SO 545 píše:Elektro posilovac ma dnes uz kde ake leco. Inac by asi tazko riesili park asistentov atd...
Ale malo ktore auto ma posiovac priamo na tyc volantu.
A to uz je instalacne zvladnutelne dost lahko.
Ja len zavidim tu legislativu UK ktora vie poriesit bez problemov prestavbu co ma havu aj patu.
U nas bez spekulovania nevymenim ani disky.
Na fotky mechaniky a elektra sa tiez tesim.
Taky nevim proc se to v CR tak strasne zkomplikovalo. Nekdo to vylobboval az do krajnosti ze by D E K R A ?
U me doufam ze zustanou RZ z beetla (ta co tam ted je). Pokud by naznali ze zasahy jsou uz vetsi tak vystavi novy technicak a bude to na znacce zacinajici Q pismenem - vozidla netovarni vyroby nebo vozidla kde se nevi puvod ci nejsou udaje napr o roku vyroby atd. Ale na znacky to dostanu tak jako kazdy jiny pokud to bude splnovat co to splnovat ma (brzdy, svetla atd atd.)
Tuhleva jsem cetl co ted delaji v CR na STK ze si to prej foti, nejakou motorku vyhodili ze mel trasne ktere nejsou od vyroby atd.....nevim co se to deje. Slo by vubec udelat v CR kitcar, dovezt ho do UK, prihlasit a zase ho vratit do CR a prihlasit tam? [-o<