Transporter T4-T6
Re: Transporter T4-T6
Rozhodnutí bude stejně ta tobě, a tyhle pro a proti se řeší napříč internetem, co já vím, celejch 20let co to sleduju. Každej vychvaluje to co sám má .
Nebudu doporučovat, máme oboje ale ani jedno jsme nekupovali nové. Když se o auto staráš jezdí všechna. Tak jen nějaká fakta:
T4 Multivan 2000, TDI 111kW, R5, dvoukolka, máme od 2006, nájezd cca 450.000km
-klasika, jezdí se s tím spíš jak s náklaďákem, dlouhodobá spotřeba kolem 7, ale dá se jezdit s lehkou nohou za 5,5. Koule jenom na 2t. S plným vozejkem už to je ale za 10. Hnije, vyvaření a lak před dvouma rokama.
Čtyři roky nazpátek jsme potřebovali druhý auto ale nějak se nemohli dohodnout komu T4 zůstane, tak jsem začal koukat po další. Většinou je to schnilotina, ty dobrý auta si lidi nechávají a nebo si kvalitu nechají zaplatit. Přiznám se že nevím jesli to za těch 300+ někdo kupuje. Já nekoupil a šel raděli do podstatně levnější T5.
T5 Multivan 2003, TDI 128kW, R5, dvoukolka, nájezd cca 300.000km
-moderní auto, jezdí se s tím spíš jak s osobákem, dlouhodobá spotřeba kolem 8, pod 7 se stím nedostanu ani na dovolený. Koule už je 2,5t. S prázdným vozejkem 9, s plným 11. Hnije podstatně míň, jen růžky dveří a bouranej práh chytají lišku. Celkově je to větší auto.
Na provoz je mírně náročnější T5 , všechno stojí o kousek víc, olej,kotouče, desky... řek bych tak +25%, filtr je 2x tolik. Gumy na T4 stačí obyčejné, naT5 musí být "C" takže taky něco navíc.
Za tejden se můžeš na Ponorkách poptat Kominíka ten Tranďáky mění co dva roky .
Nebudu doporučovat, máme oboje ale ani jedno jsme nekupovali nové. Když se o auto staráš jezdí všechna. Tak jen nějaká fakta:
T4 Multivan 2000, TDI 111kW, R5, dvoukolka, máme od 2006, nájezd cca 450.000km
-klasika, jezdí se s tím spíš jak s náklaďákem, dlouhodobá spotřeba kolem 7, ale dá se jezdit s lehkou nohou za 5,5. Koule jenom na 2t. S plným vozejkem už to je ale za 10. Hnije, vyvaření a lak před dvouma rokama.
Čtyři roky nazpátek jsme potřebovali druhý auto ale nějak se nemohli dohodnout komu T4 zůstane, tak jsem začal koukat po další. Většinou je to schnilotina, ty dobrý auta si lidi nechávají a nebo si kvalitu nechají zaplatit. Přiznám se že nevím jesli to za těch 300+ někdo kupuje. Já nekoupil a šel raděli do podstatně levnější T5.
T5 Multivan 2003, TDI 128kW, R5, dvoukolka, nájezd cca 300.000km
-moderní auto, jezdí se s tím spíš jak s osobákem, dlouhodobá spotřeba kolem 8, pod 7 se stím nedostanu ani na dovolený. Koule už je 2,5t. S prázdným vozejkem 9, s plným 11. Hnije podstatně míň, jen růžky dveří a bouranej práh chytají lišku. Celkově je to větší auto.
Na provoz je mírně náročnější T5 , všechno stojí o kousek víc, olej,kotouče, desky... řek bych tak +25%, filtr je 2x tolik. Gumy na T4 stačí obyčejné, naT5 musí být "C" takže taky něco navíc.
Za tejden se můžeš na Ponorkách poptat Kominíka ten Tranďáky mění co dva roky .
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 342
- Registrován: 14 čer 2009
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Transporter T4-T6
T4 jen pětikvalt T5 i 6ti
Němci s oblibou označují dlouhé verze jako Lang, neprosklenou verzi klasicky Kasten
Re: Transporter T4-T6
Řekl bych,že T4 má mít taky ,,C,, gumy.Smula u T4 je taky ta,že tisíce polákú,rumunú bulharú a jiných vozičú aut ty auta skoupili a motoricky je při tahání káry vodrovnali
Re: Transporter T4-T6
Brácha má multivana 111kw 2.5 a je to super auto, na tahání lehčích vozíku je to topka ale na tahání aut mi přijde že to má až moc dlouhé převody, na to je podle mě lepší 2.5 75kw tdi...
Re: Transporter T4-T6
Ja mam v technicaku psane bud C nebo XL (neco mezi C a obyc).
Re: Transporter T4-T6
...já samozřejmě taky , ty XL beru jako obyčejné, i cena je oproti "C" obyčejná
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Transporter T4-T6
Zátěžový pneu má mít i klasická T2. To je samozřejmost. T4 75kw motor ACV,ideální volba. Je to klasická nesmrtelná 1,9 Tdi s válcem navíc. Sice 75 kw zní málo,ale dvě tuny na zadku s tím nic nedělají. 111 kw taky dobrý, ale nesmí se na tom nic podělat, nic má to není. T5 je o náhodě Na jakej kus narazíš. 128 kw a jeden najede půl milionu a druhej se vysype v záruce. Ale na tahání to moc není. Motor se moc nepovedl a převodovky s vlekem trpí. Návrat k dvoulitru 103 kw je spíš snaha vylepšit pošramocenou reputaci. Jestli T4 je dražší než T5 něco to vypovídá. Že T4 hnijou je proto že to je dělník a každý se k tomu tak chová, jezdí to v létě i v zimě a péči nevyžaduje, jenom to jezdí.
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transporter T4-T6
A servisujete si ty T4 sami? Já to teda na dílnu nechci. Napříč uloženej petival s převodovkou na poruchovy přední nápravě. Ty auta maj všechny minimálně milion a servis fakt potrebujou...strasnej přístup ke všemu a že se to všechno začíná sypat.
Pracovní auto má bejt v lajně po směru jízdy. Motor. Převodovka. Kardan. Diferak.
Pracovní auto má bejt v lajně po směru jízdy. Motor. Převodovka. Kardan. Diferak.
J - Povoda
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transporter T4-T6
Diky za cenne informace. Takze asi neco takoveho?
132kw/6q
https://m.mobile.de/auto-inserat/volksw ... haringmWeb
T4 je utopie. Navic na mobile zadny kasten se silnym motorem a co opravdu nechci resit je klempirina na jinych nez oldtimer vozech.
132kw/6q
https://m.mobile.de/auto-inserat/volksw ... haringmWeb
T4 je utopie. Navic na mobile zadny kasten se silnym motorem a co opravdu nechci resit je klempirina na jinych nez oldtimer vozech.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin.jakusev
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 433
- Registrován: 14 čer 2010
- Bydliště: Košíře Praha 5
Re: Transporter T4-T6
Tohle je za me asi uplne nejhorsi cesta. Auto je krasny, ale ten dvoulitr s dvema turbama je peklo, jelikoz se zadira ve valcich a hlinikovy blok uz nedovoluje pouziti vlozek. Takze to je vzdy na novy blok.
Pri tom najezdu bych se divil, ze by tam byl prvni motor. Kamarad si to koupil i pres to, ze ho všichni odrazovali. Najezd byl 190t puv. Cr, 2.motor, 1.motor se menil na zaruku v 98t. Po par mesicich nejdriv kupoval turba (50t. ) potom prevodovku (dsg) a nakonec motor ko. To vse behem jednoho roku, uz rok prodava a nikdo to nechce. Asi si z toto udela sklenik na rajcata
Pri tom najezdu bych se divil, ze by tam byl prvni motor. Kamarad si to koupil i pres to, ze ho všichni odrazovali. Najezd byl 190t puv. Cr, 2.motor, 1.motor se menil na zaruku v 98t. Po par mesicich nejdriv kupoval turba (50t. ) potom prevodovku (dsg) a nakonec motor ko. To vse behem jednoho roku, uz rok prodava a nikdo to nechce. Asi si z toto udela sklenik na rajcata
http://www.facebook.com/TripToDakar" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transporter T4-T6
Na tahání to je, ale nesmíš tahat s manuálem, ale s tiptornicem s hydroměničem
Same z mé zkušenosti bych T5 doporučil, ale ještě bez DPF a něco co bylo u jednoho soukromého majitele v německu a dostávalo to pravidelný servis, ale ne longlife.A pak následně tomu zas ten pravidelný servis dávat, T5 je děsná mrcha když jí trochu zanedbáš, To ti právě zas odpustí T4.
