu nahodu zmenis rozmer disku a stane sa katastrofa...
Devon Buggy : daj nam sem prosim ta nielen postup tvojej prace ale aj naznak postupu schvalovania tvoho vozidla v UK.
To sa poserkame od radosti kde to zijeme a kde to zije
Kdyz je vule, vsechno jde. Tyhlety prikazy, zakazy, papiry a razitka jsou smradem tahnoucim se z doby predrevolucni.
Postup schvalovani uz jsem jednou psal:
1) Klasicka technicka, zdali vozidlo splnuje vse co ma, brzdi, sviti....pokud chteji, tak se v tom i projedou
pokud na technicke neco neprojde, opravit a zpet na retest.
2) S papirem z technicke na dalsi technickou, tzv. VIC ( v podstate kontrola cisel podvozku a motoru jestli treba nejsou z kradeneho auta) atd.
3) stahnout si z netu V627/1 formular, vypsat, prilozit vsechny dalsi dokumenty ktere jsou tam vypsane a budto poslat na DVLA (registr vozidel) anebo tam osobne zajet to prihlasit.
4) auto musi byt pojistene a mit zaplacenou silnicni dan (Road Tax).
Tot vse, pratele, cele je to na dve odpoledne.
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
takže postavit v ČR, odvézt do Anglie pro papíry, přivézt zpátky do ČR a přihlásit. A celé to vyjde levněji, jak to celé řešit přes Dekru
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Este ako je to s riadenim na opacnej strane.
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
tak jako pro RHD auta platí, že se dají přihlásit v kontinentální EU, tak by mělo platit, že i LHD auto lze přihlásit v UK ...
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
.....LHD jako RHD.... pouze pojistka muze byt malinko vyssi ale vse zalezi na typu auta atd.Milan NM píše:Este ako je to s riadenim na opacnej strane.
Kolik ze to stoji pres DEKRu?
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
když jsem se ptal na dodatečnou montáž xenonových světel s použitím originálních světlometů, ale neoriginálního mechanismu rozpoznávání světlé výšky (nelze dodělat z originálu, je potřeba SW, který autorizák nenahraje), tak si řekli o 3500Kč za měření světelných toků a já nevím čeho všeho, a 5000Kč za proveření elektromagnetické kompatibility onoho elektronického štelovacího bazmeku. Vykašlal jsem se na to, protože když připočítám cenu jetých světel, tak by se mi vyplatilo auto prodat a koupit jiné, klidně o 2 roky mladší, i s xenony.
A někde jsem četl, že homologace prodloužení Š105L na 7,2 metrů dlouhou limuzínu vyšla na 30000Kč.
EDIT: tady je link
Nechci raději vědět, co by si řekli za otestování stavby vlastního auta.
A někde jsem četl, že homologace prodloužení Š105L na 7,2 metrů dlouhou limuzínu vyšla na 30000Kč.
EDIT: tady je link
Nechci raději vědět, co by si řekli za otestování stavby vlastního auta.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
eLzyx píše:když jsem se ptal na dodatečnou montáž xenonových světel s použitím originálních světlometů, ale neoriginálního mechanismu rozpoznávání světlé výšky (nelze dodělat z originálu, je potřeba SW, který autorizák nenahraje), tak si řekli o 3500Kč za měření světelných toků a já nevím čeho všeho, a 5000Kč za proveření elektromagnetické kompatibility onoho elektronického štelovacího bazmeku.
Fuj.....ja jsem si to pred tim overil telefonicky na technicke, pan mi rekl ze pokud to je teplotou do 6000K, kresli to pattern jak ma cili na testeru to jde sestelovat atd a vykonove to neni nejak prehnane tak s tim nemaji problem, ba naopak.....auto lip sviti a je z neho lip videt, coz je pravda. Delal jsem to na A170 CDI ktere maji nejake prechodove odpory na spinaci svetel a na zarovce je pak nizsi napeti nez 12V a sviti to jak bludicka.
Pak jsem s tim jel na technickou - jinam nez jsem pred tim volal - a specialne jsem se na to ptal a nemaji s tim problem, spis se jim to libilo.
Nejake nastavovani v zavislosti na nalozeni anebo zabudovane ostrikovace jsou povinne na autech ktere maji Xenony od vyroby, pri dodatecne montazi maji na technicke v pocitaci primo co to ma splnovat, a pokud to splnuje, vse je OK.
Co se tyka kol, velikosti a sirky, pokud to nedre pri zataceni a o blatnik nebo nekde jinde, dejte si tam treba z traktora....nejake udaje z technicaku nikoho nezajimaji a ani tam vlastne nic o kolech neni.
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
a jak je to u vás s tím, že na jedné nápravě mají být stejné pneumatiky (nejen rozměr, ale i od stejného výrobce i stejný modelový typ)? Občas čumím, když jsem někdo dotáhne anglána, tak to má každou pneu jinou. Zimní, letní, Continental, nebo Wanli, to je šumafuk.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Na naprave musi byt jen stejny rozmer pneu. Vyrobce, vzorek i speed rating muze byt jiny. Vzorek min. 1.6mm musi byt na minimalne 75 procentech sirky dezenu.eLzyx píše:a jak je to u vás s tím, že na jedné nápravě mají být stejné pneumatiky (nejen rozměr, ale i od stejného výrobce i stejný modelový typ)? Občas čumím, když jsem někdo dotáhne anglána, tak to má každou pneu jinou. Zimní, letní, Continental, nebo Wanli, to je šumafuk.
Re: Vzduchem chlazená zajímavost - - ZAZ, Záporožec
Tohle číst, to je jak koukat na porno
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.