Píši nám čtenáři
Před časem si v Čechách Němec koupil brouka. Leštěnku, malookno, 1963. Jezdil tu s ním, auto mělo české papíry. A teď se vrátil do Německa a chce auto přehlásit. Na TUV se zjistilo, že VIN je auta z roku 77, což je v Německu u auta z roku 1963 problém. Jeho otázka je, jestli se to tady takhle běžně dělalo. Jestli ano, TUV mu to uzná.
Mám mu odpovědět že jo, že za komunismu bylo málo dílů a kromě škodovek na podvozcích kdf jsme tu dělali i tohle? To hraje na city, ale není k tomu oficiální papír.
Nebo že u nás na STK jen ověřují shodu VINu na autě a v papírech, ale jinak mají mozky off? To mu nepomůže.
A co s tím pak? V Čechách přepsat VIN?
Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.
zdravíme ztraceného syna
ano to bylo u nás normální , já měl v dokladech k preclu z roku 51 napsán model Golf
soudruzi v ČSSR něměli moc kvalitní informace o výrobcích z NSR nebo to že Golf byl vyráběn až od roku 74 měla
nějaká soudružka totálně na salámu a pak si šla koupit imperialistický tovar max tak z DDR
ano to bylo u nás normální , já měl v dokladech k preclu z roku 51 napsán model Golf
soudruzi v ČSSR něměli moc kvalitní informace o výrobcích z NSR nebo to že Golf byl vyráběn až od roku 74 měla
nějaká soudružka totálně na salámu a pak si šla koupit imperialistický tovar max tak z DDR
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.
To jako že když napíše: "Tschechische Hunde respektieren die Regeln nicht und tun alles für die Krone", tak dostane v říši TUV ?
Boha
Boha
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.
No, asi jsem již pamětník, ale před vstupem do EU byla jediná šance jak dostat jakékoliv auto starší 5? 10? let na české značky mít jakýkoliv český TP, alespoň +- trochu podobného auta a na něj přihlásit. Jinak to nešlo. Nešlo si dovést staré auto a přihlásit jej.
Dnes na bazoši je KG papírově 1960, ale je to 1970, myslím, že je to stejný příběh. Někdo si dovezl KG a jediná šance jak přihlásit bylo najít jakékoliv přepsatelné české doklady.
Dnes je to super, máš papíry z EU, přihlásíš zde, ale tehdy to nebylo. Jak dnes nikdo nepřihlásí auto mimo EU starší x let.... a tak vznikají šílenosti, kdy nic nesedí.
Pravda seriózní prodejce by měl napsat auto 1970. papíry 1960. Ale ono 1960 zní líp.
A toto Němec nepochopí, proč někdo mladý auto přihlásit na staré papíry... Jenže zde to jinak nešlo a dotyčný byl rád, že sehnal přepsatelné papíry a na papíry totálního vraku mohl přihlásit auto co bude sloužit. Že bylo jiné, rok, model....
Dnes na bazoši je KG papírově 1960, ale je to 1970, myslím, že je to stejný příběh. Někdo si dovezl KG a jediná šance jak přihlásit bylo najít jakékoliv přepsatelné české doklady.
Dnes je to super, máš papíry z EU, přihlásíš zde, ale tehdy to nebylo. Jak dnes nikdo nepřihlásí auto mimo EU starší x let.... a tak vznikají šílenosti, kdy nic nesedí.
Pravda seriózní prodejce by měl napsat auto 1970. papíry 1960. Ale ono 1960 zní líp.
A toto Němec nepochopí, proč někdo mladý auto přihlásit na staré papíry... Jenže zde to jinak nešlo a dotyčný byl rád, že sehnal přepsatelné papíry a na papíry totálního vraku mohl přihlásit auto co bude sloužit. Že bylo jiné, rok, model....
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 291
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.
Ono to je stále u nás nahouby. Protože jedině u nás se auto harmonizuje podle papírů, zatímco jinde se papíry harmonizují podle auta. Teď jsem řešil T3 ze zahraničí, v techničáku dvě místa k sezení - totální nesmysl, protože minimum byly 3. Fakticky je to auto osmimístné, dokonce tam jsou i bezpečnostní pásy. Ale poslední zahraniční technická byla se dvěma sedačkama, tak jsou dvě v papírech.
Abych to auto dostal na použitelné papíry, tak jak vyjelo z fabriky, musel jsem žádat importéra a dělat oficiálně přestavbu.
Abych to auto dostal na použitelné papíry, tak jak vyjelo z fabriky, musel jsem žádat importéra a dělat oficiálně přestavbu.
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.
Dovoz a podobné věci do TP je jen o domluvě s technikem. Trocha pokory a jde to.mhepp píše: ↑04 čer 2022Ono to je stále u nás nahouby. Protože jedině u nás se auto harmonizuje podle papírů, zatímco jinde se papíry harmonizují podle auta. Teď jsem řešil T3 ze zahraničí, v techničáku dvě místa k sezení - totální nesmysl, protože minimum byly 3. Fakticky je to auto osmimístné, dokonce tam jsou i bezpečnostní pásy. Ale poslední zahraniční technická byla se dvěma sedačkama, tak jsou dvě v papírech.
Abych to auto dostal na použitelné papíry, tak jak vyjelo z fabriky, musel jsem žádat importéra a dělat oficiálně přestavbu.
Ale taky provozuju T2a na bílejch spz a papírech T1, úplně jinej rok, model. Původně auto z ČSSR
J - Povoda
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 291
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: Njemetzký nakukování pod poklitzi tscheský TÝFau.
V tomhle případě byla snaha na obou stranách najít jednodušší řešení - řešil jsem to s člověkem, který jinak umí opravdu ledasco.Jenda Povoda píše: ↑04 čer 2022Dovoz a podobné věci do TP je jen o domluvě s technikem. Trocha pokory a jde to.mhepp píše: ↑04 čer 2022Ono to je stále u nás nahouby. Protože jedině u nás se auto harmonizuje podle papírů, zatímco jinde se papíry harmonizují podle auta. Teď jsem řešil T3 ze zahraničí, v techničáku dvě místa k sezení - totální nesmysl, protože minimum byly 3. Fakticky je to auto osmimístné, dokonce tam jsou i bezpečnostní pásy. Ale poslední zahraniční technická byla se dvěma sedačkama, tak jsou dvě v papírech.
Abych to auto dostal na použitelné papíry, tak jak vyjelo z fabriky, musel jsem žádat importéra a dělat oficiálně přestavbu.
Ale taky provozuju T2a na bílejch spz a papírech T1, úplně jinej rok, model. Původně auto z ČSSR
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...