Moje T5 je dotažená z německa, v 210tis dělaná poprvé hlava ještě u původního majitele, v 395tis. už jsem dělal já, komplet hlavu a vše kolem ní. (svody, sání, EGR, turbo, vstřiky) Ted mám 415 tis. Převodovka původní Aisin 09K, jen zase pravidelně servisován, vymívané sedimentaci magnety a přelepované sedla jehlových ventilů jednotlivých rychlostí a olej měním každých 30tis. Motor 128kW bez DPF, olej dělám v 15tis.
Re: Transporter T4-T6
Ty znám ale na dílnu je neberu, cokoliv s motorem znamená konec. A všechno nájezd okolo 100 tisíc.s taháním asi míň.na T4 řeším akorát údržby,kuláky,oleje,spojky,občas přesuvník čerpadla ale do motoru jdu málokdy. Na T5 nejmenší oprava bylo turbo a snímače hřídelí. Jinak hlavy, převodovky a hřídele s unašeči. Jinak můj názor je poslední spolehlivé dodávky u VW skončili v roce 2003 na to
Co potřebuješ ohledně tahání. To DSG není automatická převodovka, ve skutečnosti je to klasika s robotickou dvojitou spojkou která imituje variátor třením. Do 224 kN je na sucho,jinak je chlazená olejem
Co potřebuješ ohledně tahání. To DSG není automatická převodovka, ve skutečnosti je to klasika s robotickou dvojitou spojkou která imituje variátor třením. Do 224 kN je na sucho,jinak je chlazená olejem
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transporter T4-T6
dnes sa kazi kde co , alebo skor vsetko.
Ale mame par T5/6 na servise pravidelne. Su to tazko pracujuce stroje /stavba tunelv a dialnic/
Par aut skor zomiera na zmrzacenu karoseriu ale ako celok to este funguje a majitel ich neche vyradit.
Vsetko s manualom.
Asi som velmi nepomohol...
Ale mame par T5/6 na servise pravidelne. Su to tazko pracujuce stroje /stavba tunelv a dialnic/
Par aut skor zomiera na zmrzacenu karoseriu ale ako celok to este funguje a majitel ich neche vyradit.
Vsetko s manualom.
Asi som velmi nepomohol...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Transporter T4-T6
Do tohoto by som isiel 150t km je malo ak bolo pravidelne servisovane.Sam píše: ↑12 zář 2020Diky za cenne informace. Takze asi neco takoveho?
132kw/6q
https://m.mobile.de/auto-inserat/volksw ... haringmWeb
T4 je utopie. Navic na mobile zadny kasten se silnym motorem a co opravdu nechci resit je klempirina na jinych nez oldtimer vozech.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Transporter T4-T6
Mohu jen potvrdit, sousedovi odešel motor na T5 Multivanu na cca 180.000, oprava ho stála +/- 100.000,-Kč. Nebýt to vymazlený multivan, tak šel okamžitě do háje bez motoru.martin.jakusev píše: ↑12 zář 2020Tohle je za me asi uplne nejhorsi cesta. Auto je krasny, ale ten dvoulitr s dvema turbama je peklo, jelikoz se zadira ve valcich a hlinikovy blok uz nedovoluje pouziti vlozek. Takze to je vzdy na novy blok.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: Transporter T4-T6
T5 2011 1.9 tdi a zatim super mam ho od 190 000.....ted bude mit kolem 250....furt plny
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Transporter T4-T6
Haha.. Sám schani busa.. Je mi jasný že ne pro rodinu ale stejně se bavím
Já bych samo doporučil ponorku valníka ať to máš stylovy
Já bych samo doporučil ponorku valníka ať to máš stylovy
jdeme frflat na flat ...
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Transporter T4-T6
Sam se to snaží zamaskovat koupí služebáka, přitom pravý důvod je, ze se mu rodina dusí
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Transporter T4-T6
Samova minimalisticka a skladná rodina by se samozdrejme nedusila ani ve velorexu
Samotného mě info zajímá leč bych chtěl asi výhledově taky novějšího barkase na delší cesty po Evropě a prd tomu rozumím..
Takže velké díky srycku Same za nejzajímavější buší topik za poslední léta
Samotného mě info zajímá leč bych chtěl asi výhledově taky novějšího barkase na delší cesty po Evropě a prd tomu rozumím..
Takže velké díky srycku Same za nejzajímavější buší topik za poslední léta
jdeme frflat na flat ...
Re: Transporter T4-T6
Hlavne u T4, ted nevim u jakych vsech motorizaci, je to proklinane prodlouzeni poloosy. A to se snad uz ani nevyrabi, tedy kdyz odejde, je to sranda