Poznej auto na obrazku...
Poznej auto na obrazku...
Pri jedny zakazce jsem mimojine mezi historickymi fotkami lokality objevil docela zajimavou karku. Co by to mohlo byt zac?
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Steyr 50 1936 -1937
Years of production: 1936-1938
Overall production: ?
Chassis-less body
Engine: Steyr-50 22hp/3600rpm, boxer SV 4-cyl, 4-stroke 984cc
Compression ratio: 5.9:1
Bore/Stroke: 59/90mm
Carburettor: Pallas MP 30 or Solex 30 BFRH
Battery: Bosch, 12V, 40 A*h
Spark plugs type: W 175 T1
Cylinder firing order: 1-3-2-4
Clutch: dry single plate
Length: 3610 mm, width: 1518mm, height: 1460mm
Wheelbase: 2350(?)mm
Front wheel track: 1250 mm
Rear track: 1250 mm
Clearance: 175mm
Turning radius: 5.25m
Gearbox: 4 speeds + rear
Ratios: I - 4.83, II - 2.98, III - 1.73, IV - 1.00, rear - 6.5
Mechanical brakes on all wheels
Weight: 800 kg
Maximal speed: 85 km/h
Tyres: 4.50x17 inches
Fuel tank capacity: ? L
Fuel consumption: 8 L/100km
Years of production: 1936-1938
Overall production: ?
Chassis-less body
Engine: Steyr-50 22hp/3600rpm, boxer SV 4-cyl, 4-stroke 984cc
Compression ratio: 5.9:1
Bore/Stroke: 59/90mm
Carburettor: Pallas MP 30 or Solex 30 BFRH
Battery: Bosch, 12V, 40 A*h
Spark plugs type: W 175 T1
Cylinder firing order: 1-3-2-4
Clutch: dry single plate
Length: 3610 mm, width: 1518mm, height: 1460mm
Wheelbase: 2350(?)mm
Front wheel track: 1250 mm
Rear track: 1250 mm
Clearance: 175mm
Turning radius: 5.25m
Gearbox: 4 speeds + rear
Ratios: I - 4.83, II - 2.98, III - 1.73, IV - 1.00, rear - 6.5
Mechanical brakes on all wheels
Weight: 800 kg
Maximal speed: 85 km/h
Tyres: 4.50x17 inches
Fuel tank capacity: ? L
Fuel consumption: 8 L/100km
flat4 teoretik gang member number 1
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ošklivost
Mě to spíš připomíná Tatru 97, rozřízlou a zkrácenou. Ale Neopisoval nikdo.Míra píše:Zas tak ošklivé není trochu mi připomíná Aero Minor je jen otázkou kdo od koho před 70 lety opisoval !!
Zeptejte se Ledwinky, kdo to má na svědomí.
flat4 teoretik gang member number 1
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
kuk
Ale skvělá práce Bugzi, chvíli tu nejsem a ty nastavíš takovouhle laťku...
Mezi náma....zaručeně jeden kus Steyera 50 je v ČR na podvozku KdF a je to krasavec s nádhernou historií...ale víc nesmím prozradit
Ale skvělá práce Bugzi, chvíli tu nejsem a ty nastavíš takovouhle laťku...
Mezi náma....zaručeně jeden kus Steyera 50 je v ČR na podvozku KdF a je to krasavec s nádhernou historií...ale víc nesmím prozradit
Ing. Karl Jenschke, letecký konstruktér, autor Adleru 2,5l. Později přešel k firmě Auto-Union. S Ledwinkou to nemá společnýho nic. Spíš s poválečným Auto-Unionem - DKW (teď nevím jaxe to kua jmenovalo, mělo to světla jako brouk. 1000?), pak s Ifou F9 (to byl totiž vošlehnutej ten A-U) a pak s Wartburgem 311. Všechny ty auta maj chladič dost netypicky nahoře na motoru (Huckepackcmotor) a ventilátor před chladičem...Zeptejte se Ledwinky, kdo to má na svědomí.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Hmm, díky za nápovědu...podle kol a podle tech poziček na bliatníku jsem chtěl hádat na závoďák postavený na základě FIATu 600, ale když horizontální boxer....tak to by mohl být Steyer - PUCH (dvouválec) a nebo se ještě F600 vyráběl v licenci v Německu jako NSU Jagst (oproti standartnímu F600 měl faltdach střechu, ale řekl bych, že to byl normální řaďák vodník)
Pro doplnění se 600 ještě vyráběla licenčně jako Seat a zastava, ale to sem určitě nepatří...
Pro doplnění se 600 ještě vyráběla licenčně jako Seat a zastava, ale to sem určitě nepatří...
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
yahoďák píše:Hmm, díky za nápovědu...podle kol a podle tech poziček na bliatníku jsem chtěl hádat na závoďák postavený na základě FIATu 600, ale když horizontální boxer....tak to by mohl být Steyer - PUCH (dvouválec) a nebo se ještě F600 vyráběl v licenci v Německu jako NSU Jagst (oproti standartnímu F600 měl faltdach střechu, ale řekl bych, že to byl normální řaďák vodník)
Pro doplnění se 600 ještě vyráběla licenčně jako Seat a zastava, ale to sem určitě nepatří...
[-(
Samá voda, je to dvouválec a není to Fiat, Steyr ani NSU.
SPZ to přímo prozrazuje...
flat4 teoretik gang member number 1
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
BMW 700 RS - tovární závoďák
řídí Hans Stuck
75PS 168km/h - dva jednoduchý Solexy v závodní úpravě
řídí Hans Stuck
75PS 168km/h - dva jednoduchý Solexy v závodní úpravě
Naposledy upravil(a) Žanek dne 15 kvě 2006, celkem upraveno 1 x.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM