problematika sváření
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
chtěl bych umět svařovat COčkem - pak bych si moh dělat na broukovi všechno sám a to by se to jinak pracovalo. Jinak mě baví všechno kolem generálky celýho auta - až na to svařování . Ale asi úplně nejvíc mě baví čištění a odstraňování starých nánosů - vždycky se moc těším co pod nima najdu a když se pak ta součástka leskne jak psí koule - to je odměna panečku
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
jakákoliv práce na broukovi je zábava (jako věc na spotřebu by mě to bavit nemohlo).
když jste u toho sváření - CO je v pohodě, ale už jste zkoušeli plazmovou pistoli? Zrovna se mi jedna válí pod stolem a zatím s tím nemám nejmenší zkušenosti.
když jste u toho sváření - CO je v pohodě, ale už jste zkoušeli plazmovou pistoli? Zrovna se mi jedna válí pod stolem a zatím s tím nemám nejmenší zkušenosti.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
elektroda se v tavné lázni rozpouští nebo ne (přidává se jí materiál nebo ne)??? - Ale na svařování pod Argonem se dá použít i mašina od COčka ne???john píše:Tig zvaranie je asi najlepsia forma zvaru,zvara sa pod argonovou atmosferou,nerez,hlinik,ocel,med,cokoliv.Tig je "Tungsten Inert Gas ",co hovori ,ze elektroda je tungstenova a pouzivas inertny plyn.
studuju svařování už týden teoreticky, abych to v nejbližší možné době zužitkoval v praxi
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
A Žanku ešte nezabudni použi? patričný prídavný materiál.john píše:Tig elektroda je len na udrzanie obluku,pridavas material ako pri oxy zvarani.
Argon mozes pouzit miesto Co,ked chces varit hlinik alebo nerez
Zváračky na TIG majú "vymakanejšie trafa" Kôli tomu oblúku.
Zváranie z MIG mašinou tieto kovy je podľa mňa "z nouze cnost".
Pouzitie Mig na urcite prace nie je cnost z nudze,hlavne pri tazsich konstrukcnych pracach.
Mig pre vseobecne pouzitie by nemal byt menej ako 150 A.Mam 75A,
185A a 300A,kazda je dobra na nieco ine.
Tig mam 200 A a 300 A AC / DC s pulzom,s tym sa da robit absolutne vsetko.
Na pracu okolo aut je tych 185A bohate,s pouzitim 0.6 mm dratu sa daju
auta vyvarat jedna radost.
Mig pre vseobecne pouzitie by nemal byt menej ako 150 A.Mam 75A,
185A a 300A,kazda je dobra na nieco ine.
Tig mam 200 A a 300 A AC / DC s pulzom,s tym sa da robit absolutne vsetko.
Na pracu okolo aut je tych 185A bohate,s pouzitim 0.6 mm dratu sa daju
auta vyvarat jedna radost.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
185A Mig mám aj ja zvláda až 1,0mm autá tiež vyváram 0,6.john píše:Pouzitie Mig na urcite prace nie je cnost z nudze,hlavne pri tazsich konstrukcnych pracach.
Mig pre vseobecne pouzitie by nemal byt menej ako 150 A.Mam 75A,
185A a 300A,kazda je dobra na nieco ine.
Tig mam 200 A a 300 A AC / DC s pulzom,s tym sa da robit absolutne vsetko.
Na pracu okolo aut je tych 185A bohate,s pouzitim 0.6 mm dratu sa daju
auta vyvarat jedna radost.
Ja som myslel tu znudze cnos? na špecialitky ako zváranie hliníka a nerezu
Moja osobná skúsenos? .
Hoci trend sa razí cez TIG. Na najnovšie autá mig na nosníky nepoužiješ
Jednoducho to nezvarí.Nato sa používaju bodovacie mašiny s obrovským výkonom
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
http://www.vltava2000.cz/dvliberec/defa ... tmentID=17
a todlecto se dá použít TIG? asi se k tomu musí koupit bomba s ventilem že? a ten držák elektrody asi taky nebude úplně standadní?
a todlecto se dá použít TIG? asi se k tomu musí koupit bomba s ventilem že? a ten držák elektrody asi taky nebude úplně standadní?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
No tak to máš pravdu skús si nájs? ešte príslušenstvo .Žanek píše:http://www.vltava2000.cz/dvliberec/defa ... tmentID=17
a todlecto se dá použít TIG? asi se k tomu musí koupit bomba s ventilem že? a ten držák elektrody asi taky nebude úplně standadní?
Ale do toho nelez stačí ti aj CO na 220V hoc aj EINHELL nie je to boh vie čo ale stačí.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no nevypadá to nijak draze, ale asi to bude náročný na umění svářeče a tady mám zatím 0%SO 545 píše:No tak to máš pravdu skús si nájs? ešte príslušenstvo .Žanek píše:http://www.vltava2000.cz/dvliberec/defa ... tmentID=17
a todlecto se dá použít TIG? asi se k tomu musí koupit bomba s ventilem že? a ten držák elektrody asi taky nebude úplně standadní?
Ale do toho nelez stačí ti aj CO na 220V hoc aj EINHELL nie je to boh vie čo ale stačí.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM