Mávačky
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
jen drobnost jsou 2 druhy podle uchycení na mávačce...podle výrobního čísla na na konci je písmeno A-G? každopádně do cca D je šroubek z boku z každé strany a od tohoto písmene dál E-? je to zespodu a to jsou ty co jsou na obrázku výše
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: Mávačky
Nemáte někdo schéma mávaček, zapojení jsem našel ve schématech elektriky, ale ještě jak fungujou, tam jde stálé napětí a pak od cyklovače přijde napětí který jí vystřelí ven, nebo tam ani cyklovač nemá být a jen tam přijde napětí od páčky pod volantem??
Bubu Oval (1955)
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: Mávačky
..."cyklovač" je u stěračů asi chceš říci přerušovač.... ten tam opravdu nepatří... napětí aktivuje indukcí civku v těle mávadla a po vyklopení dojde k sepnutí kontaktu a žárovka svítí doporučuji oddělený obvod, jinak ti mávadla budo opravdu "mávat" s chodem přerušovačeProky píše:Nemáte někdo schéma mávaček, zapojení jsem našel ve schématech elektriky, ale ještě jak fungujou, tam jde stálé napětí a pak od cyklovače přijde napětí který jí vystřelí ven, nebo tam ani cyklovač nemá být a jen tam přijde napětí od páčky pod volantem??
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mávačky
B. je správně. Jeden kontakt od mávaček vede ke kostře, druhý k páčce blinkrů pod volantem. Sepnutním páčky začne cívkou mávačky procházet proud a tím dojde k vychýlení do vodorovné pozice a zároveň se rozžhne žárovka v mávačce.Proky píše:Nemáte někdo schéma mávaček, zapojení jsem našel ve schématech elektriky, ale ještě jak fungujou, tam jde stálé napětí a pak od cyklovače přijde napětí který jí vystřelí ven, nebo tam ani cyklovač nemá být a jen tam přijde napětí od páčky pod volantem??
Třetí kabel je zem, která se spojí při plném vysunutí mávačky a ukostří tak kontrolku na tachometru aby obsluha vozidla věděla, že ukazuje změnu směru jízdy.
UPDATE: Ovalisimus byl rychlejší.. Nicméně opakování matka moudrosti, tak ať se to podaří zkulturnit, Proky.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: Mávačky
edit: nechal jsem si to proležet hlavou a už mi to došlo , jak jste to popsali ( včera mi to nějak nemyslelo, tak jsem si to musel přečíst víckrát )
Bubu Oval (1955)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mávačky
Velkej, ta civka bere dost. Napr. obyc nabijecko mavacku vubec nevysunes.Proky píše:Nevíte jakej je potřeba proud??
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Mávačky
normálně na baterce ti to musí fungovat, mávačky nejsou žádná věda...
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz