Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2548
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.

Příspěvek od threeseven »

Píši nám čtenáři

Před časem si v Čechách Němec koupil brouka. Leštěnku, malookno, 1963. Jezdil tu s ním, auto mělo české papíry. A teď se vrátil do Německa a chce auto přehlásit. Na TUV se zjistilo, že VIN je auta z roku 77, což je v Německu u auta z roku 1963 problém. Jeho otázka je, jestli se to tady takhle běžně dělalo. Jestli ano, TUV mu to uzná.

Mám mu odpovědět že jo, že za komunismu bylo málo dílů a kromě škodovek na podvozcích kdf jsme tu dělali i tohle? To hraje na city, ale není k tomu oficiální papír.
Nebo že u nás na STK jen ověřují shodu VINu na autě a v papírech, ale jinak mají mozky off? To mu nepomůže.
A co s tím pak? V Čechách přepsat VIN?
Přílohy
58eb0f8261e44ee264d9504961c51aa1.jpg
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.

Příspěvek od pulenejksicht »

zdravíme ztraceného syna :wink:

ano to bylo u nás normální , já měl v dokladech k preclu z roku 51 napsán model Golf
soudruzi v ČSSR něměli moc kvalitní informace o výrobcích z NSR nebo to že Golf byl vyráběn až od roku 74 měla
nějaká soudružka totálně na salámu a pak si šla koupit imperialistický tovar max tak z DDR
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.

Příspěvek od Sam »

To jako že když napíše: "Tschechische Hunde respektieren die Regeln nicht und tun alles für die Krone", tak dostane v říši TUV ?
Boha :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

JirkaB
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 405
Registrován: 19 srp 2008

Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.

Příspěvek od JirkaB »

No, asi jsem již pamětník, ale před vstupem do EU byla jediná šance jak dostat jakékoliv auto starší 5? 10? let na české značky mít jakýkoliv český TP, alespoň +- trochu podobného auta a na něj přihlásit. Jinak to nešlo. Nešlo si dovést staré auto a přihlásit jej.
Dnes na bazoši je KG papírově 1960, ale je to 1970, myslím, že je to stejný příběh. Někdo si dovezl KG a jediná šance jak přihlásit bylo najít jakékoliv přepsatelné české doklady.
Dnes je to super, máš papíry z EU, přihlásíš zde, ale tehdy to nebylo. Jak dnes nikdo nepřihlásí auto mimo EU starší x let.... a tak vznikají šílenosti, kdy nic nesedí.
Pravda seriózní prodejce by měl napsat auto 1970. papíry 1960. Ale ono 1960 zní líp.
A toto Němec nepochopí, proč někdo mladý auto přihlásit na staré papíry... Jenže zde to jinak nešlo a dotyčný byl rád, že sehnal přepsatelné papíry a na papíry totálního vraku mohl přihlásit auto co bude sloužit. Že bylo jiné, rok, model....
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

Uživatelský avatar
mhepp
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 291
Registrován: 25 zář 2007
Bydliště: Předklášteří / Brno

Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.

Příspěvek od mhepp »

Ono to je stále u nás nahouby. Protože jedině u nás se auto harmonizuje podle papírů, zatímco jinde se papíry harmonizují podle auta. Teď jsem řešil T3 ze zahraničí, v techničáku dvě místa k sezení - totální nesmysl, protože minimum byly 3. Fakticky je to auto osmimístné, dokonce tam jsou i bezpečnostní pásy. Ale poslední zahraniční technická byla se dvěma sedačkama, tak jsou dvě v papírech.

Abych to auto dostal na použitelné papíry, tak jak vyjelo z fabriky, musel jsem žádat importéra a dělat oficiálně přestavbu.
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...

Uživatelský avatar
Jenda Povoda
Příspěvky: 100
Registrován: 09 lis 2008
Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
Kontaktovat uživatele:

Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.

Příspěvek od Jenda Povoda »

mhepp píše:
04 čer 2022
Ono to je stále u nás nahouby. Protože jedině u nás se auto harmonizuje podle papírů, zatímco jinde se papíry harmonizují podle auta. Teď jsem řešil T3 ze zahraničí, v techničáku dvě místa k sezení - totální nesmysl, protože minimum byly 3. Fakticky je to auto osmimístné, dokonce tam jsou i bezpečnostní pásy. Ale poslední zahraniční technická byla se dvěma sedačkama, tak jsou dvě v papírech.

Abych to auto dostal na použitelné papíry, tak jak vyjelo z fabriky, musel jsem žádat importéra a dělat oficiálně přestavbu.
Dovoz a podobné věci do TP je jen o domluvě s technikem. Trocha pokory a jde to.

Ale taky provozuju T2a na bílejch spz a papírech T1, úplně jinej rok, model. Původně auto z ČSSR :-)
J - Povoda

T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab

Uživatelský avatar
mhepp
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 291
Registrován: 25 zář 2007
Bydliště: Předklášteří / Brno

Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.

Příspěvek od mhepp »

Jenda Povoda píše:
04 čer 2022
mhepp píše:
04 čer 2022
Ono to je stále u nás nahouby. Protože jedině u nás se auto harmonizuje podle papírů, zatímco jinde se papíry harmonizují podle auta. Teď jsem řešil T3 ze zahraničí, v techničáku dvě místa k sezení - totální nesmysl, protože minimum byly 3. Fakticky je to auto osmimístné, dokonce tam jsou i bezpečnostní pásy. Ale poslední zahraniční technická byla se dvěma sedačkama, tak jsou dvě v papírech.

Abych to auto dostal na použitelné papíry, tak jak vyjelo z fabriky, musel jsem žádat importéra a dělat oficiálně přestavbu.
Dovoz a podobné věci do TP je jen o domluvě s technikem. Trocha pokory a jde to.

Ale taky provozuju T2a na bílejch spz a papírech T1, úplně jinej rok, model. Původně auto z ČSSR :-)
V tomhle případě byla snaha na obou stranách najít jednodušší řešení - řešil jsem to s člověkem, který jinak umí opravdu ledasco.
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...

Odpovědět