OT: Zapalovací téma VW LT 1980
Napsal: 05 říj 2016
Ahoj, vlastně nevím, kam ten topic střelit.
Jako odbočku od aircooled jsem si pořídil VW LT 2.0 v úpravě Westfalia - Sven Hedin. Taková dost přerostlá T3. V létě jsem to vytáhl jako vrak z kopřiv a za týden vyrazil projet Balkán a dojel jsem s tím až do Soluně. Až na zadřený motor cesta probíhala celkem normálně, ale čeká mě ještě spousta práce.
Co mi způsobovalo trápení celou dobu cestování bylo zapalování. Měnil jsem indukčku, kondík, kladívko, víčko, zapalovací kabely, prostě všechno. Ať použiju jakejkoliv komponent z dílů, co někde seženu, vždycky je po čase stejně někde problém.
Tak jsem se chtěl zeptat, jestli by mi někdo neporadil, jak to třeba předělat na bezkontakt, jestli nepoužít nějakou spolehlivější indukčku atd. Nejvíc mě asi zajímá ten bezkontakt. Taky by se mi hodila rada, jaký svíčky používat - nějakýma experimentama jsem došel k Boschům, ale stejě už mi lehly i ty. V autě je LPG.
Motor je 2.0 - stejnej jako Porsche a Audi.
Díky za rady.
Aci
Jako odbočku od aircooled jsem si pořídil VW LT 2.0 v úpravě Westfalia - Sven Hedin. Taková dost přerostlá T3. V létě jsem to vytáhl jako vrak z kopřiv a za týden vyrazil projet Balkán a dojel jsem s tím až do Soluně. Až na zadřený motor cesta probíhala celkem normálně, ale čeká mě ještě spousta práce.
Co mi způsobovalo trápení celou dobu cestování bylo zapalování. Měnil jsem indukčku, kondík, kladívko, víčko, zapalovací kabely, prostě všechno. Ať použiju jakejkoliv komponent z dílů, co někde seženu, vždycky je po čase stejně někde problém.
Tak jsem se chtěl zeptat, jestli by mi někdo neporadil, jak to třeba předělat na bezkontakt, jestli nepoužít nějakou spolehlivější indukčku atd. Nejvíc mě asi zajímá ten bezkontakt. Taky by se mi hodila rada, jaký svíčky používat - nějakýma experimentama jsem došel k Boschům, ale stejě už mi lehly i ty. V autě je LPG.
Motor je 2.0 - stejnej jako Porsche a Audi.
Díky za rady.
Aci