Stránka 1 z 1

OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Napsal: 05 říj 2016
od Acibuk
Ahoj, vlastně nevím, kam ten topic střelit.

Jako odbočku od aircooled jsem si pořídil VW LT 2.0 v úpravě Westfalia - Sven Hedin. Taková dost přerostlá T3. V létě jsem to vytáhl jako vrak z kopřiv a za týden vyrazil projet Balkán a dojel jsem s tím až do Soluně. Až na zadřený motor cesta probíhala celkem normálně, ale čeká mě ještě spousta práce.

Co mi způsobovalo trápení celou dobu cestování bylo zapalování. Měnil jsem indukčku, kondík, kladívko, víčko, zapalovací kabely, prostě všechno. Ať použiju jakejkoliv komponent z dílů, co někde seženu, vždycky je po čase stejně někde problém.

Tak jsem se chtěl zeptat, jestli by mi někdo neporadil, jak to třeba předělat na bezkontakt, jestli nepoužít nějakou spolehlivější indukčku atd. Nejvíc mě asi zajímá ten bezkontakt. Taky by se mi hodila rada, jaký svíčky používat - nějakýma experimentama jsem došel k Boschům, ale stejě už mi lehly i ty. V autě je LPG.

Motor je 2.0 - stejnej jako Porsche a Audi.

Díky za rady.

Aci
IMG_0465.JPG

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Napsal: 05 říj 2016
od rišmen
jestli se ti sere zapalování, zatím nevíme co konkrétně- to by si měl upřesnit, je některej komponent vadnej(nejčastěji kondensátor a přerušovač), nebo tam nepatří (např. cívka s jiným odporem, palec, špatně zvolený kabely ke svíčkám apod.) Bezkontakt na tenhle motor existuje originál z fabriky.

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Napsal: 05 říj 2016
od Acibuk
Dík.

Sere se mi pořád něco.

Za 5000km jsem měnil:

Cívku
Kladívko
Kondík
Membránu podtlaku rozdělovače
Zapalovací kabely (ale za to nemohly, lehly teplem)

Vždy jsem dával jetý funkční díly ze starejch aut.
Myšlenka je taková, dát tam něco spolehlivějšího.

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Napsal: 05 říj 2016
od Rychnak
Mě se to nezdá nijak divný.
Měnil jsi svičky? Tady bych začal.

Pokud jsi zatím měnil všechny komponenty jednou za 5000km, tak mě to nepřijde nějak příliš moc.
Měnil jsi je nějak důvodně nebo chaoticky?
Moderní kladívka a kondenzátory stojí za prd (á 3-5000) je většinou po nich
Cívka většinou drží - otázka jestli jsi tam dal takovou co je dělaná na kontaktní zapalování. Pro bezkontakt se liší ;)

Jestli chceš mít klid, tak si kup sadu na přestavbu rozdělovače na bezkontakt, k tomu novou odpovídající cívku, nový svíčky, kabely už máš. A měl by být klid;)

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Napsal: 05 říj 2016
od Samba
na bezkontakt mám kdyžtak celou sadu.. ( z ct a cu)

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Napsal: 05 říj 2016
od maxmax
Tam by seděla spíš Golfí, bude tam už jinej náhon na rozdělovač, ten bych kdyžtak měl ouplně novej, zbytku jsou plný šroťáky, je to koncern :D

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Napsal: 06 říj 2016
od udeeska
Hlavně nedavej Petronex, ten si nerozumí se vstřikováním.