OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Příspěvek od Acibuk »

Ahoj, vlastně nevím, kam ten topic střelit.

Jako odbočku od aircooled jsem si pořídil VW LT 2.0 v úpravě Westfalia - Sven Hedin. Taková dost přerostlá T3. V létě jsem to vytáhl jako vrak z kopřiv a za týden vyrazil projet Balkán a dojel jsem s tím až do Soluně. Až na zadřený motor cesta probíhala celkem normálně, ale čeká mě ještě spousta práce.

Co mi způsobovalo trápení celou dobu cestování bylo zapalování. Měnil jsem indukčku, kondík, kladívko, víčko, zapalovací kabely, prostě všechno. Ať použiju jakejkoliv komponent z dílů, co někde seženu, vždycky je po čase stejně někde problém.

Tak jsem se chtěl zeptat, jestli by mi někdo neporadil, jak to třeba předělat na bezkontakt, jestli nepoužít nějakou spolehlivější indukčku atd. Nejvíc mě asi zajímá ten bezkontakt. Taky by se mi hodila rada, jaký svíčky používat - nějakýma experimentama jsem došel k Boschům, ale stejě už mi lehly i ty. V autě je LPG.

Motor je 2.0 - stejnej jako Porsche a Audi.

Díky za rady.

Aci
IMG_0465.JPG

rišmen
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2012

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Příspěvek od rišmen »

jestli se ti sere zapalování, zatím nevíme co konkrétně- to by si měl upřesnit, je některej komponent vadnej(nejčastěji kondensátor a přerušovač), nebo tam nepatří (např. cívka s jiným odporem, palec, špatně zvolený kabely ke svíčkám apod.) Bezkontakt na tenhle motor existuje originál z fabriky.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Příspěvek od Acibuk »

Dík.

Sere se mi pořád něco.

Za 5000km jsem měnil:

Cívku
Kladívko
Kondík
Membránu podtlaku rozdělovače
Zapalovací kabely (ale za to nemohly, lehly teplem)

Vždy jsem dával jetý funkční díly ze starejch aut.
Myšlenka je taková, dát tam něco spolehlivějšího.

Uživatelský avatar
Rychnak
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 574
Registrován: 11 kvě 2010
Bydliště: Brno

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Příspěvek od Rychnak »

Mě se to nezdá nijak divný.
Měnil jsi svičky? Tady bych začal.

Pokud jsi zatím měnil všechny komponenty jednou za 5000km, tak mě to nepřijde nějak příliš moc.
Měnil jsi je nějak důvodně nebo chaoticky?
Moderní kladívka a kondenzátory stojí za prd (á 3-5000) je většinou po nich
Cívka většinou drží - otázka jestli jsi tam dal takovou co je dělaná na kontaktní zapalování. Pro bezkontakt se liší ;)

Jestli chceš mít klid, tak si kup sadu na přestavbu rozdělovače na bezkontakt, k tomu novou odpovídající cívku, nový svíčky, kabely už máš. A měl by být klid;)

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Příspěvek od Samba »

na bezkontakt mám kdyžtak celou sadu.. ( z ct a cu)

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Příspěvek od maxmax »

Tam by seděla spíš Golfí, bude tam už jinej náhon na rozdělovač, ten bych kdyžtak měl ouplně novej, zbytku jsou plný šroťáky, je to koncern :D
Naposledy upravil(a) maxmax dne 06 říj 2016, celkem upraveno 1 x.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: OT: Zapalovací téma VW LT 1980

Příspěvek od udeeska »

Hlavně nedavej Petronex, ten si nerozumí se vstřikováním.
Vwase nocni sichta...

Odpovědět