jen takové varování pro ty, co zvažují třeba renovaci svého brouka, nebo BUSa, aby nedopadli jako majitel této Tatry. Neuvěřitelné, co někteří patlalové dokáží vydávat za práci a vzít za to peníze.
Copak neměl majitel domluvené kontrolní dny ? By na to přišel hned první týden a mohl auto stáhnout nebo usměrnit práce. Těžko brečet když to nechal zajít takhle daleko.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Pokud ten pán si říká karosář nebo nedej bůh autoklempíř , pak jme pánové mistři světa. Za středověku by mu odťali ruce , by už nic nezkurvil.
Dnes by mu měli sebrat výuční list, živnostenský list, zabavit veškerou svářecí techniku a soudně mu zakázat práce v oboru na dalších patnáct roků.
No a vlastně, mohl by jít dělat do politiky, tam by to asi dotáhnul daleko..
Copak neměl majitel domluvené kontrolní dny ? By na to přišel hned první týden a mohl auto stáhnout nebo usměrnit práce. Těžko brečet když to nechal zajít takhle daleko.
chybami se člověk učí. Moudrý chybami ostatních. Ti méně nadaní si to holt zažijí na vlastní kůži.
Bohužel tyhle případy asi nebudou ojedinělé. Jezdíval jsem jako dodavatel mimo jiné i k několika karosářům a když jsem po dva roky viděl, že se v těch dílnách nic nepohnulo, tak jsem litoval toho, co to platil. Ani tak za ty vydané peníze. Ale za to, že až si na toho karosáře došlápne, že už to trvá moc dlouho, tak to ten karosář zpytlíkuje za měsíc a to bez důrazu na kvalitu. Zjevně to tam fungovalo stejně - mám prachy, zajímavé auto (v jednom případě tam stála 911 1964), tak to zadám k opravě, zatáhnu to, za rok to vyzvednu a bude. Kontrola práce v průběhu opravy? To žere čas, kdy vydělávám prachy.
tak to zadám k opravě, zatáhnu to, za rok to vyzvednu a bude. Kontrola práce v průběhu opravy? To žere čas, kdy vydělávám prachy.
Pak se může živit jako youtuber a sdílet virální videa o tom jak to vypadá když se sejdou dva lempli na jednom placu. Toho druhého do party vždycky najde.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
tak to zadám k opravě, zatáhnu to, za rok to vyzvednu a bude. Kontrola práce v průběhu opravy? To žere čas, kdy vydělávám prachy.
Pak se může živit jako youtuber a sdílet virální videa o tom jak to vypadá když se sejdou dva lempli na jednom placu. Toho druhého do party vždycky najde.
Amen.
SYSTEM CONTROL http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Je to smutné,ale osobně znám toho klempíře. Znám také trošku historie toho pána,který to točil. Kdo postřehl,tak ti dva si tykají jako nejlepší kámoši. Nechci zde obhajovat toho klempíře,ale už nejednou se podepsal pod práci toho natáčejícího. Ono to ve skutečnosti je trošku jinak. Tak třeba že jako přijde zákazník do lakovny a že má tatru (škodu,golfa II) zhnilou na kaši a že by jako z toho chtěl udělat klenot. Ale jistě pane,není problém,vše uděláme,jsme totiž všeumělové. A začnem tatru rozebírat a zjistíme,že na to asi nemáme koule. Tak najdem kámoše a ten to zmákne za hubičku (samo že za 60 000,- to nebude žádná veká hitparáda). Za 2 měsíce máme hotovou plechařinu a nemákli jsme ani prstem no a vyvaříme minimálně dalších 60. Nakoupíme kýble kytu a jde se na věc. Máme přece jednoho zaměstnance (lakoše a přípraváře v jedné osobě),ten to tam nakydá a pak brousí a kytuje a brousí a kytuje,až vytvoří nějaké novotvary a polije to barvou. Pak tomu dáme patřičný příběh o tom jak jsme si na tom mohli nechat ruce,atd,atd. Jo a ještě je důležité se na začátku se zákazníkem domluvit na fotografování každého kroku a slíbit mu milion fotek. A při předávání díla lamentovat,jak nám zkolaboval počítač a všechno se smazalo. Ale zákazník vše zaplatí (královsky) a spokojeně si ten klenot veze domů. A věřte,že čistého má ten překupník práce mnohonásobně víc než ten mastil, co to zmastil. No a protože to zmastil moc a už to fakt ani vagon kytu nezachrání,tak na svoji obranu natočíme video a jsme z obliga. NECHCI se nikoho zastávat,klempířská je k poblití se,ale vrtá mi hlavou,jak ten pán přesně věděl kam šáhnout,kde to bude jen zapatlaný nějakou hmotou a kde bude plech jen přilepen (viz další jeho video o Škodě 120). Zakončím to slovy: Hoď kamenem kdož jsi bez viny.
a ten klempíř je někdo, kdo fakt reálně opravil nějakou karoserii? Protože z toho videa to vypadá tak, že bych mu nesvěřil udělat oplechování střechy psí boudy. Jakkoliv je to zbytečné.
Ano,opravdu už v životě něco opravil. Je mu 60+. Kvalita jeho práce je stále tak nějak (nevím jak to slušně napsat)? Prostě jako ta Tatra a Škoda. Nechápu,proč se na to nevysere,když to nemá zapotřebí. Jsme o tom prodebatili s UGEM půl dne. Končím,je mi z toho smutno.
Neznám toho co nahrál video, možná je nesolidní hází vinu na jiného. Ale rozhodně nechci znát toho co to tam přilepil silikonem tem plech a dělal ty ostatní prasárny.
Takovouhle prasečinu by slušný klempíř - řemeslník neudělal, prostě by tu práci odřekl. Dodnes má na mne dopal známý, že jsem řekl NE, ani za žádný peníze, prostě NE. Buď pořádně pokud to umím a mám na to, nebo nic. Samozřejmě , je rozdíl pokud něco na cestě nebo v krají nouzi zadrátuji nebo sprasím, aby nebylo hůř, ale o to se tady jistě nejednalo.
No nakoniec to bude musieť robiť niekto znova a vyjde ho to celkove na viac ako 250.000 Kč, čo je cena za klampiarinu na tákéhoto veterána v takom stave reálna. Ta Tatru 603
treba skoro všetko ručne vyrobiť, neexistujú respas plechy.
VW 1302 cabrio 1972 VW T2 Westfalia 1976 Tatra 75, 1935 Tatra 12, 1928
Tak údajne už jsou nové necenzurované sociální sítě místo Facebook je MeWe, místo Twitteru je Parler a místo Youtube je Rumble . Žádná cenzura a vyhazování